Camping El Teularet

1 review over Camping El Teularet

Timo

Unoqueestuvo
21-8-2015

Cuando fuimos las fotos que aparecen en la web no tienen nada que ver con el bungalow que nos dieron. De hecho no estaba decente ni para alquilarlo. Sucio, viejo, se caía a pedazos... de verdad que el peor sitio en el que me ha tocado alojarme en toda mi vida. Tras pasar la primera noche nos fuimos aunque teníamos reservados más días.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Teularet in Enguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Teularet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Teularet scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.