Appartement Cala Merced 15

8.8Fantastisch

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), El Campello

Op vakantie geweest naar Cala Merced 15?

8.8Fantastisch

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Cala Merced 15

• 2018
    9Yvonne22-05-2018

Fantastisch!

Wat hebben wij een super vakantie gehad in El Campello! We genoten van de omgeving, het prachtige uitzicht, het zonnige weer met bijna altijd een windje en natuurlijk het prachtige appartement (nr. 15). Werkelijk alles wat je nodig hebt is daar aanwezig. Vooral ook genoten van het mooie, grote terras, waar we elke avond tot laat zaten. Heerlijk! We gaan graag nog eens terug naar deze prachtige plek!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. Noorlander18-05-2018

Voor ons gezin de fijnste vakantie ooit!

We zijn inmiddels bijna een week terug van een geweldige vakantie. In onze ogen is dit de fijnste vakantie in Cala Merced geweest van de afgelopen vier jaar. Wat hebben jullie een geweldig appartement. Iedere ochtend ontbijten met een schitterend uitzicht op het kleine haventje en op de zee. De kinderen zijn ook heel enthousiast. Ondanks dat ze al wat ouder zijn hebben ze erg goed contact met de Spaanse kinderen, welke in elke leeftijdscategorie aanwezig zijn. Na vier jaar hebben we gemerkt dat er nog steeds nieuwe dingen in de omgeving te ontdekken zijn. We zijn serieus aan het overwegen om volgend jaar weer naar Cala Merced te gaan. Hopelijk kunnen we dan weer terecht in dit mooie appartement. Bedankt voor jullie gastvrijheid en open communicatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Jaap en Joke18-05-2018

Zeker nog een keer.

Een heerlijke plek met uitzicht op zee, we hebben genoten ,gaan we zeker nog een keer naar toe. Een (huur)auto is aan te bevelen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Erik en Diana17-05-2018

Dit hadden wij niet willen missen, Fantastisch

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Cala Merced 15,een fantastisch appartement erg ruim en schoon, alles is aanwezig, erg ruim terras zeezicht, terras overkapping en luxe tuin en lounge-set, het is een fijn complex met zwembad, sport-faciliteiten, parkeergarage, zonder auto vonden wij het goed te doen er vertrekt een trein uit het dorp waardoor je makkelijk b.v. Benidorm en/of Alicante en Elche kunt bezoeken en het kost bijna niets, de eigenaar is uiterst behulpzaam en bij aankomst staan er veel lekkernijen klaar, o.a. overlevingspakketje voor de eerste dag, erg attent. De spaanse buurman en zijn vrouw staan als je iets wilt vragen altijd voor je klaar. Kortom als u een heerlijke ontspannen vakantie wilt boeken, kunnen wij Cala Merced van harte aanbevelen, wij gaan in ieder geval terug.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

6Wil20-09-2016

Mooier voorgespiegeld

Appartement nr 15 is niets van te zeggen, alles erop en eraan. Dat is geweldig. Heel raar als je op je balkon komt dat je bijna bij de buren op schoot zit, op het hele rijtje appartementen is er geen afscheiding, dus je ziet alles en iedereen (en zij zien jou). Op website staat dat appartement aan jachthaven ligt. Jachthaven is een groot woord, deed ons vermoeden dat er levendigheid zou zijn. Dit is niet het geval. Het app. ligt erg rustig, er is hier weinig te beleven. Voor ons niet voor herhaling vatbaar!

Gerard van der Kolk, eigenaar, 15-05-2018

Beste Wil, Ik zie nu pas jullie reactie en daarom reageer ik zo laat. De opmerkingen over het terras zijn zeer onterecht omdat bij terras 1 een gordijn kan worden dichtgeschoven zodat U de buren niet ziet en alleen de zee Uw uitzicht is. Maaaar er is ook nog terras 2 waar U helemaal geen buren ziet, alleen de zee! Ik heb U bovendien nooit toegezegd dat er een haven was. Er is wel een soort haven waar wat bootjes liggen maar dat heeft U terecht geconcludeerd uit de foto"s. Dat het complex rustig is dat klopt helemaal. Wilt U de drukte opzoeken dan bent U binnen 7 minuten er middenin. Had U mij die vraag gesteld dan had ik U eerlijk beantwoord want onze inzet is om de gasten zo'n fijn mogelijke tijd te bezorgen.Uit Uw commentaar krijg ik het gevoel dat U onjuist geinformeerd zou zijn door mij. Zeer teleurstellend en onterecht. Tenslotte vond U het appartement zelf gelukkig geweldig en beloont dit met een magere 7. Ik sta open voor kritiek maar als reacties onterecht zijn dan heb ik er moeite mee want dat geeft een verkeerd beeld van onze prachtige locatie. Al met al jammer dat U niet echt enthousiast kon zijn.

Gereisd met partner in september 2016

Appartement Cala Merced 15 info