Camping Alannia Costa Blanca

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Crevillent

7.6Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Alannia Costa Blanca voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info

Contact

29 reviews over Camping Alannia Costa Blanca

• 2019
    6duiker08-04-2019

slechte ervaring, honden plassen en poepen overal

Mooie camping met weinig bomen wat gunstig is om te overwinteren. Helaas wordt nauwelijks iets gedaan aan de honden overlast. Veel honden eigenaren laten hun hond(en) plassen en poepen op onbezette plaatsen en tegen de heggen rondom de camping plaatsen. De campingbeheerder is niet bereid hier iets tegen te doen. Er is aangegeven waar de honden hun behoefte mogen doen en dat vinden ze voldoende.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Walther23-03-2019

Mooie grote camping

Hele mooie camping met 2 geweldige zwembaden en wellness. Elke avond entertainment. Nadeel , strand is ‘n kwartiertje rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Westdijk20-03-2019

Prima

Wij (mijn partner en baby van 4 maanden) hadden de nieuwe accommodatie cocoa geboekt. Een prachtig huisje met een mooi terras. Helemaal achteraan op de camping dus wel een stukje lopen. De bedden vonden wij wel extreem hard en totaal niet comfortabel. Als je in het voorseizoen komt is het zwembad nog niet open. Je kan dan gebruik maken van het binnen zwembad. Echter mag je daar 1x gratis gebruik van maken daarna moet je 3 euro per persoon betalen. Dit kan je op hun site helaas niet terug vinden. Ook moet je of reserveren om te zwemmen of buiten de momenten gaan dat er geen activiteit/lessen zijn. Al met al een prachtig verblijf. Behalve de bedden dan😂

Lopend de camping af is wat lastig omdat er geen stoepen zijn alleen grote wegen dus echt lekker wandelen gaat niet.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Gijs28-02-2019

Mooie camping (vooral ook in de winter)

De camping is een grote camping. Er overwinteren veel Nederlanders in caravans. Er zijn Nederlands sprekende receptionisten. De camping wordt netjes bijgehouden. Ik heb overnacht in bungalow Habana. Deze zijn nieuw in 2018 geplaatst. Ze hebben een vaatwassertje, dus neem wat vaatwasblokjes mee...

Nette bungalowtjes, die mooi schoon waren toen we er aankwamen. Omdat de bungalow al schoon was, mochten we er al veel eerder in. Aardige mensen bij de receptie, die echt moeite doen om het naar je zin te maken... De prijzen in de campingwinkel zijn te vergelijken met die in het dorpje vlakbij. Ze hebben Nederlandse bolletjes brood ;-)

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Mw. Kik10-06-2018

Valse start maar mooi resort

Geboekt Tahiti suite, Aankomst 26 mei, wij arriveerde om half 12 smiddags maar de incheck tijd was pas om 17.00 uur, omdat wij twee jonge kinderen hebben wilde zij hun best doen de bungalow eerder vrij te geven, zo gezegd zo gedaan(top zou je denken). Echter bij aankomst van het huisje was dit niet het geen wat wij geboekt hadden, het betrof de Bali variant (oud en klein!) Hiermee terug naar de receptie.. naar eigen zeggen zou het een upgrade zijn en beter voor ons met kinderen, wij vonden dit niet en wilde in de geboekte Tahiti suite, toen bleek dat deze vol zaten, klopt niet echt met het eerste verhaal. Uiteindelijk na 4 dagen in een andere bungalow konden wij naar de Tahiti suite (mooi,schoon,nieuw!) Jammer van de start, maar het resort is Super, mooie zwembaden, eten prima prijs/kwaliteits verhouding. Omgeving(eten,winkels) niet in de buurt, auto is handig. Alles zo'n 30 min rijden. Al met al prima vakantie gehad!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

7Mar21-10-2017

Hondenpoep :-(

Het is een mooie nette camping alleen dat nette zal niet lang meer duren. Al die hondenbezitters hier die hun hond los laten lopen zo dat ze overal hun behoeftes doen. Hier rijdt bijvoorbeeld een man op een fiets met hondenkar die de 3 hondjes er achteraan laat lopen zodat ze op alle vrije plekken poepen en plassen. Of vrouwen in ochtendjas die hun hond ook uitlaten op de camping terwijl er een groot uitlaatveld is. Geen stap te veel voor de hondenbezitter. Bah VIES!!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7ad02-11-2016

nooit meer

een met 2 maten meten camping, met vriendelijk personeel en een dictator van een directie.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Nadia&Carlo09-05-2016

Prima verblijf

De ideale site om de winter te genieten aan de Costa Blanca... Vriendelijk en behulpsaam personeel ...Veel animatie voor jong en oud ...Heel schoon en netjes sanitaire...Gezellige sfeer ....

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2015

• 6Nigel04-04-2016

Grote voor- en grote nadelen!

Neem een plaats ver van de voorste toiletgebouwen. Daar staan allemaal spaanse families en is het tot in de nacht een herrie (kerst vak, weekends) en ze bouwen alles dicht, dus heb jij ook geen zon. Zorg dat je niet naast een grote camper staat, want dan heb je op jouw plaats ook geen zon! Ver lopen om naar receptie, winkels enz. te komen. Saaie omgeving en niets te beleven. Wel vlak dus je kunt er fietsen... De kust is minimaal 15 km. met de auto! Je gaat hier heen om goedkoop te overwinteren, als je er korter bent is het duur: zwembad enz. moet je allemaal apart betalen. Receptie is zeurderig over paspoorten (niet afplakken), acsi kaart (1 jan. Moet er een nieuwe zijn), maar verder wel vriendelijk. Wifi is betaald. Wel vlakke grote schone staanplaatsen met alle aansluitingen. Maar ik kom er alleen nog voor nood, als doorgangscamping. Als ik in een stad wil wonen, doe ik dat niet op een camping!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 4wJan23-02-2016

nooit meer

Hebben hier twee nachten gestaan begin januari de acsikaart van 2015 werd niet geaccepteerd moest voor twee nachten 65 euro betalen maar moesten voor het zwembad extra bij betalen. op de volgende camping werd de acsi kaart wel geaccepteerd, daar werd gesteld dat dit tot eind januari normaal was

• 4Eetgelegenheden

• BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig