Vakantiehuis Casa Mundo

VakantiehuisWeer vandaag30°22°
Vakantiehuis Casa Mundo
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Casa Mundo in het Nederlands

lekker rustig en mooie tuin met zwembad.

naam naam Mart Hendrix
16-3-2012

het is een goed verblijf met goede service,lekker eten en een prachtige tuin met zwembad.

Rust, ruimte en privacy

Joery Koning
13-8-2010

Deze vakantiewoning is ons heel goed bevallen. We zijn er al meerdere keren geweest. Het is een heerlijk plekje met een mooi zwembad en een prachtige tuin met meerdere terrassen. Ook binnen is alles netjes en ruim opgezet. Het huis is op ca 10 minuten rijden van het centrum van Denia en de zee. het huis heeft uitzicht op zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Mundo in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Mundo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Mundo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.