Bed and Breakfast Casa Nido Calido

Bed and Breakfast Casa Nido Calido
9,7

14 tips over Bed and Breakfast Casa Nido Calido

Ruth, 20-8-2018
Boek zeker de boottocht bij Alex: zalig dagje op zee!
Kathy, 14-4-2015
zeker auto huren om de buurt te verkennen
Heirweg Luc, 25-10-2014
De stad Crevelente, niet ver van de B&B, is de vertrekplaats van de bussen richtig Alicante

Henk & Vicky, 1-10-2014
Een auto huren is aan te raden indien je de omgeving wilt verkennen
Benny Van Goolen, 30-9-2014
Ruime afgesloten parking. Prachtige ruime kamers. Zwembad steeds op een aangename temperatuur. Fitness zeer uitgebreid.
COUSSEMENT LUC, 18-9-2014
Ook de moeite te bezoeken in de streek is de marmergroeve met een Nederlandse gids, kan reserveren via Ingrid.

sonia.krause, 7-9-2014
Een dagje vissen op zee, elke dag lekker eten, genieten van hun mooi zwembad enz......
Tania Debusscher, 15-8-2014
Indien je graag gaat shoppen....... Er zijn ook,leuke shoppingcentra met leuke winkels en daar een lekkere hamburger eten bij Tommy Mel's ;)
Arne_S, 5-6-2014
Een dagje op zee gaan vissen met de gastheer (tweemaal gedaan) is een aanrader! En de zelf gevangen vis wordt nadien op de grill gesmeten, lekker!
Christa en Patrick, 19-11-2013
Wel best een auto huren als je iets van de omgeving wil zien!