Bed and Breakfast Casa Nido Calido *****

Bed and Breakfast Casa Nido Calido
Bed and Breakfast Casa Nido Calido
9,6

127 reviews over Bed and Breakfast Casa Nido Calido in het Nederlands

Once in a lifetime experience

Mario Biemans, 27-11-2017

Als je op zoek bent naar een prachtige accomodatie op een bijzondere lokatie gerund door twee bijzondere mensen kijk niet verder en boek deze Casa

Voor herhaling zeker en vast.

Breda Staf, 31-10-2017

Ik kan hier geen min punten vinden !!! Een vakantie om nooit te vergeten.

Buitengewoon aangenaam

Guido, 29-10-2017

Zeer goed ontvangen. Mooie kamer. Lekkere maaltijden.

Goed geïnformeerd over de omgeving. Activiteit met Ingrid en Alex was heel fijn.

Kortom een verblijf om zeker terug te gaan.

Heerlijk verblijf in Casa Nido Calido

Johan en Maria Van de Walle-Verleye, 29-10-2017

Casa Nido Calido is gewoonweg schitterend !

De B&B is héél rustig gelegen met een prachtig weids uitzicht. De kamers zijn mooi ingericht en het is er heerlijk vertoeven aan het zwembad.

Ingrid en Alex zijn super gastvrij en je voelt je er onmiddellijk thuis.

Niets is teveel gevraagd over info voor uitstapjes en Alex brengt je met GPS op de mooiste plekjes in de omgeving van Alicante.

Je kan er zowel 's avonds als 's middags eten en alle maaltijden (ook het ontbijt) zijn heerlijk.

Proficiat Ingrid jij bent een Topchef

Deze B&B heeft alles wat een mens kan verlangen!

Ons verblijf was te kort en we voelen ons geroepen om nog eens terug te komen.

Bedankt Ingrid en Alex

en de hondjes Lisa en Ziggi

Niet te verbeteren een 10 op 10

Van Espen Rudi, 28-10-2017

Weeral een top vakantie in Nido Calido , geweldig lekker eten en Alex en Ingrid zijn super vriendelijk en steeds paraat voor tips enz .

Toppie !!

Annick & Rudi Wespelaar, 8-10-2017

Een echte aanrader !

Rustige ligging, lekker eten, vriendelijke B&B uitbaters,

handdoeken voor aan t zwembad beschikbaar...

Kortom... voor onze derde keer was het weeral fantastisch !

Een rustgevende vakantie.

Lydia Wuyts, 24-9-2017

Voor de derde keer was het wederom een aangename vakantie. Uitgebreid ontbijt, heerlijk avondeten allemaal tot in de puntjes verzorgd. Geven goede informatie om een daguitstap te maken.

net zoals vorig jaar alweer een aangename vakantie

Sandra & Freddy, 13-9-2017

De uitbaters Ingrid & Alex doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vriendelijk onthaal, lekker eten, super boottocht (met eventuele visvangst als je geluk hebt). Mooi zwembad. Alicante, Murcia, Elche, Cartagena zijn steden die allemaal nabij zijn en natuurlijk de kust is ook niet ver weg. Super rustig gelegen B&B met alle faciliteiten zoals fitnessruimte, Infrarood sauna, elektrische fietsen. Een aanrader.

Super

Wim en Marion, 8-9-2017

Net als vorig jaar weer erg genoten van deze B&B. Alles is picobello in orde en Ingrid en Alex doen er alles aan om hun gasten te verwennen! Ook absolute aanrader voor gezin met jonge kinderen door de aanwezigheid van een aparte, bijzonder ruime familiekamer.

Onberispelijk op alle vlakken

Linda en Henk, 6-9-2017

Onze dochter was hier met haar echtgenoot en onze kleinzoon als geweest in 2016.

Ze vonden het hier gewoon SUPER: een onberispelijke accommodatie, service en inzet. Zij zijn dit jaar,ondertussen met een dochtertje erbij, teruggekeerd. En wij zijn meegekomen. Alles wat ze ons verteld hadden was waar....met daarbovenop de kookkunst van Ingrid voor een culinair afsluiten van de dag en de boot van Alex voor een unieke belevenis op zee...Wat moet een mens nog meer hebben !

Ingrid en Alex... doe zo verder want we verwachten de volgende keer niets minder !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Nido Calido in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Nido Calido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Nido Calido scoort een 9.6 uit 10 op basis van 128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: