Bed and Breakfast Casa Nido Calido

138 reviews over Bed and Breakfast Casa Nido Calido in het Nederlands

Gewoonweg zaaalig

Guy Berthier
17-6-2018

Leuke b&b kort bij enkele toffe plekjes om te bezoeken in de regio van Alicante.

De b&b is heel rustig gelegen vlakbij een azuurblauw stuwmeer met een schitterend verwarmd zwembad.

Alex en Ingrid leveren elke dag fantastisch werk om hun gasten te verwennen.

Raad bij uitstappen, een georganiseerd bezoek aan een bodega alles wordt met veel liefde voorzien. Geniet vooral van Ingrid haar kookkunsten s avonds! Een echte topper zowel de locatie als de uitbaters.

Allés tip top

Claudine en Marc
14-6-2018

Oase van rust, gelegen in de heuvels. Ver van de discotheken ( voor wie graag uitgaat : geen goede keuze )

Wagen sterk aanbevolen.

Ingrid en Alex, de eigenaars, zorgen voor een geslaagd verblijf in hun ' warm nestje'.

Terecht winnaar in 2014 van "Met Vier in Bed"

Pintelon Roland
9-6-2018

Ligging: een half uurtje rijden vanaf luchthaven Allicante, Autobaan naar Benidorm, Murcia in de onmiddellijke omgeving

Service: accommodatie (kraaknet),fitnesszaal, infra-rood sauna, ontbijt en avondeten (niet verplicht): p e r f e c t !!!.

Zwembad constant op 29 graden.

Ingrid is een echte keukenprinses.

Zeer gezellige sfeer, gemoedelijk contact met de andere bewoners.

Met Alex's boot naar het eiland Tabarca gevaren: een fantastische zee-ervaring.

We verbleven er 10 dagen (vanaf 27/05)

Met de vroegboekkorting van 5% betaalden we slechts €40,00/p. Voor de viergangenmenu 's avonds betaalden we slechts €28,00/p

Als je meer wilt dan wandelen en zonnen aan het zwembad heb je een (huur)auto wel nodig.

m.a.w. een aanrader

Stom dat we hier niet eerder zijn geweest.

Leon_Z
28-5-2018

Een rustig gelegen B&B, waar je kunt genieten vanaf opstaan tot naar bed gaan. Compleet ontbijt , heerlijk zwembad, georganiseerde uitstapjes overdag en 's avonds uitstekend diner. met gezellige mensen aan tafel.

Wat was er niet goed ? wij hebben niets kunnen ontdekken.

Helemaal tot rust komen

Sofie Fens
25-5-2018

Ik ben intussen voor de tweede maal naar Casa nido Calido geweest met mijn moeder. Elke keer is het een super ervaring. Voor Ingrid en Alex is niets te veel, ze zoeken met plezier leuke activiteiten en regelen indien nodig alles. Ook zeker een aanrader: blijf savonds een keertje eten, lekker eten en gezelligheid gegarandeerd! Wij komen zeker nog een keertje terug!

Groetjes, Hilde en Sofie

Inderdaad een warm nest !

Marc Spens
15-5-2018

Een beetje afgelegen, maar prachtige locatie. Alle comfort is aanwezig en de uitbaters zijn super gastvrij. Mis zeker de gastentafel niet. We hebben elke avond genoten van een uitgebreide maaltijd die duidelijk bereid was door iemand met een passie voor koken. De kamer was verzorgd en ruim, we hebben er zalig geslapen (waarschijnlijk ook door het aperitief en de wijn waar onze gastheer niet gierig mee was 😉)

Een van de beste B&B waar we al geweest zijn.

prachtig gelegen en zeer gastvrije eigenaars

Geert Roggeman
6-5-2018

rustige ligging maar enkel bereikbaar met (huur)auto

Top verblijf

D'haen Nadine
6-5-2018

Mooie locatie. Deze B&B wordt door Ingrid en Alex gerund met hart en ziel, dat voel je aan alles.

Eenvoudige maar zeer propere kamers.

Lekker eten en prima service.

Een echte aanrader.

Een paradijs in een oase van rust

Filip meurez
1-5-2018

Onlangs verbleven we een weekje in deze mooie b b.direct bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door ingrid en alex en de hondjes.

Altijd stonden deze sympathieke mensen klaar om ons te helpen met veel kennis en informatie.

Bij het ontbijt was er voldoende keuze met alle dagen keuze van een lekker eitje.

Tijdens de dag is er altijd wel een uitstapje ( oa boottocht met alex)

Savonds toont ingrid haar kookkunsten met lekkere gerechten om van te smullen

De logeerkamers waren zeer verzorgd en kraaknet

De mooie herinneringen namen we mee naar huis maar we komen zekers terug om volop te genieten .

Dank je wel ingrid en alex groejes van mieke en filip

Ontzettend genoten van ons verblijf !

Linda en Kurt
1-5-2018

Dit jaar voor de 2de keer onze vakantie hier doorgebracht. Het was genieten van het eerste tot het laatste moment.

Toffe mensen leren kennen, genoten van de lekkere maaltijden, mooie streek en de wandelingen.

Niets is teveel voor Ingrid en Alex !

We komen zeker nog eens terug 😁.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Nido Calido in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Nido Calido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Nido Calido scoort een 9.63 uit 10 op basis van 139 reviews.