Appartement Pueblo Acantilado

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Acantilado voor je op een rij gezet:

25 reviews over Appartement Pueblo Acantilado

• 2018
    5L04-04-2018

Het doet prachtig aan, maar niets is minder waar

Te gehorig en lawaaiig. Als je reist met kleine kinderen zoals wij is slapen er niet bij. Stijle weg naar boven en je mag er niet in met de auto dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Leuke uitstraling van buitenaf en ook binnen goed ingericht. Uitzicht over zee is prachtig, maar de bovenburen kijken wel het eten van je bord. Geen privacy dus. Auto is een must. Zeer koud water in zwembad. Late openingstijden restaurant en kleine zeer beperkte kaart. Ongezellige inrichting van restaurants. Door geluidsoverlast besloten om een andere accommodatie te boeken. Ik zou het vanwege de geluidsoverlast binnenshuis (want van buitenaf is vrij normaal en zeker te behappen) niet aanraden. Personeel is vriendelijk.

• 5E. Brouwer04-03-2018

Boek dit niet als je...

Het complex ziet er leuk uit met gekleurde huisjes en de appartementen zijn ruim met luxueus meubilair. Toch is dit complex om diverse redenen een afrader: - zeer gehorig: zowel de feestzaal als de omliggende appartementen. - exorbitante prijzen in het winkeltje: we betaalden 5,80 euro voor 2 heel kleine boodschapjes - andere winkels zijn op minstens 6 kilometer of een kwartier rijden, net als de mooie stranden - het is een drukke, te dicht bebouwde omgeving. De hele kuststrook is volgebouwd. In februari stonden we al in de file. - onvriendelijke en niet-behulpzame ontvangst bij de receptie. Bij aankomst werd ons verteld dat we pas om 17.00 uur in het appartement konden. Ze zouden ons bellen als het schoon was, een belofte die niet werd nagekomen. Bovendien was er iets misgegaan bij boeking, dat probleem werd volledig bij ons gelegd. Het is uiteindelijk opgelost na contact met touroperator.
    - vieze badkamer en geur in het complex.

• 2017
    8Marina06-07-2017

Rustig gelegen nette appartementen

Pueblo Acantilado Suites zijn nette appartementen, beschikken over een nette badkamer, keuken en slaapkamer met prima bedden. Het zwembad was netjes en schoon, alleen wel vrij klein voor de grootte van het complex. De appartementen zijn ietwat gehorig. Een auto is een absolute must hier, niks is op loopafstand, de ligging is heerlijk rustig. Parkeergelegenheid is aanwezig bij het complex. De restaurants zijn super, vooral bij Chiesa kan je erg goed eten. De omgeving is mooi, El Campello beschikt over een prima strand en leuke boulevard. Als je iets verder rijdt is er een 3 km lang zandstrand voor San Joan. Alicante is ook erg leuk en maar op 25 minuten afstand met de auto. Wij zijn terug gekomen van een hele leuke relaxte vakantie aan de Spaanse costa!

• Oude reviews

9A Roskam16-09-2016

Leuk en schoon complex, op heuvel.

Niet voor mensen die slecht ter been zijn, heuvels zijn stevig. Zeezicht is echt de moeite waard, oneindig zicht! Ruime en schone appartementen en uitstekende service. Huurauto noodzakelijk omdat het nogal afgelegen ligt. Supermarkt in de buurt, koken kan zelf. Een aanrader om de omgeving zelf met de auto te bekijken.

• 7Helen15-09-2016

Voor ons niet meer!

Dat het lijkt of het een kinderdorp is schreeuwen, jengele,tot snachts 1:30uur stampvoeten op vloer. zwembad alleen maar baby's peuters kleuters, overal kinderwagens . Ligt afgelegen 2 restaurantjes of dicht of pas om 20:30 open winkeltje beneden veel te duur werd ons ook afgeraden je moet 15min lopen voor het eerste supermarktje.Op zicht is het een prachtig dorpje met mooie suites veel mensen zonder kinderen net als wij jong of ouder gingen met de bus naar El campello dan met de tram Alicante of Benidorm zeer de moeite waard.Wij hebben geen hekel aan kinderen maar wij willen op vakantie niet wakker liggen van andermans kinderen, en slapen zoals het hoort.

• 7Nance29-08-2016

Leuk appartement complex, maar wel afgelegen

Het appartement complex is leuk in elkaar gezet en lijkt op een klein dorpje. Door de steile helling is het niet zo geschikt voor mensen die slechter been zijn. Het complex ligt wel afgelegen en ik raad ook een (huur) auto aan. Het heeft een aantal restaurantjes, spa, koffie corner en een klein supermarkt. Het zwembad is niet zo groot. Ligbedden wel voldoende voor iedereen. Het animatieteam doen het leuk, maar is vooral gericht op spanjaarden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Koffers worden met een golfkarretje naar je appartement gebracht. Het appartement met zeezicht is prachtig. Wij hadden een 3 kamer appartement. Slaapkamer met 2-persoonsbed, slaapkamer met 1-persoonsbed en een slaapbank in de huiskamer. Er is een tafelmodel ijskast, 2-pits kookstel, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker en exact aantal servies/bestek per appartement. Het zag er netjes en verzorgd uit. Om de 3 dagen worden de handdoeken en de bedden verschoond. Gedurende verblijf wordt er niet schoongemaakt (wel op aanvraag tegen vergoeding). Er is ook een handdoekenservice voor het zwembad. Er is een garage aanwezig en kost €10 p.d. of je kunt gratis je auto buiten parkeren (er was altijd wel plek). Er is op het hele complex gratis WiFi (code bij de receptie). Er was elke avond live muziek (in de arena of bij de BBQ). Hoewel het wel gehorig was hebben wij daar totaal geen last van gehad. Winkels (zoals Lidl en Aldi) liggen in El Campello (zo'n 8 km van het appartement). Ook vind je daar het strand en andere winkels/banken. Als je niet in de drukte wil verblijven zoals in Benidorm of Alicante (maar wel zo nu en dan opzoeken) is dit appartement complex een juiste keuze.

