Vakantiehuis Casa Aventura

Met jonge kinderen

casa aventura

Schouten
20-5-2013

In de meivakantie bezochten wij deze mooie villa. Mooie ligging, heerlijk zwembad, comfortabel huis en veel gevoel van privacy komen als eerste bij mij op.Huis heeft een volledige inventaris zodat het aanvoelt als thuiskomen, 2 badkamers en 3 slaapkamers met prachtige grote inbouwkasten. Zwembadwater begin mei nog wat fris maar kinderen laten zich niet tegen houden.Denia leuke plaats, wel auto nodig. Wij vlogen via Valencia, op 100 km.AANRADER!!!

super

ellen
6-8-2011

leuke vakantie in een goedonderhouden vakantiewoning! Mooi huis met zwembad, alles in en rond het huis aanwezig...en ook Denia is een leuke stad!

De villa is perfect ingericht, heeft 3 slaapkamers met airco en 2 badkamers. Je beschikt over een moderne keuken met alle apparatuur. Natuurlijk ontbreekt in deze villa de LCD-tv met satelietontvangst niet. Een veranda, ruim terras en fraai zwembad (10x5) met inlooptrap en buitendouche maken deze villa tot een buitengewoon plezierige plek om vakantie te houden. En dan het nog het uitzicht vanaf de veranda en het terras, de villa ligt 50 meter hoger dan het zeeniveau waardoor je een schitterend panorama hebt over Denia en de Middellandse zee.

l

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Aventura in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Aventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.