Reviews over Guadelest

Hemel op aarde!

Janneke van de Geijn,
    23-8-2011

Terug naar de natuur, vele mooie wandelroutes en fijn gezelschap!

Een prima plek om te genieten van rust, ruimte, fraaie en

Rob,
    22-3-2008

Een prima plek om te genieten van rust, ruimte, fraaie natuur en dito uitzichten en gesprekken met andere gasten. Ook ideaal voor mooie bergwandelingen en Nordic Walking. Een aanrader voor iedereen die het échte Spanje wil leren kennen en genoeg heeft van de drukte aan de kust.

Finca La Higuera is een oase van rust

quint,
    8-1-2008

Finca La Higuera is een oase van rust. Hier ontdekte ik voor het eerst echte stilte. Een oase in het ruige aitana gebergte in de buurt van Callosa d'en Sarria met een Nederlandse gastheer zoals er niet veel zijn. Alles op het landgoed is met handwerk en liefde gemaakt van gevonden en gerecycled materiaal. Hier ontstaan mooie gesprekken rond het kampvuur. Ont(spanje)! Doen en niet doen. Je laten leiden door wat de dag je gaat bieden.

Guadelest scoort een 8,9 uit 10, op basis van 4 reviews