Hotel Adsubia

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Adsubia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adsubia in het Nederlands

2006

We zijn hier in december geweest

Nathalie H.M.
8-6-2006

We zijn hier in december geweest. Prima hotel voor de prijs en de 2 sterren, we zijn in hotels met meer sterren geweest, maar sommige halen het niet bij deze. Alhoewel de service en faciliteiten natuurlijk het aantal sterren bepaald. En faciliteiten heb je nauwelijks, naast een ruimte waar je ontbijt en een ruimte waar je tv kan kijken is er verder ook niets in het hotel. Maar in deze omgeving zul je toch hoofdzakelijk buiten het hotel zijn. Het ontbijt is niet bijzonder, maar er is voldoende, cornflakes, wat broodjes, fruit enz. De kamers zijn niet heel groot,vrij basic, wel gehorig, maar erg schoon. En schoon geldt voor het hele hotel. De ligging is ook ideaal, op loopafstand van het strand en het centrum. Kortom voor het geld, het aantal sterren een goed hotel.

Gereisd Anders in juni 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand

• Overige servicesInformatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adsubia in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adsubia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.