• 8Niek02-08-2015

Heerlijke vakantie gehd!

De appartementen liggen direct aan de kust op een helling. Het is erg stijl als je slecht ter been bent wordt het een uitdaging. De cliffappartementen hebben een fantastisch uitzicht! Er zijn een aantal restaurants in het dorp waar je voor een nette prijs heerlijk kan eten. De bedden zijn prima. Keukengerij kan iets opgeschroevd worden maar wij konden wel koken en op ons eigen terras lekker ontbijten en dineren. Alles wordt goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en reageert snel op elk verzoek. Een (huur) auto om de mooie omgeving te verkennen is aan te raden. Lidl, Aldi en Carrefour zijn in de buurt. De stranden in de buurt zijn mooi en de zee is schoon. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 6rob enpaulien12-05-2015

niet voor 5 personen

Appartement viel tegen.Zeezicht balkon maakt wel wat goed,maar.Te klein voor 5 personen.Zeker ook door bedbank slaapplaats, dan is woonkamer niet meer toegankelijk voor anderenDaarbij was de keuken ingericht voor 4 personen.Uiteindelijk konden we spullen bij krijgen, maar iedere4 keer als je wat mist, is de huishoudeliijkde dienst naar huis.Zo ook ,alles wat kapot kon gaan ging ook kapot,niet door onze toedoen, maar was al kapot bij aankomst of later door normaal gebruik..Schoon was het zeker niet,aisco een bak stof.Welaardig personeel en hulpvaardig,maar hebben de boel niet onder controle.Onderdeel van park is openbare feesstzaal.Herrrie tot diep in de nacht in het weewekend,vervelend na lange reisdag

Receptie gaf aan met nieuwwe huishoudelijk staf te werken,gaat nog niet lekker.geven zichzelf een jaar te verbeteren.

• 5robbert20-08-2014

tegenvallend

appartement pueblo acantilado is netjes ingericht mooi uitzicht op de zee en redelijk schoon, zeer gehorig. Inventaris van het appartement is zeer summier(als je met 5 personen bent is er niet genoeg) en niet schoon.Om de twee dagen schoon beddengoed en handdoeken dat is prettig en ruimvoldoende. Het complex ligt zeer afgelegen een auto is noodzakelijk. Personeel is zeer vriendelijk. Zwembad is te klein voor de omvang van het park en troebel/stinkend water. Entertaiment is leuk maar begint pas om 22.30 en is tot in de late uurtjes te horen in het appartement, dus voor 24.00 hoef je niet te gaan slapen. Restaurants op het complex zijn ook pas om 20.30 open.

• 6Nancy07-05-2014

Mooie ligging, gemiddelde accommodatie

Mooie ligging, met zeegezicht "hangt" het balkon over de Middellandse Zee. Het is een complex dat alleen geschikt is als je goed ter been bent. Zeer veel niveauverschil en alleen maar trapjes en ongelijke paden. Het is erg afgelegen, zonder auto is het niet te doen. 's Avonds is er niks te beleven, ook El Campello is uitgestorven. Je moet zeker 20 minuten rijden om bij een plaats te komen. Dit geldt ook voor een supermarkt. De omgeving is prachtig en het klimaat is heerlijk! De appartementen zijn mooi, minimaal ingericht en vreselijk gehorig. Schoonmaak is zeer summier. Een weekje is lang zat.

8 tips over Appartement Pueblo Acantilado

• Lydia van der Plas, 05-08-2013

Aqualandia in Benidorm is geweldig! Neem een eigen parasol mee als je naar het strand wilt. Bedjes en parasols kosten 4 euro per stuk per dag

• Anne-Mieke, 07-08-2012

San Joan,heerlijk strand,heerlijke bedden op een kwartier rijden vanaf de accommodatie,Alicante 20 min rijden,ook heerlijk strand en vers fruit aan het strand heerlijk.Alicante sávonds is ook erg gezellig,lekker eten en niet duur.

• robenquinta, 03-08-2012

In de buurt zijn leuke dorpjes om te gaan bekijken. Natuurlijk is Alicante ook een aanrader. Er zijn leuke markten waar je heerlijk fruit en andere dingen kunt kopen. Er zijn dierentuinen en pret-, zwemparken in de omgeving.

2 vragen over Appartement Pueblo Acantilado

• Nance, 15-04-2016

Handdoekenservice

Is er een badhanddoek service voor het zwembad? Zoja, Is dit een gratis service of tegen betaling ?

• Stegh, 19-10-2015

zwembad

Is er ook een klein zwembadje bij dit appartementen complex? Is dit af te raden met twee kleine kinderen?

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1 km, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden