Bed and Breakfast Finca Soñada

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Finca Soñada
9,8

45 reviews over Bed and Breakfast Finca Soñada in het Nederlands

rustig en mooi verblijf in prachtige omgeving.

Margrethe
25-5-2019

In de meivakantie hebben we een klein weekje vakantie gevierd in Finca Sonãda. Een mooie, rustige locatie in het binnenland van Spanje. Een prachtige plek om te wandelen en met een uurtje rijden zit je aan de kust dus ook dat is goed te doen. Als je lekker ‘thuis’ wil blijven, zijn er genoeg plekjes in de tuin om heerlijk van het weer te genieten. De eigenaren zijn enorm gastvrij en behulpzaam en de kamers zijn mooi en schoon. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prachtige plek om te verblijven.

Jacqueline van Schadewijk
24-5-2019

We hebben een genoten vh mooie appartement. De omgeving en de gastvrijheid. Alles is aanwezig een prachtig zwembad en de rust en de ruimte. En de gastvrijheid vd eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer dan geweldig!

Astrid
23-5-2019

Heerlijke rustige omgeving. Het enige wat je hoort is het gefluit van vogels.

Karins Choice

Dit is een adres om naar terug te gaan!

Rick
20-5-2019

Een heerlijke plek in de rust van kleine Spaanse dorpjes. Het grote toerisme heeft deze streek (nog) niet bereikt waardoor je de locale sfeer kunt beleven. De eigenaren zijn heel gastvrij, de verzorging en hygiene zijn top. Ontbijt was heerlijk, elke morgen weer. Er is een (groot!) zwembad om af te koelen van de hitte. Er zijn diverse zit- en loungeplekken op dit ruime complex waar je heerlijk in de zon of schaduw kunt zitten om bijvoorbeeld een boek te lezen. De eigenaren weten veel van deze streek en kunnen je dus ook de leuke dorpjes aanraden en/of de wandelroutes door de natuurparken.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Vier heerlijke dagen gehad!

Familie Ot
3-5-2019

We hebben hier vier nachten gelogeerd met onze kinderen van 4 en 7 jaar. Al direct na aankomst voelde het alsof we in een droom waren gestapt - alles is zo mooi, de natuur, het huis, het concert van vogels. Ramona en Wiljan hebben over alles nagedacht - van een toilethuis het zwembad, bloemen in elke hoek, tot zitjes met prachtig uitzicht. De foto's die we vooraf hadden gezien waren mooi, maar doen eigenlijk geen recht aan het paradijs dat deze B&B is. Het terrein is supergroot, met heel veel verschillende zitjes, altijd is er wel ergens zon (of schaduw), net waar je zin in hebt. Sommige liggen heel beschut met uitzicht op de bergen en andere wat dichterbij het huis (net waar je zin in hebt :). Het zwembad was heerlijk op de warme dagen. Het huis en de kamers zijn superschoon en netjes. Ramona en Wiljan zijn heel warme mensen die met je meedenken maar je ook rustig je gang laten gaan. We hebben echt genoten van onze dagen hier!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Topvakantie, voor ieder wat wils. Actief, rust.

Familie Nijssen
2-5-2019

Wij waren hier met ons gezin (2 kinderen van 1 en 3 jaar). We hebben hier ontzettend genoten van de natuur, de rust en de Spaanse cultuur. Ramona Wiljan Lieke en Fleur hebben ons verblijf ontzettend fijn gemaakt. Fijn dat zij Nederlands zijn en zelf ook jonge kinderen hebben zodat ze goede tips gaven om met kinderen naartoe te kunnen gaan. Wij huurden de casita wat erg prettig was. (Een huisje naast hun eigen huis). Veel privacy en van alle gemakken voorzien. Ramona en Wiljan bedankt voor het fijne verblijf!!!! We komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Aangenaam verblijf in het authentieke Spanje

Peter
1-5-2019

Op een heerlijke en rustige plek in het authentieke binnenland van Spanje is deze B&B gelegen. Wij zijn gastvrij ontvangen en hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Het ontbijt was iedere ochtend weer heerlijk. De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht en zeer schoon. Prima bedden voor een ontspannen nacht. De omgeving leent zich prima voor wandelingen, fietstochten of een autorit om authentieke Spaanse dorpjes te bezoeken. Ook het strand is goed bereikbaar en vergeet geen bezoek te brengen aan Valencia op een uurtje rijden. Na een actieve dag is het heerlijk ontspannen in de tuin of aan het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

T
29-4-2019

Voor de tweede keer weer vijf heerlijke dagen gehad bij Finca Soñada. De kamer was schoon, het ontbijt was heerlijk en het meedenken van Wiljan en Ramona werd zeker gewaardeerd. Elke ochtend probeerden ze tips te geven om die dag te bezoeken. De B&B ligt op ongeveer een uurtje rijden van Valencia en Alicante in een groene en rustige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

martin Linskens
11-4-2019

Mooie ligging, geweldige gastheer en gastvrouw, schoon en heerlijk ontbijt. Een fantastische B&B!

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch!

Laura
30-3-2019

Mooie B&B, schitterende locatie. Fijne en vooral schone kamer. Elke dag een heerlijk ontbijt met verse producten. Ramona en Wiljan zijn zeer gastvrij en erg vriendelijk. Ze weten veel te vertellen over de omgeving en zorgen voor een fijn verblijf. Kortom, een grote aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2019

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Soñada in Gaianes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Soñada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.