We hebben een aantal aanbieders voor Chella voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Chella voor je op een rij gezet:

Reviews over Chella

Chella is dorpje waar alles is wat je nodig hebt

Rita
    15-1-2012

Chella is een gezellig dorpje met alles wat je nodig hebt. Grote supermarkt en allerlei winkeltjes en gezellige barretjes en reaturantjes. Het is er allemaal ook erg betaalbaar. Op 20 minuten is een grote stad, Xativa, ongeveer als Utrecht, dus gezellig, maar wel alles. Ook veel uitgaansgelegenheden.

Valencia is de topper natuurlijk, op drie kwartier rijden.

Gereisd Met vrienden in november 2011

Leuke plaats met alle voorzieningen

Patrick
    19-10-2011

Alles is aanwezig: bars, restaurants, supermarkt (Consum) die van 9 tot 21.30 uur open is, fitness, bank, wekelijkse markt, tandarts, medisch centrum, etc.

Ook heeft het dorpje een eigen waterval. Loes kan rondleidingen verzorgen in Chella (lokale cigarenfabriek was super!), Anna (Kasteeltje).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Chella scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews