Vakantiehuis Montana Montgo

8.2Fantastisch

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Denia

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Montana Montgo?

8.2Fantastisch

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Montana Montgo

• 6D. Beerepoot22-10-2007

We hebben om een nieuw appartement moeten vragen omdat het eerste appartement vies was en verouderd en geen toegang had tot het zwembad. het tweede appartement was ook niet goed onderhouden. We hebben te veel geld betaald voor wat we hebben gekregen, in het vervolg regelen we het weer zelf, niet meer via een reisorganisatie.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8cato01-10-2007

11 dagen in augustus. 5 persoon villa, zeer geschikt voor 4 volwassenen; 2 prima slaapkamers, grote woonkamer, complete keuken, ruime badkamer incl bad, wasmachine, wc, bidet. Prive zwembad prima!!! BBQ aanwezig! Incl auto is een pre. 7 min rijden naar centrum en stadje. ( Enige nadeel, tuin is van groffe kiezels.) Prachtig uitzicht. Top vakantie, heerlijk voor ontspanning. Van alles te doen in de buurt. Ong 1 u rijden van allicante en 1 1/2 van Valencia

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Caroline20-08-2007

Zeer mooi gelegen, ruim ( voor max 4 pers.) gelegen villa met prachtig uitzicht. 10 min rijden van strand en centrum. Groot zwembad in kiezeltuin, ruim terras, BBQ aanwezig! Alleen geen tv, maar is ook niet nodig. Denia leuk centrum, bijna geen ( buitenlandse) toeristen! Veel restaurants, mmmmm, vanalles te doen, mooi weer, niet te heet. Af en toe wel een wolkje/ regen. ongeveer 1 uur van alicante en 1 1/2 uur van valencia. Auto absoluut nodig!!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 10Jan28-05-2007

Mooie villa's, helemaal PERFECTE vakantie.

Gereisd in mei 2007

• 8Ellen Heijnen29-07-2004

De villa's verschillen onderling heel erg. Wij zijn tijdens onze vakantie verhuisd van villa. De eerste villa was werkelijk te triest voor woorden, dat ze je deze durven te verhuren, vreselijk. De tweede villa was fantastisch, deze voldeed uiteindelijk echt aan onze verwachtingen. De villa's liggen ca. 10-15 min. rijden van het centrum. Je hebt echt een auto nodig! Prijs/kwaliteit verhouding was voor de eerst villa absoluut niet in verhouding. Voor de tweede krijg je echt waar voor je geld.

Gereisd in juli 2004

Vakantiehuis Montana Montgo info