Villa Las Marinas

Villa
Villa Las Marinas
8,8

5 reviews over Villa Las Marinas in het Nederlands

Mooie villa op leuke locatie

Frans Bos
12-9-2011

Veel privacy maar toch dcht bij strand en niet ver van centrum van denia.

Prima villa met mooie tuin en zwembad

fM KRIJGSMAN/VD BERK
3-7-2011

Mooie villa, goed ingericht, van alle gemakken voorzien. Mooie badkamers, prima keuken en buitenkeuken. Goede bedden...airco, tv en dvd! Zwembad was ook goed, werd schoongemaakt. Het enige nadeel was de ligging, ver weg van alles. Dus auto echt nodig!!! Strand is echt niet op loopafstand.... tenminste niet een normaal strand, waar je wat kunt drinken etc.

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kids van 4 en 11 jaar!

Fantastische week in een prachtig huis.

Leen Wesdijk
5-5-2010

Vakantievilla voorzien van alle comfort in een zeer prettige en rustige omgeving. Ruim ingericht en voorzien van alle gemakken. Strand op loopafstand. Denia met gezellige restaurant en uitgaansmogelijkheden op acceptabele afstand (ca. 5 km). Auto nodig. Aanrader voor jong en oud.

geweldig!

jolanda
12-8-2009

Rustige ligging buiten het centrum.

Mooi ingericht huis met mooie tuin en zwembad.

Wel een auto nodig. In 5 minuten op het strand en in 10 minuutjes met de auto in het centrum en de haven.

Gaan voor de 2de keer met vrienden en 2 kinderen van 5.

Vorig jaar met dezelfde mensen en kinderen geweest en ons prima vermaakt.

Nooit meer

Wilting
7-7-2009

Villa gehuurd van Aguilarent mooi op de foto maar in echt viel het heel erg tegen drukke weg naar het strand niet te lopen met kinderen !bobbelig weg naar je huis vol vuil eens maar nooit meer

Absoluut niet geschikt voor mensen met kleine kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Las Marinas in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Las Marinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Las Marinas scoort een 8.75 uit 10 op basis van 5 reviews.