We hebben een aantal aanbieders voor Gran Alacant voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Alacant voor je op een rij gezet:

Reviews over Gran Alacant

Rustig dorp en fantastische stranden

Pauline
    9-8-2011

Niet geschikt voor tieners ( alleen een internet cafe en wat Engelse pubs) maar verder een heerlijk dorp met fantastische stranden. Uitzondering is restaurant Tres Besos, gerund door Nederlanders, dat is prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijk rustige plek

Linda Jut
    31-8-2010

Een plek om in het voorjaar en het najaar naar toe te gaan. De stranden zijn geweldig en er staat een lekker briesje. Je hebt wel een auto nodig om "out and about" te gaan. De urbanisatie bestaat uit prive bezit van "vermogende" Britten, het is geen plek voor mensen die slecht ter been zijn want de appartementen en villas bevinden zich op verschillende niveaus maar het is er heerlijk rustig en luxe.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2007

gran alicant vind ik persoonlijk een leuke plaats de die u

marijke hennevelt
    17-1-2007

gran alicant vind ik persoonlijk een leuke plaats de huisjes die je er kan huren vind ik toppie wij gaan voor de tweede keer dit jaar er weer heen we boeken bij granalicant het zijn nederlandse beheerders en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader dus ze hebben ook een website dus als ik u was kijk er eens op voor een leuke prijs heb je daar in het hoog seizoen een huisje

Gereisd Familie in juli 2006

Okeey

Georgiana
    8-5-2006

Okeey. ff om te zeggen. dit gaat over GRAN CANARIA. ik kon die land nie vinden :S Het was wel leuk daar :) lekker warm Algemene indruk: het zag er mooi schoon uit. Was mooi daar. Uitgaansleven: ohhh veel mensen daar. Heel druk. dat was wel lekker cultuur..: keb er heel veel van gemerkt. geweldig omgeving. Omgeving: Ik kan nie uitleggen hoe geweldig dat was! Stranden: heelrlijk! Zie verder bij omgeving kindvriendelijkheid: nou we zijn daar bestolen. 200 euro... ik weet nie hoe kindvriendelijk dat wel niet is.. :S

Gereisd Familie in mei 2006

wij hebben een huis in Urb

harry kwant
    12-12-2005

wij hebben een huis in Urb. El Faro dat is dicht bij de vuurtoren (el faro) op loopafstand alles te krijgen in de winkels. voor strandgangers is vanuit el faro een auto nodig. verder erg rustige omgeving en qua bouw veelzijdig. prima naar mijn zin el fare Gran Alacant

Gereisd Anders in december 2005
Gran Alacant scoort een 6,6 uit 10, op basis van 15 reviews