We hebben een aantal aanbieders voor Campoamor voor je op een rij gezet:

vakanties Campoamor

We hebben een aantal aanbieders voor Campoamor voor je op een rij gezet:

Reviews over Campoamor

Heerlijke rustgevende plek !

Roy Dijs
    4-2-2014

Eigenlijk vind in je deze regio alles wat een mens nodig heeft. Rust - Ruimte - Zeer gezond klimaat - Nergens in de wereld zoveel fitte 100 jarigen dan hier. Wetenschappelijk onderzocht. ( Wellicht zwavel in de lucht en voedsel) Fijne intieme strandjes. Restaurants ? Plenty en kost niets. Boodschappen? Kost 30/40 % minder dan in NL Golfers ? Eldorado een vd mooiste banen van Spanje. De Koninklijke Campoamor.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige plek

Kenny
    21-1-2014

Rustige gemeente met enkele knappe golfterreinen in de omgeving. Voor de golfers onder ons zeker aan te raden. Rustig misschien natuurlijk wel omdat ik in januari geweest ben (buiten seizoen). Weinig om uit te gaan, daarvoor moet ja al naar Torrevieja of Pilar, wat niet zo heel veraf ligt. Groot shopping center in de buurt (La Zenia), 7/7 open. Wel leuk is een bakkerij/tearoom (LeCafet) uitgebaat door mensen uit het Antwerpse, met alle Belgische broodjes, koffiekoeken, tot zelfs echte worstenbroden met gehakt en "smoskes" toe. Zelfs verloren maandag hebben we er kunnen vieren. wat zeker een aanrader is om naartoe te gaan tijdens het verblijf is de historische stad Cartagena, leuk zowel voor eten, cultuur als shopping. Dat is een echte topper!

Gereisd Zakelijk in januari 2014

Campoamor zeer geschikt voor de rust zoekenden

Remco
    4-8-2013

Dit deel van Spanje heeft echt (bijna) altijd mooi weer. Prachtige kleine stranden. Leuke restaurants waar je bijna voor niks eet. Veel gezelligheid en rust. Midden tussen vijf fraaie Spaanse steden. Kortom een vlucht boeken op Alicante, en je bent er zo.

Gereisd Met partner in juni 2013

Onbekend=onbemind, 1s Campoamor gekend=zéér bemind

Viviane Moerman
    1-5-2012

Op vakantie geweest voor een paar dagen in april 2012. Heerlijke temperaturen tot 28gr. Zalige wandelingen langs de zee, deze was azuurblauw. De paadjes tussen de rotsen liggen er idylisch en uitnodigend bij. Hier en daar een rustpunt aangelegd in de schaduw met een bankje. Hele partijen fushia bloemen met als verlengde het zicht op de zee. Sympathieke restaurantjes met eerlijke heerlijke menu's. Deze omgeving heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Gereisd Met vrienden in april 2012

Het goed toeven aan de Costa Blanca.

Pieter de Wildt
    2-11-2009

Dit deel van Spanje heeft echt (bijna) altijd mooi weer. Prachtige kleine stranden. Leuke restaurants waar je bijna voor niks eet. Veel en mooie golfbanen. Midden tussen vijf fraaie Spaanse steden. Kortom een vlucht boeken op Alicante, en je bent er zo.

Gereisd Met vrienden in september 2009
Campoamor scoort een 8,2 uit 10, op basis van 24 reviews