Camping Los Pinos

• Matig / voldoende: 5 - 7

Gebruikt op doorreis

Roel-Jaco
11-11-2017

Camping dit keer gebruikt op doorreis. De tuinmannen zijn aan het werk geweest (zie onze vorige review), ziet er een stuk beter uit. Wi-Fi lijkt ook beter te werken.

Leuk voor een paar dagen.

Roel-Jaco
26-10-2016

Smalle weg naar de camping toe.

Ruime plaatsen maar die zagen er niet echt verzorgd uit.

Een paar tuinmannen aan het werk zetten kan geen kwaad, camping gaf een rommelige aanblik Eenvoudig maar schoon sanitair.

Camping ligt ver van het centrum.

Toen wij er waren was er gratis WiFi en daar kon je de E-mail mee binnenhalen, de rest ging erg traag.

Nog steed een fantastische camping

Leistikov
8-9-2016

Als je op zoek bent naar een rustige camping op een mooie plek 50 meter van zee (rotsstrand) met een sympathiek management ...................

Los Pinos is klein (100 plekken) met een mooie mix van zon en schaduw.

Goed sanitair (heel schoon), permanent warm water.

Heel groen (veel bloemen) en veel privacy met grote en kleine plekken, goede verdeling van de plekken aan de verschillende soorten kampeerders.Het is een heel rustige camping en daar wordt door het management ook veel aandacht aan besteed.

Wasmachines, droger, strijkkamer, klein winkeltje met een leuke bar (waar je ook wat hapjes kunt krijgen).

Openbaar vervoer naar Denia (bus) op 250 meter en er loopt een mooi wandel/fietspad langs zee (2,5 km naar het centrum).

Geen eigen restaurant maar wel veel restaurants in de onmiddellijke omgeving (loopafstand)

De camping is het hele jaar open en s' winters druk met overwinteraars.

aardig maar niet tijdens een koude winter

evert beens
11-2-2014

Is. Niet echt een wintercamping geen verwarming in het sanitair gebouw en het douchewater is vaak koud. De ontvangst is hartelijk en het terrein is goed

Er gaat een bus naar denia en een tram naar altea benidorm en alicante

Zeer aangenaam, rust!

leistikow
9-9-2013

Een camping zonder poespas, geen animation, geen muiziek, geen georganiseerde activiteiten. Gelegen in een rustige/groene buitenwijk, op 2 kilometer van het centrum, met een aangenaam wandel/fietspad langs de kust naar de stad. Grote plekken/kleine plekken; veel of weinig schaduw. Goede mix bij het toewijzen van plekken. Spaanse families bij elkaar, jeugd bij elkaar en de rustzoekers in de hoeken/op verre afstand. Eenvoudig maar goed sanitair en goed schoongemaakt (ondanks de Fransen in augustus). Een kleine winkel/bar geeen restaurant maar meer dan 10 uitstekende restaurants (in alle prijsklassen) op niet meer dan 10 minuten lopen. Geen zwembad, maar de zee op minder dan 50 meter van de camping). Spectaculaire zee (ideaal voor snorkelen) rots/kiezelkust (een natuur reservaat).

Zeer aangename leiding, heel relaxed maar veel aandacht voor wat de klanten willen/zoeken.

D. de Beer
28-1-2013

kleinschalig camping met de noodzakelige benodigheden, geen zwembad, super aardige personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Pinos in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Pinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Los Pinos scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.