Appartement La Fontana

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
Appartement La Fontana
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Fontana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement La Fontana in het Nederlands

2007

prachtig mooi appartementen complex met een mooie tuin en zwembad. rustig gelegen maar toch langs een doorgaande weg in Denia. Strand ligt op loop en enkele winkels supermarkt,restaurantjes dichtbij. Centrum van Denia ligt op enkele km.

Gereisd met partner in juli 2005

mooi rustig appartementencomplex gelegen aan doorgaande weg door Denia. Dichtbij het strand. Supermarkt restaurantjes in directe omgeving. Naar het centrum een paar km .Veelal spanjaarden in het appartementencomplex.Dat vonden wij erg prettig.Wij vinden Denia echt een prachtige plaats en geen massa toerisme.

Gereisd met partner in juli 2005

Appartement info

• AdresCarretera Las Marinas, km 5 3700
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Fontana in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Fontana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.