We hebben een aantal aanbieders voor Finestrat voor je op een rij gezet:

Reviews over Finestrat

Klein, maar gezellig

heer van herwijnen
    5-9-2012

Goed strand, kind vriendelijk,wordt elke dag schoongemaakt. Barretjes vlak aan strand, mensen vriendelijk. 2 x per week markt. Niet duur. tourist info aan strand + police local en rode kruis. Wat uitgaansleven aangaat, niet zo geschikt voor de jeugd, deze kunnen beter naar Benidorm gaan, maar voor terrasje is dit prima

Gereisd Met partner in augustus 2012

In de gemeente Finestrat ligt aan de kust aan de zuidkant

Maurice
    26-7-2007

In de gemeente Finestrat ligt aan de kust aan de zuidkant tegen Benidorm aan het bijzonder leuke dorpje La Cala de Finestrat. We zaten hier met z'n vieren (mijn vriendin en ik en haar neef met zijn vriendin) in een appartement. Het dorp dat nog sterk groeiende is vorm op dit moment een gezellige satelietgemeente van Benidorm. Dus wil je op steenworp afstand zitten van het bruisende maar wel massale Benidorm en tegelijkertijd de mogelijkheid hebben om te genieten van rust en gezelligheid dan is La Cala echt een aanrader. Bussen rijden er heel de dag door (ook 's nachts) naar Benidorm en omgeving voor de echte feestbeesten. Voor mensen de een rustige vakantie willen met het gezin is La Cala een ideale uitvalsbasis voor strand, cultuur en lekker eten, allen binnen handbereik. Wij gaan in ieder geval nog zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2007
Finestrat scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews