We hebben een aantal aanbieders voor El Saler voor je op een rij gezet:

Reviews over El Saler

Gezellig Spaans vakantiedorp zonder massatoerisme

rsintemaarten
    16-8-2010

El Saler ligt op fietsafstand van de supermooie stad Valencia. Het is een gezellig, groen dorp met veel laagbouw. Het is een gezellige Spaanse badplaats met duinen,bos, mooi zandstrand en zee. Het ligt in het natuurgebied van Albufeira. Er zijn veel campings; wij stonden op een camping die in hartje zomer een kerstfeest compleet met kerstman vierde. Ook het fietsen naar Valencia (30 minuten) is een belevenis; fietspad kan s avonds erg donker zijn (en druk met wandelaars op bepaalde plekken). In Valencia is veel te doen en te beleven. Een andere aanrader is met de trein naar Bunol en daar wandelen. Bergen en natuur zijn paradijselijk. Ook zonder het Tomatina feest is Bunol leuk.

Gereisd Met partner in Mon Jul 14 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Saler scoort een 9,6 uit 10, op basis van 26 reviews