Villa Mariposa Denia

Villa
Villa Mariposa Denia
9,8

6 reviews over Villa Mariposa Denia in het Nederlands

Ideale woning voor een topvakantie

Bob Huyskens
30-7-2017

Prachtige woning met tof ingerichte bijgebouw. Prachtig zwembad met zalige zitgedeeltes rond het zwembad. Alles bij de hand! Zeer vriendelijk eigenaars

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Zelfs in December heerlijk warm!

S. Kenzaa
11-1-2017

We zijn in december een weekje in deze villa verbleven, en ik kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch was! Het weer viel alles mee, op het zonneterras aan de voorkant zit je uit de wind, en ook al was het 18 graden, in korte broek was de gevoelstemperatuur toch een graadje of 25! Alles is tot in de puntjes verzorgd, wat een prachtig huis, en er is genoeg te doen in de omgeving (Denia, haven, boulevard, winkelcentrum), maar eigenlijk hoef je niet eens weg om helemaal tot rust te komen. Hebben weer opnieuw geboekt voor in mei!

Gereisd Met vrienden in december 2016
Mariposa denia, Eigenaar, 26-7-2017

Ja, het was een super gezellige week. We hebben in November 2016 een nieuwe serre aangebouwd, met grote schuifpui. 'sMorgens zie je daar de zon opkomen en je kunt daar heerlijk genieten van het landelijk uitzicht op de bergen. Hier staat ook een tafel voor nog eens 12 personen. Dit alles van prachtig steigerhout gemaakt.

Geweldige week in Denia

Chris
7-2-2015

In juni zijn wij met z'n 2en een week lang in Villa Mariposa Denia verbleven. Super week gehad en niets te kort gekomen! Er is in de buurt overdag en 's avonds veel te doen en ook de villa zelf is helemaal perfect om een week lang te genieten.

Gereisd Met partner in januari 2014

Topweek met groep vrienden hier gehad!

Sandster
6-2-2015

Wij zijn hier vorig jaar met een groep van 8 vrienden geweest. Het bleek een topweek te worden met elke avond lekker eten, 's ochtends een duik in het zwembad, in de middag naar de 1 van de dorpjes die dichtbij liggen om te lunchen of te zwemmen in de zee. Het is een prachtige villa met groot stuk land eromheen, ruime kamers, heel zonnig/kleurrijk ingericht. Je zit hier heerlijk rustig en bent toch binnen 5 minuten aan het strand of het dorp Denia. We hebben veel gezellige barretjes en restaurants ontdekt in echt spaanse stijl. Daarna zijn we vaak nog naar een cubaanse bar gegaan om te dansen of in de ierse pub beland. Heerlijke week gehad!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Wat hebben wij enorm genoten met het gezin !

PrincessLinda
24-1-2015

In februari was ik met mijn gezin toe aan een week op en top rust. Het waren hectische tijden geweest. We waren toe aan een flinke dosis zon. Via bekende kwamen we in contact met Maria en Robert en hun prachtige villa in Denia. We zijn met onze kleine meid van 1,5 jaar een week verbleven in de prachtige Villa. Het was in 1 woord geweldig. Veel zon, veel rust en we zijn helemaal tot rust gekomen. Maria en Robert waren zelf ook aanwezig in deze periode en we zijn op en top verzorgd! Het zwembad was nog wel iets te koud om te zwemmen :-) ... mar toch gedaan haha. Maria en Robert, we komen ontzettend graag een keer terug en misschien wel met veel meer mensen als het extra gastenverblijf helemaal klaar is.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014
Mariposa Denia, Eigenaar, 6-2-2015

Hallo Linda, ik kan je melden dat ondertussen het Guesthouse helemaal vakantieklaar is!! Zoals je op de foto's kunt zien, kunnen er nog eens 4 mensen extra overnachten. dus in totaal kunnen we nu 12 gasten ontvangen op het landgoed in onze 2 huizen!! We zien jullie graag weer hier volgende keer!!

Fantastische vakantievilla !

Robertvo
18-1-2015

Inmiddels ben ik alweer drie keer in de Villa van Maria en Robert te gast geweest. Het is er in 1 woord geweldig. Maria en Robert zijn twee erg sympathieke en gastvrije eigenaars. Ze hebben de villa tot een paleisje gemaakt met een prachtig zwembad met lounge gedeelte, een grote zithoek waar je heerlijk kunt ontbijten en een erg mooi extra gastenverblijf in 2014 gebouwd voor 4 personen op het landgoed. Om je heen is een royale tuin met veel planten, struiken, boompjes en kleurige bloemen. Overal zijn zitjes gemaakt, ook met ligbedden, zodat je altijd de keuze hebt voor schaduw of zon. Hier vind je alle rust en hebt alle faciliteiten die horen bij vakantie. In de omgeving kun je heerlijk wandelen of steden en het strand bezoeken, allemaal erg dichtbij. Samengevat een absolute aanrader om je vakantie door te brengen! Ik ben eerder geweest met mijn gezin en ben niet voor niets voor de derde keer nu weer terug geweest.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Villa info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mariposa Denia in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mariposa Denia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.