Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

We hebben een aantal aanbieders voor Castelló de la Plana / Castellón de la Plana voor je op een rij gezet:

vakanties Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

Reviews over Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

Erg leuke stad (ook als tripje vanuit Valencia)

Elly
    13-11-2013

Deze stad mag je niet over het hoofd zien. Leuke winkelstraatjes, met diverse mooie gebouwen en pleinen. Wij zijn met de trein vanuit Valencia hier naartoe gereist, en vonden dit zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in november 2013

gezellig stadje met leuke zigeunermarkt

Jan
    21-6-2013

We hebben als eerste de zigeunermarkt bezocht en dat is een ware belevenis. Werkelijk alles wordt hier verkocht tegen weggeefprijzen. daarna door het centrum gewandeld(heel mooie oude panden) en in de kathedraal gekeken(niet heel bijzonder). Wel een hele leuke stad om te winkelen en qua cultuur ook bezienswaardig.

Gereisd Met vrienden in Mon May 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooie omgeving met veel gerestaureerde en nieuwe het

Roel Winters
    2-8-2007

Een mooie omgeving met veel gerestaureerde en nieuwe gebouwen. Vooral het havengebied is prachtig aangelegd met fonteinen en mooie pleinen. Een beetje minder is de horeca bij het strand. Bij de stranden staan wel toiletvoorziengen maar die zijn niet altijd even schoon en net. Het nachtleven is goed. Er zijn veel kroegen en clubs die voor het nodige vertier zorgen in de avond.

Gereisd Zakelijk in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Castelló de la Plana / Castellón de la Plana scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews