We hebben een aantal aanbieders voor Cullera voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cullera voor je op een rij gezet:

Reviews over Cullera

cullera een klen paradijs!

m. van Deurzen
    30-10-2008

Al meer dan 30 jaar brengen wij onze vacantie door in cullera dat alleen zegt al genoeg .De natuur het weer de cultuur en alles wat het land Spanje te bieden heeft is hier te vinden Ieder jaar opnieuw is het genieten wii voelen ons er "" thuis""

M.V.D.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Genieten van drukte en rust..

GJ
    19-10-2008

Hier kun je alles vinden en tussen de Spanjaarden! Zoek je rust, dan lekker op een afgelegen strandje, zoek je drukte, dan het grote strand op. Gunstig gelegen en goed bereikbaar vanaf Valencia, ook met openbaar vervoer.

Gereisd Met vrienden in september 2007

Vakantie met de spanjaard

Jan van Gelooven
    12-10-2008

Cullera beschikt over 15 kilometer zandstrand met een minimale breedte van 200 meter. Over het algemeen is bestaat de accommodatie uit koopappartementen, als tweede woning, voor Valencianen, Madrileners kortom voor de Spanjaard. Tijdens de topmaanden juli en augustus vertoeven er in Cullera ruim 100.000 spaanse vakantievierders. Hoewel het steeds meer voorkomt dat men er engels hoort is Spaans de voertaal. Nederlans hoor je bijna niet op de schitterende boulevard en in de horeca. Cullera heeft mogelijkeden voor parasailing, vissen en andere vormen van waterontspanning

Gereisd Met vrienden in september 2008
Cullera scoort een 9,7 uit 10, op basis van 9 reviews