Villa Chellanatura

5 reviews over Villa Chellanatura in het Nederlands

Supercamping

Corrie Alberts,
26-4-2017

Heerlijke paar dagen gehad. De honden hebben, net als wij, genoten. Komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische plek in prachtige omgeving

Patrick
22-5-2015

Wat een feest om hier een weekje geweest te zijn. Loes is top gastvrouw (is Nederlandse, maar spreekt vloeiend Spaans, wat handig was i.v.m. doktersbezoek!). Wij zijn actief gezin dat er graag op uittrekt met onze 2 dochters. Nou, erop uittrekken konden we! Ikzelf ben 3x gaan mountainbiken: wat een omgeving en wat een mooie routes! Loes was 1 dag gids en 1 dag had ze een wedstrijdrijder 'geregeld' uit het dorp, om mij de meest uitdagende parcoursen te showen. Dat is gelukt!!! Met de kids lekker de natuur rondom de villa ontdekt en Loes geholpen met allerlei klusjes. Valencia was top, maar ook de stad Sativa om de hoek was verbazend leuk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Voorzieningen op en top op orde

Annelies de Ridder
6-6-2012

Er was alles: van paarden en lieve hondjes, tot een BBQ en zwembad. Loes is heel aardig en behulpzaam. Supermarkt op 5 auto minuten, evenals lekkere bakkers. Een heerlijke plek om tot rust te komem!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Heerlijk huis

heer van Aaken
5-6-2012

Wat een fijne plek, alles is er, van zwembad tot paarden en lieve hondjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Superluxe, mooie natuur en omgeving

Rita
18-1-2012

We zijn begin november met vrienden voor het eerst een week bij Loes en Dany geweest. De villa (echt van alle gemakken voorzien, ook voor kinderen) staat op een waanzinnige locatie met overal sinaasappelbomen, olijfbmen etc en Loes en Dany zijn super aardige mensen. De villa heeft twee badkamers en toiletten, dus onze vrienden en wij hadden allemaal onze privacy. We hebben mooie ritjes met ze op de mountainbike gemaakt. Alles is tot in de puntjes geregeld en alles is aanwezig. Nederlandse TV, internet, alles. We hebben leuke uitstapjes gemaakt naar kasteel van Anna en Valencia. Ook Xativa is erg leuke stad. Wij gaan zeker een keer terug om van het mooie zwembad te genieten!

Gereisd met vrienden in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Chellanatura in Chella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Chellanatura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.