Appartement Corona del Mar 1 en 2

AppartementWeer vandaag33°22°
Appartement Corona del Mar 1 en 2

1 review over Appartement Corona del Mar 1 en 2 in het Nederlands

Wij komen al 22 jaar in Campello, een gezellige spaanse badplaats, 20 minuten vanaf Alicante. Dit jaar hebben wij met onze familie in de appartementen Corona del Mar 1 en 2 vakantie gevierd. Wat een feest, de appartementen zijn nieuw, maart 2010 opgeleverd.

Aan de autovrije boulevard, 15 meter van het strand, met een fantastisch uitzicht over zee en haven. Airco, tv (v.v. alle Hollandse en buitenlandse zenders), dvd speler en er stond zelfs een Senseo! Keuken was van alle benodigde apparatuur voorzien. Een aanrader voor iedereen.......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona del Mar 1 en 2 in El Campello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona del Mar 1 en 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona del Mar 1 en 2 scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.