Bed and Breakfast Purfica

BedAndBreakfastWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°22°
Bed and Breakfast Purfica
9,4

91 reviews over Bed and Breakfast Purfica in het Nederlands

Het was voor ons de tweede keer en het was wederom een genot om bij Purfica te verblijven. Arie en Anita zijn hartelijk en behulpzaam en zetten heerlijke ontbijtjes voor. Ze weten alle leuke plekjes en tips in de omgeving en hebben ook een goed adres voor een huurauto. Er is een haal- en brengservice voor het vliegveld, ideaal.

Purfica is een prachtige villa met een mooi zwembad en heerlijke loungeplekken en is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Wij zijn nooit eerder ergens naar terug gegaan, dus dat zegt al iets. En er komt ongetwijfeld een derde keer!

Echt een aanrader dus.

Een fantastische ‘B en B’!

Fam. ‘J en W’ uit Barendrecht
12-5-2018

Bij Purfica word je enorm verwend en ‘ontzorgd’. Wat hebben we genoten van ons verblijf! De gastheer/vrouw doen er álles aan om niets te wensen over te laten. Fantastische kamers, heerlijke bedden, een topontbijt....teveel om op te noemen. Wij zeggen: 100% geslaagd!

ZEKER voor herhaling vatbaar !

Daniel & Nicole
8-5-2018

Super vriendelijke ontvangst.

Heel lieve mensen en staan steeds voor je klaar. Heel mooie kamer en lekker ontbijt.

Ga zeker mee met de wandelingen die de gastheer Ari organiseert want daar hebben we samen met de ander gasten heerlijk van genoten. En ga zeker eten in de restaurants die ze aanraden, die waren ook een schot in de roos.

Als er dan 1 min puntje mag zijn dan is het het ontbreken van wasproducten in de badkamer. Is toch handig als je die niet moet meenemen in je reiskoffer.

Geweldige B&B!!

Kas en Annette
30-4-2018

Purfica is dé plek om heerlijk tot rust te komen. In een prachtig huis hebben we genoten van een sfeervolle ruime kamer. Op een mooie terras met zwembad werd een heerlijk en gezond ontbijt met liefde klaargemaakt door de eigenaars. Er zijn twee lounge-hoeken waar je heerlijk kunt genieten van de rust, de ambiance en het uitzicht.

Met een treintje (op 10 minuten loopafstand) zijn alle leuke plaatsen langs dit deel van de kust van Spanje heel gemakkelijk te bereiken. Zo hebben wij in een paar dagen tijd Alicante, het strand, een marktje en het idyllische Villa Joyosa kunnen bezoeken.

Arie en Anita hebben met hun kennis van Spanje, hun creativiteit, goede smaak en warme gastvrijheid een geweldige plek gecreëerd. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Voor de derde keer geweest, Fantastisch!!

Meta van der Heijde
26-4-2018

Wij vonden de locatie super, de kamers perfect, het ontbijt heerlijk en de eigenaren top!!!

geweldig.

Jan Lammers
25-4-2018

Een fantastische B&B, ruime kamers en een ruime inloopdouche.

Een heerlijk uitgeserveerd ontbijt met voor elk wat wils.

De ligging is rustig, voor mensen welke slecht te been zijn is een huurauto wel een aanrader, deze kan via de B&B geregeld worden.

Voor de gastheer en gastvrouw is niets teveel. Zij organiseren op verzoek mooie wandelingen in de bergen. Voor de liefhebbers van golf zijn er in de nabije omgeving voldoende mooie banen, welke de gastheer graag voor reserveert.

Schitterende locatie!

Marian
3-4-2018

Eind maart 2018 hebben wij (6 personen) een fantastisch verzorgde tennis trainingsweekend gehad in Purfica. Purfica is een prachtige B&B. Alle kamers zijn zeer stijlvol ingericht en superschoon. Het is er erg relaxed en gezellig. Arie en Anita zijn op-en-top gastheer en gastvrouw, die dit met veel passie en liefde doen.

De lokatie is prima als uitvalbasis om de Spaanse kust te ontdekken, ideaal met het treintje dat ieder half uur gaat of je huurt er een auto. Wat hebben we genoten! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!

Super!!

A. Jansen
19-12-2017

Wat een verademing tov van de vele B&B's die wij bezocht hebben afgelopen jaren. Een verademing in alle opzichten.

Lekkerweg aan de kust en toch in een oase van rust

Hans van Hengel
27-11-2017

De B&B komt het best tot zijn recht als bij het ontbijt of aan het einde van de dag gasten en eigenaren elkaar inspireren met de dingen van de dag en mooie levens ervaringen. Het is ook gezellig een kaartje leggen met een drankje is vakantie als daar behoefte aan is. Morgen kan er weer een andere gast aan tafel zitten. Dit geeft een extra tintje aan je vakantie. Gewoon anders dan gewoon.

Heerlijk, alles was gewoon fantastisch.

Anja Roosendaal
21-11-2017

Een mooie locatie, lekker ontbijt en alle slaapkamers hebben een eigen thema en zijn zeer schoon. Anita en Arie waren zeer behulpzaam in het regelen en reserveren van leuke uitstapjes en mooie golfbanen. Kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Purfica in El Campello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Purfica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Purfica scoort een 9.44 uit 10 op basis van 91 reviews.