Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

33 Reviews over Casa Mimosa

• 9Peter Rossing09-06-2019

Mooi huisje in een prachtige omgeving

Mooi huisje met veel ruimte en alles aanwezig, zoals wasmachine, Senseo apparaat, broodrooster., enz. Lekkere warme douches. s'Ochtends lekker in de zon ontbijten. Mooi zwembad en ruime rustige tuin met uitzicht op de bergen. Veel te zien in de omgeving, bergpassen, mooi uitzichtspunten, wijnhuizen, natuurpark met vogels en leuke dorpjes. Leuke restaurants in omgeving. Wel huurauto nodig. Diverse stranden in de buurt.

• 9Wakkerman02-06-2019

Relaxed en ontspannen weekje gehad.

Volledig ingericht huisje. Alles aanwezig. Zelfs een uitgebreid televisie aanbod 😎 en 👍🏻 een bibliotheek met een ruime keuze aan boeken. Wij hebben echt niets gemist. Misschien wel handig om wat kruiden zout etc mee te nemen. Ook pads voor Senseo. Lekker rustig park met zwembad en op loop afstand van strand. Nu maar een week geweest volgende keer blijven wij zeker wat langer.

• 8Marjolijn12-08-2018

Klein paradijs!! Prima huis met airco!

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest met een kind van 3 en een van 8. Een heerlijk huisje op een prachtig onderhouden kleinschalig park. Mooi zwembad waar het meestal erg rustig is. Voor een relaxte vakantie is deze plek prima. Er is geen speeltuin maar genoeg ruimte rond het huis. Het zwembad ligt vrij en heeft geen omheining. Het strand is ongeveer 10 min. lopen. Mooi strand en ook erg fijn dat er een water kraantje staat om je af te spoelen. Om de buurt te verkennen heb je wel een auto nodig omdat er in de naaste omgeving niet veel is. Wij deden altijd boodschappen en alle uitstapjes naar de prachtige omgeving en plaatsjes met de auto.

• 10Maryenka12-08-2018

Heerlijk huis op rustig parkje

Heerlijke plek met mooie rustige tuin met zwembad dicht bij het strand. Via Pego fiets je zo de bergen in waar het een grote wielerbaan lijkt. Geen wonder dat de profs hier ‘s winters neerstrijken

• 8Fam.L.12-08-2018

Fijn huisje, heerlijke vakantie

Het vakantiehuis staat op een rustig parkje met een mooi aangelegde tuin en zwembad. Het huis is van alle gemakken voorzien, zo is er een airco, een volledig uitgeruste keuken, wasmachine en horren voor de ramen. Je kunt de hele dag lekker op het terrasje voor het huis zitten. Strand ligt op loopafstand en er zijn in de omgeving genoeg restaurantjes als je eens geen zin hebt om te koken. Denia is een leuk plaatsje om te bezoeken. Je hebt wel een auto nodig, maar dan kun je mooie tochten in de omgeving maken en ook Benidorm en Valencia bezoeken. Wij hebben hier een heerlijke week gehad en komen zeker nog eens terug!

• 9Lars05-09-2017

Een blijver!

Leuk compleet huis op rustig parkje met prachtige tuin en lekker ruim zwembad. Op 600 meter van het ook weer rustige mooie zandstrand. Ook op 5 minuten zit je in de citrusboomgaarden en op 10 minuten in de bergen. Fantastisch fietsen, zowel vlak als de heuvels in. Zelfs de 3 pubers vonden het erg leuk, mede door gezellige avonden in Denia, het karten (500m), jetskien in Denia en 's avonds nog donderjagen op het strand/in de zee.

• 8Margot Cobben06-07-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad

Een geweldig huisje in een heel mooi park. Het huisje is van alle gemakken voorzien.Er ligt ook een prachtig onderhouden zwembad in het park. Iedere morgen heerlijk gezwommen .Het strand ligt op loopafstand en het achterland is heel erg mooi. Een auto bij de hand ,is wel een aanrader. Kortom , wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer terug.

• 9Familie Van Valen04-09-2016

Rust en genieten met kleine kinderen!

In augustus 2 weken geweest. Fantastische plek werkelijk niks ontbreekt in het huisje. Wij waren met 4 jarige en een baby. Campingbedje en kinderstoel aanwezig. Op het park heel groen en alles goed verzorgd. Veel ruimte om te spelen en heerlijk zwembad. Ook strandspeeltjes en barbecue. Kortom ideaal en genieten! In de omgeving wel een auto nodig.

• 9Gerard en Joke van Abswoude30-05-2016

Super verblijf.

Casa Mimosa is voor ons 16 dagen een onderkomen geweest waar we veel plezier aan hebben beleefd. De koelkast was bij aankomst gevuld met de eerste belangrijke benodigdheden .Het bestek voor het koken is ruim aanwezig. Er zijn op elk van de 2 etages een badkamer met douche,wastafel en toilet.,sAvonds is het lekker om buiten op het overdekt terras te zitten. Vanuit het huisje is het met een auto, die wel nodig is, diverse stadjes in de omgeving en ver daarbuiten te bezoeken voor vertier en de dagelijkse boodschappen .

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-05-2016

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Wie weet komen jullie nog eens terug!

• 9Chiel Schutter19-05-2016

Heerlijk genoten!

We zijn goed tot rust gekomen in Casa Mimosa! Omdat er weinig mensen op het park waren was het een oase van rust, heerlijk. Dit hadden we niet verwacht in de meivakantie.

Het park ligt dichtbij het strand en er zijn leuke stadjes in de buurt die je kan bezoeken. Daarnaast liggen uiteraard Valencia en Alicante op een uurtje rijden! Een huurauto is wel een vereiste en raad ik aan bij het bezoek van dit huisje.

In het huisje ligt een boek met daarin tips en aanraders voor de omgeving. Veel restaurants hebben we bezocht en hier zijn we niet teleurgesteld.

Casa mimosa is een aanrader!

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-05-2016

Helemaal mee eens dat het park uitnodigt om helemaal tot rust te komen. Niet saai, maar zeker niet overvol! Kom nog weer eens terug zou ik zeggen! Bedankt voor jullie verblijf en de beoordeling!

Vakantiehuis Casa Mimosa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)