Vakantiehuis Casa Mimosa

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Mimosa
8,8

31 reviews over Vakantiehuis Casa Mimosa in het Nederlands

Klein paradijs!! Prima huis met airco!

Marjolijn
12-8-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest met een kind van 3 en een van 8. Een heerlijk huisje op een prachtig onderhouden kleinschalig park. Mooi zwembad waar het meestal erg rustig is. Voor een relaxte vakantie is deze plek prima. Er is geen speeltuin maar genoeg ruimte rond het huis. Het zwembad ligt vrij en heeft geen omheining. Het strand is ongeveer 10 min. lopen. Mooi strand en ook erg fijn dat er een water kraantje staat om je af te spoelen. Om de buurt te verkennen heb je wel een auto nodig omdat er in de naaste omgeving niet veel is. Wij deden altijd boodschappen en alle uitstapjes naar de prachtige omgeving en plaatsjes met de auto.

Heerlijk huis op rustig parkje

Maryenka
12-8-2018

Heerlijke plek met mooie rustige tuin met zwembad dicht bij het strand. Via Pego fiets je zo de bergen in waar het een grote wielerbaan lijkt. Geen wonder dat de profs hier ‘s winters neerstrijken

Fijn huisje, heerlijke vakantie

Fam.L.
12-8-2018

Het vakantiehuis staat op een rustig parkje met een mooi aangelegde tuin en zwembad. Het huis is van alle gemakken voorzien, zo is er een airco, een volledig uitgeruste keuken, wasmachine en horren voor de ramen. Je kunt de hele dag lekker op het terrasje voor het huis zitten. Strand ligt op loopafstand en er zijn in de omgeving genoeg restaurantjes als je eens geen zin hebt om te koken. Denia is een leuk plaatsje om te bezoeken. Je hebt wel een auto nodig, maar dan kun je mooie tochten in de omgeving maken en ook Benidorm en Valencia bezoeken. Wij hebben hier een heerlijke week gehad en komen zeker nog eens terug!

Een blijver!

Lars
5-9-2017

Leuk compleet huis op rustig parkje met prachtige tuin en lekker ruim zwembad. Op 600 meter van het ook weer rustige mooie zandstrand. Ook op 5 minuten zit je in de citrusboomgaarden en op 10 minuten in de bergen. Fantastisch fietsen, zowel vlak als de heuvels in. Zelfs de 3 pubers vonden het erg leuk, mede door gezellige avonden in Denia, het karten (500m), jetskien in Denia en 's avonds nog donderjagen op het strand/in de zee.

Wij hebben een fantastische tijd gehad

Margot Cobben
6-7-2017

Een geweldig huisje in een heel mooi park. Het huisje is van alle gemakken voorzien.Er ligt ook een prachtig onderhouden zwembad in het park. Iedere morgen heerlijk gezwommen .Het strand ligt op loopafstand en het achterland is heel erg mooi. Een auto bij de hand ,is wel een aanrader.

Kortom , wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer terug.

Rust en genieten met kleine kinderen!

Familie Van Valen
4-9-2016

In augustus 2 weken geweest. Fantastische plek werkelijk niks ontbreekt in het huisje. Wij waren met 4 jarige en een baby. Campingbedje en kinderstoel aanwezig. Op het park heel groen en alles goed verzorgd. Veel ruimte om te spelen en heerlijk zwembad. Ook strandspeeltjes en barbecue. Kortom ideaal en genieten! In de omgeving wel een auto nodig.

Super verblijf.

Gerard en Joke van Abswoude
30-5-2016

Casa Mimosa is voor ons 16 dagen een onderkomen geweest waar we veel plezier aan hebben beleefd. De koelkast was bij aankomst gevuld met de eerste belangrijke benodigdheden .Het bestek voor het koken is ruim aanwezig. Er zijn op elk van de 2 etages een badkamer met douche,wastafel en toilet.,sAvonds is het lekker om buiten op het overdekt terras te zitten. Vanuit het huisje is het met een auto, die wel nodig is, diverse stadjes in de omgeving en ver daarbuiten te bezoeken voor vertier en de dagelijkse boodschappen .

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-5-2016
Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Wie weet komen jullie nog eens terug!

Heerlijk genoten!

Chiel Schutter
19-5-2016

We zijn goed tot rust gekomen in Casa Mimosa! Omdat er weinig mensen op het park waren was het een oase van rust, heerlijk. Dit hadden we niet verwacht in de meivakantie.

Het park ligt dichtbij het strand en er zijn leuke stadjes in de buurt die je kan bezoeken. Daarnaast liggen uiteraard Valencia en Alicante op een uurtje rijden! Een huurauto is wel een vereiste en raad ik aan bij het bezoek van dit huisje.

In het huisje ligt een boek met daarin tips en aanraders voor de omgeving. Veel restaurants hebben we bezocht en hier zijn we niet teleurgesteld.

Casa mimosa is een aanrader!

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-5-2016

Helemaal mee eens dat het park uitnodigt om helemaal tot rust te komen. Niet saai, maar zeker niet overvol!

Kom nog weer eens terug zou ik zeggen!

Bedankt voor jullie verblijf en de beoordeling!

Wij hebben genoten van het huisje en het park.

Marie-Jose Willems
19-5-2016

In het huisje is alles aanwezig wat je nodig hebt, het is gelegen in een mooi park.

Het ligt ongeveer 8 km ten zuiden van Denia. Denia is de moeite waard om te bezoeken, je kunt er heerlijk eten. Wij hebben genoten! Een minpuntje, er lag maar 1 afdrooghanddoek. "Casa Mimosa" is voor ons een mooie herinnering!

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-5-2016

Bedankt voor de mooie beoordeling. Theedoeken en keukenhanddoeken zouden er voldoende moeten zijn. Deze liggen in een keukenla. Misschien hebben ze er deze keer niet gelegen of zijn ze over het hoofd gezien. In ieder geval zal ik mijn locale contactpersoon er op wijzen.

Lakens en badhanddoeken kunnen voor 10 euro pp worden bijgeboekt. Het bed is dan opgemaakt bij aankomst en er liggen twee grote handdoeken per persoon klaar.

Bedankt voor jullie verblijf in Casa Mimosa en wie weet tot een volgende keer!

Van alle gemakken voorzien, op een knus parkje

Reinout Meijer
14-5-2016

Lekker rustig gelegen in een knus, klein, goed onderhouden parkje.Het huis is goed uitgerust zowel voor buiten als binnen. Wifi werkte prima.

Er is een mooi zwembadje bij. Er zijn duidelijke regels in het parkje.

Buiten het parkje vonden we de directe omgeving iets minder mooi, wat troeperig.

Met name het achterland (de bergen) is een bezoek waard! Ook Valencia is de moeite waard om te bezoeken.

Jeffrey (eigenaar), civil servant, 31-5-2016

Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en veel hebben gezien!

Bedankt voor deze positieve beoordeling en uiteraard zie ik jullie graag terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Mimosa in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.