Appartement Residencial Almadraba

1Onvoldoende

Score uit 1 review

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), El Campello

Op vakantie geweest naar Residencial Almadraba?

1Onvoldoende

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial Almadraba voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Residencial Almadraba

• 1Hans18-10-2015

Vreselijk; niet boeken!

Alvorens ik ging boeken had ik de (gedateerde) reviews gelezen over dit complex. Ik had kennis genomen van sleuteladres 35 km verderop en heb bij de reservering expliciet aan touroperator gevraagd of de sleutel op Alicante airport overhandigd kon worden; mij werd verzekerd dat dit het geval was en dat we niet naar een sleuteladres in Benidorm hoefde te reizen. Helaas bij aankomst was er niemand aanwezig. Eigenaar van voorgelegen restaurant heeft mij nog geholpen. Na 6 uur te hebben gewacht kwam er eindelijk een Spaans echtpaar met de sleutel aan. Internet ligt er continu uit. Geen Nederlandstalige tv-zenders. Geen aanspreekpunt/beheerder aanwezig. Complexbeheerder verwijst naar verhuurder voor reparaties of klachten. Complex in september/oktober verlaten/uitgestorven! Appartement zelf wel aardig. Enigszins gedateerd op sommige punten. Geen kachel wat in het najaar erg koud kan zijn. Beperkt zon op je terras/balkon.

Gereisd met partner in oktober 2015

Appartement Residencial Almadraba info