Bed and Breakfast Casa El Rais

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa El Rais
9,2

12 reviews over Bed and Breakfast Casa El Rais in het Nederlands

Fantantische ligging met schitterend uitzicht

Fam. Gielen
2-8-2017

B&B ligt boven op een berg met een mooi zwembad en ruime kamers. De kamer die wij hadden had als thema China was zeer ruim met grote badkamer. Martine en Eddy hebben een goed verzorgt ontbijt. Er is ook de mogelijkheid om s'avonds mee te eten. Martine heeft heel uitgebreide informatie op uitstapjes en bezienswaardigheden in de regio. Was voor ons een heel prettig verblijf.

Casa El Rais voelt als een tweede thuis !

Luc & Jo
23-6-2016

Casa El Rais voelt echt als een tweede thuis, de gastvrouw en gastheer doen hun uiterste best om je een top vakantie te geven, waarvoor nogmaals dank. ;-) Geen enkel raakpunt met een hotel, maar net zoals logeren bij vrienden. Het zijn heel warme en open mensen.

fantastisch, rustig en gastvrij, zeker doen!

Jean-Pierre en Magda
26-12-2015

Dé locatie om te genieten! Eddy en Martine doen alles om je een toffe vakantie te bezorgen. Mooie verzorgde thema kamers en een heerlijk zwembad. Martine kookt fantastisch en Eddy is de perfecte gastheer, niets is hen te veel.

Kortom zeker de moeite waard!

Thuiskomen!

Rien en Christiane
22-12-2015

De ideale plaats om te genieten en tot rust te komen! Schitterende omgeving en mooie ruime kamers. Eddy en Martine zijn super toffe mensen die er alles aan doen om je een fantastische vakantie te bezorgen ,je voelt je er onmiddellijk thuis ! Martine kookt zeer lekker en je kan bij hen ook heel veel informatie bekomen over de omgeving en de plaatsen die zeker een bezoek waard zijn. Wij hebben het geluk gehad om twee maal bij hen te logeren en zijn heel zeker van plan om hen nog eens op te zoeken.

zeer gastvrij ontvangen , zeer rustig

mario bruneel
21-12-2015

vriendelijke mensen die alles ervoor over hebben om je verblijf top te maken.

Leuke kamers en aangename sfeer rond de casa del rais

Wij hebben al twee keer mogen genieten van de super gastheer en vrouw, de mooie ligging van de B&B, de super mooi en goed onderhouden kamers, De geweldige kookkunsten van Martine en de lekkere cocktails van Eddy.

Kortom een echte aanrader, wij komen in 2016 weer naar Casa El Rais, dit is wederom thuiskomen!!!

Gewoon bij aankomst een thuisgevoel

Bernadette en Geert
21-12-2015

Alles is er super , de familiale ontvangst door gastvrouw , gastheer en de hondjes , super thema kamers , en de kookkunst van de gastvrouw , en bediening van de gastheer ,

Goed ontvangen door Martine en Eddy, zowel het ontbijt als het warm eten waren ronduit voortreffelijk, de gastheer en gastvrouw geven je een warm thuisgevoel. Martine verzorgde ons ook qua informatie voor de uitstapjes [ die er te over zijn] heel uitvoerig van documentatie tot plattegronden. Is een klim met de auto, maar dat wordt dubbel en dik beloond met een fenomenaal uitzicht.

Veel meer dan een B&B

Luc Van der Elst
15-1-2015

Naar El Rais ga je vooral voor de rust, het ontbijt met vergezicht vanop "de toren" en de sympathieke babbels met de gastheer en gastvrouw. De kamers zijn zeer ruim en comfortabel en de B&B beschikt over talrijke hoeken en terrasjes waar het plezant vertoeven is met een boek of een tablet.

Op aanvraag wordt er 's avonds gekookt (Behalve op zondag), lekker, origineel en helemaal niet duur.

Wie een uitstapje wil maken kan kiezen uit het gezellige Elche, gaan winkelen in Murcia of flaneren langs het water op de promenade van Alicante, allemaal bereikbaar op (Max) een halfuur rijden.

Ook ons tweede verblijf in El Rais, in januari, was een voltreffer. Terwijl het thuisland werd geteisterd door kille regen konden wij de hele dag genieten van een open hemel met aangename temperaturen rond de 20°. Batterijen gegarandeerd opgeladen!

Uitstekende lokatie voor rustzoekers

JP Nols
23-12-2012

Prachtige ligging, mooi uitzicht en bijzonder smaakvol ingerichte kamers.

Aangename vriendelijke uitbaters, zeer verzorgde maaltijden!

Met Spaanse invloed, op z'n Vlaams vollop genieten van rust en vree..

Toevallig ontdekt via vrienden en zeker de moeite waard om het door te vertellen !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Rais in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Rais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.