Bed and Breakfast Purfica

Bed and Breakfast Purfica
9,5

Contact

95 reviews over Bed and Breakfast Purfica in het Nederlands

Fantastisch , in de watten gelegd

Dimitris van Gent
26-10-2018

Het is echt relaxen en ongedwongen

Was geweldig

Dick Bartelds
26-10-2018

Lekker weer mooie kamers een gastheer die alles goed verzorgd mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Het was top, tot volgend jaar.

Lesley. Esajas
23-10-2018

We zijn nu voor de 5e keer naar Purfica geweest en het was top, goede verzorging en je komt er tot rust. Het hoogte punt was de wandeling in de bergen, vermoeiend maar het uitzicht was prachtig.

Wim en Els
11-10-2018

We zijn verschrikkelijk verwend in deze mooie Bed en Breakfast van Arie en Anita. Heerlijke ligbedden mooie accommodatie en zwembad. Hartstikke schoon en lekker ontbijt . De gastvrijheid kende geen grenzen. Alles tip top in orde. Kan geen minpunt ontdekken.

Absoluut de moeite waard!

Ron
22-8-2018

Een gastvrije ontvangst in een prachtige accommodatie. Heerlijk rustig, al waren we niet alleen. Uitstekend ontbijt en fijne sfeer. De gastheer en gastvrouw zijn super servicegericht. Het was hun doel om ons een heerlijke week te bezorgen en dat is absoluut gelukt. Top.

Geweldige B&B, voor herhaling vatbaar

Esther van Leeuwen
21-8-2018

Prachtige B&B met zeer gastvrije eigenaren. Hartelijke ontvangst, prachtige kamers en luxe uitgebreid ontbijt. Mooie ligging met prachtig uitzicht op de zee. Liggen is tevens dicht bij strand en stad (Alicante). Heerlijk om even te relaxen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastische B&B in een leuke omgeving. Genieten!

Silvia
19-5-2018

Het was voor ons de tweede keer en het was wederom een genot om bij Purfica te verblijven. Arie en Anita zijn hartelijk en behulpzaam en zetten heerlijke ontbijtjes voor. Ze weten alle leuke plekjes en tips in de omgeving en hebben ook een goed adres voor een huurauto. Er is een haal- en brengservice voor het vliegveld, ideaal. Purfica is een prachtige villa met een mooi zwembad en heerlijke loungeplekken en is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij zijn nooit eerder ergens naar terug gegaan, dus dat zegt al iets. En er komt ongetwijfeld een derde keer! Echt een aanrader dus.

Gereisd Met partner in mei 2018

Een fantastische ‘B en B’!

Fam. ‘J en W’ uit Barendrecht
12-5-2018

Bij Purfica word je enorm verwend en ‘ontzorgd’. Wat hebben we genoten van ons verblijf! De gastheer/vrouw doen er álles aan om niets te wensen over te laten. Fantastische kamers, heerlijke bedden, een topontbijt....teveel om op te noemen. Wij zeggen: 100% geslaagd!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

ZEKER voor herhaling vatbaar !

Daniel & Nicole
8-5-2018

Super vriendelijke ontvangst. Heel lieve mensen en staan steeds voor je klaar. Heel mooie kamer en lekker ontbijt. Ga zeker mee met de wandelingen die de gastheer Ari organiseert want daar hebben we samen met de ander gasten heerlijk van genoten. En ga zeker eten in de restaurants die ze aanraden, die waren ook een schot in de roos. Als er dan 1 min puntje mag zijn dan is het het ontbreken van wasproducten in de badkamer. Is toch handig als je die niet moet meenemen in je reiskoffer.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige B&B!!

Kas en Annette
30-4-2018

Purfica is dé plek om heerlijk tot rust te komen. In een prachtig huis hebben we genoten van een sfeervolle ruime kamer. Op een mooie terras met zwembad werd een heerlijk en gezond ontbijt met liefde klaargemaakt door de eigenaars. Er zijn twee lounge-hoeken waar je heerlijk kunt genieten van de rust, de ambiance en het uitzicht. Met een treintje (op 10 minuten loopafstand) zijn alle leuke plaatsen langs dit deel van de kust van Spanje heel gemakkelijk te bereiken. Zo hebben wij in een paar dagen tijd Alicante, het strand, een marktje en het idyllische Villa Joyosa kunnen bezoeken. Arie en Anita hebben met hun kennis van Spanje, hun creativiteit, goede smaak en warme gastvrijheid een geweldige plek gecreëerd. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in april 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Purfica in El Campello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Purfica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.