Bed and Breakfast Casa Nido Calido

153 reviews over Bed and Breakfast Casa Nido Calido in het Nederlands

Super

Adriaan, Karin en Basil
14-8-2018

Ingrid en Alex ontvangen je met open armen en geven alle mogelijke tips bij diverse uitstappen. Bij elk dorpje of stadje kunnen ze wel enkele plekjes aanraden. De keuken is fantastisch en ook de aangepaste keuken voor de kinderen SUPER!!!

Wat we zeker aanraden om te doen is de boottrip met Alex, als je iets moet doen tijdens je verblijf is het dit toch wel!

Zeer mooi en rustig verblijf

Beils Kim
10-8-2018

Casa nido calido is een zeer mooie en rustgevende b&b. Als je uitstappen wil doen zijn Ingrid en Alex altijd met raad en daad er waar de leuke plekjes zijn. Het eten is daar super lekker en voor een zeer schappelijke prijs. Je zou onmiddellijk terug gaan. Ingrid en Alex jullie doen dat super goed.

B&B met de -B van Bravo!

Gregg & Ruth
9-8-2018

Casa Nido Calido is veel meer dan een B&B! Ingrid en Alex ontvangen je me de beste zorgen en zijn énorm in de weer om van je verblijf een zorgeloze vakantie te maken. Het hart op de juiste plaats, steeds hulpvaardig en vol fijne verrassingen: heerlijke, lichte keuken; een boottrip; zalig zwembad; airco op de kamers; vol tips over uitstapjes; een bar met enorm veel keuze ... Deze uitbaters runnen met hun twee een zaak waar veel hotels een puntje aan kunnen zuigen!

Enkele tips voor toekomstige bezoekers:

- Proef hun Tinto de Verano!

- Laat je verrassen door de kookkunsten van Ingrid en schuif 's avonds de voetjes mee onder tafel.

- Een (huur)auto is noodzakelijk om de omgeving te verkennen, tenzij je enkel op lekker luieren uit bent. Of indien je over stevige kuiten beschikt, kom je als wandelaar ook zeker aan je (warme) trekken. Op maximum een half uurtje rijden in de verschillende windrichtingen zijn diverse steden en mogelijkheden te ontdekken.

- Spring mee op de boot van Alex en beleef een leuke dag op en in de zee!

Bravo, mannekes, we hebben er van genoten!

Wij hebben van de rust en gezelligheid genoten.

Patrick en Martine
4-8-2018

Als je wil laten verwennen , en je houd van sociale omgang met de andere gasten, zeker een aanrader.

Fantastische week beleefd ,net zoals verleden jaar

Francky Dryepondt
3-8-2018

Hier word je op je wenken bediend , niets is deze uitbaters teveel . Alle nodige uitleg i.v.m. uitstappen die ze zelf organiseren , of wat er in de buurt te beleven valt . De kookkunsten van de gastvrouw Ingrid en de vlotte bediening door Alex zijn moeilijk te evenaren . We hadden hier net zoals verleden een SUPER WEEK . Een aanrader zeker weten . We gaan daar zeker nog terug .

fantastisch verblijf

Fam. Verscheure
3-8-2018

We hebben een fantastische vakantie beleefd. Alex en Ingrid zorgen dat hun gasten niets tekort komen. Prachtig als je een boottrip kan aanbieden met je eigen boot.

Fantastisch!!

Yannick Persyn
2-8-2018

Wij waren hier 6 dagen en we zijn alle 4 met veel spijt vertrokken. Wij hebben hier een supervakantie gehad, dankzij de mooie B&B en de zeer goede zorgen van Ingrid en Alex. Ook het gezelschap was top! Een mooie combinatie van veel te zien en te doen en toch ook tijd en ruimte om tot rust te komen...een aanrader dus!

Fantastisch verblijf!

Christel Patfoort
19-7-2018

Het verblijf was super. Alex en Ingrid zijn perfecte uitbaters. We werden er hartelijk ontvangen en we voelden ons heel erg op ons gemak. Het samen tafelen met andere gasten is een troef. Ingrid en Alex geven veel tips om uitstappen te doen in de buurt. De boot trip met Alex was heel aangenaam!

Ingrid is een perfecte keukenprinses. Ze kookt heel gevarieerd en gezond! Casa nido Calido is een echte aanrader! Veel gasten kwamen er terug en dat zegt voldoende!

een fantastisch verblijf bij een top B&B

Bart Loos en familie
12-7-2018

als je met het vliegtuig gaat is het aan te raden om een auto te huren maar dat zeggen ze zelf ook als je boekt. lekker eten en top mensen die het uitbaten.

Ons verhaal bevat maar 1 woord...SUBLIEM !

Peggy Saelen
10-7-2018

We verbleven één week bij geweldige mensen! Ingrid en Alex staan steeds voor je klaar, niets is teveel! Je start de dag met een uitgebreid ontbijt en 's avonds kan je genieten van een heerlijk menu...met tal van verrassende gerechtjes!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Nido Calido in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Nido Calido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Nido Calido scoort een 9.62 uit 10 op basis van 153 reviews.