Appartement Jardines de Denia

6Voldoende

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Denia

Op vakantie geweest naar Jardines de Denia?

6Voldoende

• 5.5Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Jardines de Denia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Jardines de Denia

• 9Han en mary theys02-04-2013

Vriendelijke gezellige lokatie

De appartementen zijn opgeknapt en gezellig ingericht, alles aanwezig, De eigenaren zeer vriendelijk, ligging is prima, komen graag terug Prijs kwaliteit verhouding is okrestarants en winkels dicht in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2012

• 3Familie met kindje12-07-2012

We zijn na 3 dgn uit het appartement vertrokken!

WE hadden via 1 site deze accom. geboekt voor 3 wkn. Op de site staat: LUXE APPAREMENTEN!!! Nou dat dus echt niet tenzij je jaren 80 style naar het strand gaan. LUXE vind. We kwamen aan en mijn man wilde accuut terug draaien. Het is een oud en vervallen app.complex. De badkamer was te smerig voor woorden. Terwijl je 70 EURO SCHOONMAAK KST BETAAL!!l De baby slaapt bij ons in bed.Maar papa paste er niet meer bij! Dus sliepen we appart Zo klein zijn de bedjes. De volgende ochtend had papa vlekken in zijn gezicht!! En ik op mijn hele lichaam! Ik was nog op zoek gegaan naar vlooien. Maar ik denk dat de matrassen en kussens sinds 2001 niet meer zijn vervangen! Dus wij naar het strand. Nergens GEEN strandbedje te huren of een LEKKER restaurant om te lunchen. Ik belde met de eigenaren en die zei dat er inklapbare bedjes (deze waren kapot) met een parasol bij het app. waren die had iemand achtergelaten en de eigenaar heeft ze laten staan als EXTRA service. Oja Je betaald Overal extra voor!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Appartement Jardines de Denia info