Appartement Cala Merced

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Cala Merced

• 2019
      8Ellie09-12-2019

Fijne vakantie gehad in mooi apartement en mooie o

Mooi gesloten( familie)complex direct aan zee met prachtig uitzicht over het haventje. Een strandje ligt er meteen achter. Er zijn verschillende soorten apartementen. Wij hadden een ruim apartement met 2 balkons en op de bovenste etage nog een groot dakterras nr 410B. Geschikt voor kinderen. Er ligt een treinstationnetje op loopafstand dat via een mooie landschappelijke route via de meeste kustplaatsen van Alicante tot Denia rijdt. Maar een auto heb je eigenlijk toch ook wel nodig wil je nog wat meer van de omgeving zien.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Familie31-07-2016

Gewoon goed

Het is maar net wat je verwacht van je vakantie. Wil je vermaak voor de deur dan moet je hier niet zijn. Het is een heerlijk rustige plek strak aan zee met een heerlijk zwembad waar t nooit druk is. Lekker gras er omheen. Wij huurden van nederlandse eigenaars en hadden n keurig modern appartement met 3 balkons helemaal op de hoek dus met uitzicht op zee. Genoeg schaduw ( en ook zon ) op de balkons. In huis nooit echt warm. Ook zo goed als geen muggen....wat een verademing Huur wel een auto anders heb je weinig bewegingsvrijheid. Er is wel een treinstationnetje op ca 250 meter afstand. Hele dag reizen voor 6 euro ongeveer. Kinderen konden voetballen en spelen maar ook heerlijk lekker niksen. Bakker komt af en toe op terrein. Verder een minisupermarkt dichtbij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Hans van der Elst19-07-2016

Het complex bevind zich op prachtige locatie aan de zee. Het ligt net buiten El Campello in een rustige wijk, op slechts 15 minuten rijden van de drukte in Benidorm en Alicante. Voor ons perfect, helemaal tot rust komen, leuk strandje om de hoek, wij gaan hier zeker nog een keer heen!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9S.Koopman30-12-2011

helemaal goed!

alles wat je maar kan bedenken is er, en je heb daar rust, niet te kolosaal

Gereisd met partner in september 2011

• 5Martin Doornbos25-01-2011

leuk als je een auto heb en van stilte houd

leuk en verzorgt complex buiten de zomer koud zwembad, volgens de verhuurder verwarmt, de thermometer bleef bij ons op 15 graden steken het standje is bereikbaar via een 45 meter hoge heuvel, wel geschikt voor kinderen geen winkels of iets dergelijks alleen per auto 7km of tram ( twee heuvels)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8Jennie Lassing21-03-2009

Goedverzorgd, heerlijk rustig

CalaMerced is met z'n tennisbaan/speelplaats-kid's en zwembad + peuter-bad een lekker veilig oord, omgeven door hekwerk, beveiligde entree.Taps -bar inpandig, Engelse-pub om-de-hoek bij het strand(je). Ons appartement had NL-Sat televisie en een groot dakterras met Buiten-douche ( Heb je echtwel nodig !! ), grote BBQ, TOPPIE !! 300 mtr van regionaal treinstation maar ook garage aanwezig....Ja, wij hebben het echt zeer naar onze zin gehad !!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

Appartement Cala Merced info