Bed and Breakfast Purfica

9,5

83 reviews over Bed and Breakfast Purfica in het Nederlands

Schitterende locatie!

Marian, 3-4-2018

Eind maart 2018 hebben wij (6 personen) een fantastisch verzorgde tennis trainingsweekend gehad in Purfica. Purfica is een prachtige B&B. Alle kamers zijn zeer stijlvol ingericht en superschoon. Het is er erg relaxed en gezellig. Arie en Anita zijn op-en-top gastheer en gastvrouw, die dit met veel passie en liefde doen.

De lokatie is prima als uitvalbasis om de Spaanse kust te ontdekken, ideaal met het treintje dat ieder half uur gaat of je huurt er een auto. Wat hebben we genoten! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!

Super!!

A. Jansen, 19-12-2017

Wat een verademing tov van de vele B&B's die wij bezocht hebben afgelopen jaren. Een verademing in alle opzichten.

Lekkerweg aan de kust en toch in een oase van rust

Hans van Hengel, 27-11-2017

De B&B komt het best tot zijn recht als bij het ontbijt of aan het einde van de dag gasten en eigenaren elkaar inspireren met de dingen van de dag en mooie levens ervaringen. Het is ook gezellig een kaartje leggen met een drankje is vakantie als daar behoefte aan is. Morgen kan er weer een andere gast aan tafel zitten. Dit geeft een extra tintje aan je vakantie. Gewoon anders dan gewoon.

Heerlijk, alles was gewoon fantastisch.

Anja Roosendaal, 21-11-2017

Een mooie locatie, lekker ontbijt en alle slaapkamers hebben een eigen thema en zijn zeer schoon. Anita en Arie waren zeer behulpzaam in het regelen en reserveren van leuke uitstapjes en mooie golfbanen. Kortom een aanrader.

Fantastisch, gezellig en zonnig weekend

M van Arendonk, 15-11-2017

Prachtige kamers met ieder hun eigen privacy. Zeer goede bedden en douches. Ontzettend gastvrij echtpaar. Heerlijk ontbijt. Prachtige locatie met uitkijk op de Middellandse Zee. Een zwembad met zonnebedden. Een prachtige bar met uitzicht op de zee. Zij hebben voor ons een heerlijke barbeque georganiseerd.

Anita en Arie denken met je mee. Geven hele goede tips over de dagbesteding, gezellige terrasjes en restaurantjes. Prachtige golfbanen geregeld. Uitje naar een een wijnproeverij. Ons gehaald en gebracht naar het vliegveld. Treinreis naar Alicante, wandeling naar de jachthaven. Ze willen je overal mee helpen en vermaken.

Wij hebben een onvergetelijk weekend gehad, veel gelachen, en geluk gehad met het prachtige weer, namelijk 23 graden.

Anita en Arie, heel hartelijk bedankt!

Geweldig!

Anja Wiertsema-Bek, 15-11-2017

Het was heerlijk, top gastheer en gastvrouw- plekje schitterend en alles was perfect geregeld!

Een b&b waar je blij van wordt.

ElkeJan, 2-11-2017

Zeer mooie b&b met een zeer vriendelijk gastkoppel als plusje. We voelden ons meer dan welkom.

De kamer was ruim en smaakvol ingericht, met eigen terras en hangmat. De douche was zalig.

Het ontbijt was goed met vers fruit, smoothie en een eitje naar keuze. Steeds aangevuld met een fijne babbel met het gastkoppel.

Het zwembad was ook mooi, maar het water was te koud (eind oktober) voor ons om er in te plonsen. Maar we waren zeer tevreden met ons boekje op de ligbanken naast het zwembad.

De b&b was rustig gelegen, met een paar lokale restaurantjes op loopafstand. Wij hadden een auto gehuurd en dat is wat ons betreft een aanrader. Je kan wel het treintje nemen, maar regio alicante ontdekken met de auto was voor ons een mooie ervaring.

Fantastisch, oftewel het was top!

William Vat, 25-10-2017

Alles was goed, en vooral het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd...

Heerlijk genieten!

Marco en Bianca, 25-10-2017

Voor ons inmiddels de 4e keer naar Purfica en zeker niet de laatste keer. Arie en Anita zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt in hun prachtige B&B. Wij kunnen niet wachten om weer een paar dagen te gaan genieten bij Purfica!

Een fantastisch verblijf.

Ger en Marry Rietbroek, 19-10-2017

Lieve gastheer en gastvrouw die er alles aandoen om hun gasten te verwennen, heerlijk ontbijt en een ontspannen sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Purfica in El Campello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Purfica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Purfica scoort een 9.47 uit 10 op basis van 85 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: