Reviews over Crevillent

top b&b

Dirk & Darline,
    21-10-2018

Vanaf het eerste moment krijg je het gevoel dat dit een echte B&B is. Toffe ontvangst en rondleiding. 's Morgens en 's avonds samen aan de tafel, je ervaart de gezelligheid. Heel lekker eten, goeie wijn. Je krijgt alle mogelijk info om de omgeving verder te verkennen. Ideale B&B voor zowel de rustzoekers als de actievelingen. Ingrid en Alex vullen elkaar perfect aan ! Wij komen zeker terug

Super

Adriaan, Karin en Basil,
    14-8-2018

Ingrid en Alex ontvangen je met open armen en geven alle mogelijke tips bij diverse uitstappen. Bij elk dorpje of stadje kunnen ze wel enkele plekjes aanraden. De keuken is fantastisch en ook de aangepaste keuken voor de kinderen SUPER!!!

Wat we zeker aanraden om te doen is de boottrip met Alex, als je iets moet doen tijdens je verblijf is het dit toch wel!

Zeer mooi en rustig verblijf

Beils Kim,
    10-8-2018

Casa nido calido is een zeer mooie en rustgevende b&b. Als je uitstappen wil doen zijn Ingrid en Alex altijd met raad en daad er waar de leuke plekjes zijn. Het eten is daar super lekker en voor een zeer schappelijke prijs. Je zou onmiddellijk terug gaan. Ingrid en Alex jullie doen dat super goed.

B&B met de -B van Bravo!

Gregg & Ruth,
    9-8-2018

Casa Nido Calido is veel meer dan een B&B! Ingrid en Alex ontvangen je me de beste zorgen en zijn énorm in de weer om van je verblijf een zorgeloze vakantie te maken. Het hart op de juiste plaats, steeds hulpvaardig en vol fijne verrassingen: heerlijke, lichte keuken; een boottrip; zalig zwembad; airco op de kamers; vol tips over uitstapjes; een bar met enorm veel keuze ... Deze uitbaters runnen met hun twee een zaak waar veel hotels een puntje aan kunnen zuigen!

Enkele tips voor toekomstige bezoekers:

- Proef hun Tinto de Verano!

- Laat je verrassen door de kookkunsten van Ingrid en schuif 's avonds de voetjes mee onder tafel.

- Een (huur)auto is noodzakelijk om de omgeving te verkennen, tenzij je enkel op lekker luieren uit bent. Of indien je over stevige kuiten beschikt, kom je als wandelaar ook zeker aan je (warme) trekken. Op maximum een half uurtje rijden in de verschillende windrichtingen zijn diverse steden en mogelijkheden te ontdekken.

- Spring mee op de boot van Alex en beleef een leuke dag op en in de zee!

Bravo, mannekes, we hebben er van genoten!

Wij hebben van de rust en gezelligheid genoten.

Patrick en Martine,
    4-8-2018

Als je wil laten verwennen , en je houd van sociale omgang met de andere gasten, zeker een aanrader.

Crevillent scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 reviews