Hotel El Raset

8Fantastisch

7 reviews over Hotel El Raset

• 8victordelavieter21-10-2012

Onverwacht stijlvol en modern

Min of meer hèt hotel in Denia. Eindelijk wat anders dan die nep-Spaanse landhuisstijl. Dit verwacht je eerder in Barcelona of Brussel. Kamer aan voorkant met uitzicht op zee. Aam bouleverd. Je loopt zo het oude centrum in. Strandje op een par minuten. Wij kwamen om tickets te printen terwijl we er niet eens verbleven, was geen enkel probleem. Niet gericht op kinderen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 4Suzanne06-05-2010

2e bezoek en helaas nooit meer....

Voor de 2e keer in dit hotel verbleven, maar de kwaliteit is zeer achteruit gegaan, maar de prijs hetzelfde. Ontbijt was erg simpel en niet lekker, kamers waren niet goed schoon en personeel op 1 man na waren niet vriendelijk. Tijdens bijvoorbeeld het uit checken kon de man die ons hielp ons nog net gedag zeggen, maar verder dan hola kwam hij niet. Ook was er een kakkerlakkenplaag in het hotel aanwezig. Jammer dat wij hier geen melding van kregen en ook geen excuses. Wij moesten dit zelf ondervinden na het zien van kakkerlakken op de kamer, een man tegen kwamen in de gang met bestrijdingsmiddel en dode kakkerlakken in de gang. Prijs/kwaliteit is niet meer in evenwicht, wat wij erg jammer vonden want een paar jaar terug waren wij echt super tevreden, daarom gingen wij ook naar dit hotel terug. Dus zeker geen aanrader meer!

Gereisd met partner in april 2010

• 9ed27-12-2009

Mooi design hote;

Mooi hotel op de hoek van een drukke doorgaande weg Vlakbij de haven,het strand, het centrum, de winkels en het kasteel.De kamers zijn niet erg groot maar goed verzorgd en modern. Er is geen enkele voorziening in het hotel, dus geen zonneplek of een zwembad o.i.d. Het ontbijtbuffet is prima en de mensen zijn erg vriendelijk. Voor mij maakte het verkeer iets teveel lawaai. Maar ik ben dan ook gewend aan totale stilte 's nachts. Voor kinderen is er niets dus hier vind je (gelukkig) geen ouders met schreeuwende kinderen

Gereisd met partner in december 2009

• 10de dobbelaer gerard30-11-2008

fantastisch hotel

goed en vriendelijk personeel.naast het hotel zyn nog 5 restaurants van dezelfde eigenaar .van een zeer goede pizzeria tot een klasserestaurant goede ligging vlakby centrum en aan zee kortom prachtig

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Jan Schipper24-06-2008

Prima hotel in hartje van Denia. Vriendelijke verwelkoming. Modern en strak hotel dicht bij strand en centrum met restaurants en winkels. Prima kamers in modern design. Prima bedden en een mooie moderne badkamer. Zeker voor een aantal nachten prima aan te bevelen. Enne, voor de gasten de gehele dag gratis koffie, thee en water.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8ronald01-08-2007

Prima design hotel. Strakke kamers met flatscreen tv.Mooie badkamer. Goed ontbijt. Zeer centraal gelegen tegenover de haven. Goede restaurants naast hotel aanwezig.Kortom super modern hotel, niet te duur en zeer centraal. Minder geschikt voor kinderen want er zijn geen voorzieningen bij zoals zwembad etc. Slapen, ontbijt en verder niets maar wel toppie!!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Joyce07-06-2007

Superstrak ingericht hotel. Ligt midden in het centrum van Denia aan de boulevard recht tegenover de jachthaven en de zee. Terrasjes, restaurantjes en winkels om de hoek. Mooie kamers,zeker de superior met zeezicht hele ruime badkamer, super ontbijt met verse jus! Gratis internet.

Gereisd in juni 2007

Hotel El Raset info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats