Camping Park El Saler

9 reviews over Camping Park El Saler in het Nederlands

Vreselijk!!

Marion
17-6-2017

Er staan heel veel Spanjaarden op een vaste plaats met grote houten verblijven en veel rotzooi. Wij stonden daar tegenover... vreselijk ze maken een hoop herrie gaan savonds om 11 uur pas eten met heel de familie en praten luidruchtig door tot midden in de nacht! Heel veel kinderen rennen en gillen over de camping tot laat in de avond ze rennen langs de campers en overal tussendoor dus slapen hebben we niet veel gedaan en zijn dan ook de volgende ochtend gelijk vertrokken !

Het enige voordeel is dat de bus naar Valencia voor de deur stopt maar dat is ook alles ! Kost 15 euro maar dat is zelfs teveel !

Nooit meer

Thea en John
12-6-2017

Camping is gedateerd. Toiletten en douches vies. Helft van de tijd geen warm water.

Zwembad is klein, het water heeft een fijne temperatuur.

Wifi slecht.

Bus naar Valencia voor de camping.

's Avonds heel veel muggen.

Valencia is prachtig, maar deze camping nooit meer.

Oude reviews (archief)

Ondermaats

Stephan
27-5-2016

Omdat we helaas te laat waren om nog iets anders te zoeken hebben we hier voor een nacht moeten doorbrengen.

Wat ik goed vond was het reclamebord aan de poort.

Wat ik niet goed vond:

Sanitaire voorzieningen versleten. Geen warm water aan lavabo's of afwasbakken. Aan de helft van de lavabo's gewoon geen water.

Toiletten zijn vies. Bruin...

Alle douchekoppen versleten. Het douchewater loopt onder de deur door de doucheruimte in. Wie wil douchen moet door het zeepwater van de voorganger. Doorzichtig glas in de douchedeuren. Niets voorzien op kleding af handdoeken in de douche weg te hangen.

Ongezellige afgesloten staanplaatsen. Als hokken naast elkaar. Wel ruime plaatsen.

Omdat we laat zijn aangekomen en ASAP terug vertrokken zijn kan ik niets zeggen over de andere voorzieningen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen...

Niet voor herhaling vatbaar!

Armoedig

moos
30-4-2016

Huisje geboekt voor 5 nachten, luxaflex afgebroken, vieze versleten onbruikbare pannen , geen keukenspullen eigenlijk en de receptionist had geen betere pannen. 1 dag eerder vertrokken

Niet goed, niet slecht. En dichtbij Valencia!

Leo en Trees
27-3-2016

Vanaf de camping wandel of fiets je zo het natuurpark in. Veel wandel en fietspaden; dichtbij zee. Ook fiets je veilig naar Valencia toe (7KM). Met de auto is het slechts één weg (geen afslagen) en je staat midden in het centrum van Ciudad de las Artes y las Ciencias. Waar je na 14.00 uur en in het weekend gratis kunt parkeren in de grote parkeergarage onder het grote winkelcentrum Dus de camping is ideaal gelegen voor bezoeken aan Valencia.

Maar de camping? Vriendelijk personeel en de plaatsen zijn wat ze beloven: 70m2 en half schaduw. We vonden het sfeerloos en het sanitair gebouw matig. Zo stonk het er naar het riool en er was geen warm water bij de wasbakken en spoelbakken, alleen de douches hadden warm water. We moesten (bij gebrek aan een campingkaart) een paspoort of rijbewijs afgeven, hetgeen we weigerden.

Het was Pasen. Het zwembad was dicht, als ook het supermarktje. Maar je moest wel het tarief van het hoogseizoen betalen.

Niet voor de verwende kampeerder.

aan renovatie toe

Adrianus
29-10-2013

Bungalow gehuurd voor onze vrienden. Nette bungalow maar lagen dicht op elkaar. Amper servies erin. Geen koffiezetapparaat, geen pannen. Handdoeken zijn er niet alleen bedlinnen. Je kunt amper buiten zitten. Veel geld in verhouding met wat er geboden wordt. Wij stonden met onze caravan op de camping. Grote plaats geen water op de plaats. Sterk verouderd sanitair. Afwasgelegenheid kreeg je natte voeten bij. In oktober is de camping bijna verlaten. Veel vliegen en muggen niet te vergeten

Deze camping voor ons nooit meer

Jos Luijting
29-10-2012

Er zijn niet veel campings in de buurt van Valencia, daardoor zijn we hier terecht gekomen. Sanitair was echt armoedig en niet goed schoon en er was verder niet veel keus in campings meer in de direkte omgeving. Sávonds toen alles al stond kwamen we erachter dat het stikte van de muggen en vliegjes, dus al snel binnen gaan zitten. Tegen de tijd dat we gingen slapen hadden we ook nog eens last van blaffende honden.

Verder ligt het aan een drukke weg die je ook wel hoort maar dat wisten we wel van te voren en vonden we niet zo erg.

Goede locatie, dicht bij het strand.

luca Andreotti
11-3-2010

Ik heb in dit kamp in februari 2010 met een motor, de huidige prijs is 23 € voor dit seizoen, we zijn 2 personen, camper en elektriciteit, naar mijn smaak is een correcte prijs.

Te duur in het laag seizoen

Wyns Patrik
29-10-2008

We hebben op de camping gestaan ts 20 en 23 oktober. We vonden de prijs veel te hoog voor deze camping.

We waren met de camper, remorque waar de moto op stond en hadden elec voor de prijs van 33 €.

Waar we voor een andere camping 3 dagen later 20 € betaalden voor een mooiere camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park El Saler in El Saler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park El Saler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park El Saler scoort een 3.77 uit 10 op basis van 61 reviews.