vakanties Campoamor

Reviews over Campoamor

Helemaal TOP. Komen nu al een paar jaar.

Yolanda,
    14-8-2018

Helemaal TOP

Prima accomodaties die voor een erg schappelijke prijs zijn te huren. De omgeving vormt een mooie mix van toeristische mogelijkheden en rust. Erg mooi gelegen golfbaan. Zwembad bij de hand en strand binnen 10 min rijden

Heerlijke lokatie bij het strand

Bob,
    17-9-2017

Dicht bij strand met heerlijk zwembad. Keurig modern huis met meerdere kamers en badkamers. Fijne veranda om in de schaduw te zitten en onder te verblijven.

Prima !

ik en rb,
    24-1-2016

Prima hotel, grote ruime kamers. Ontbijt eenvoudig maar prima. We hadden auto gehuurd dus echt wat van omgeving gezien. Ik zal zeker voor kort verblijf hier terug komen.

leuk hotel voor korte vakantie

rene callens,
    5-6-2015

niet in commerciële omgeving gelegen. Wij hadden auto gehuurd dus geen probleem. Heel vriendelijk personeel die moeite heeft gedaan om de kamers vroeger dan voorzien klaar te maken.

heerlijk appartement voorzien van alle luxe

Jos Spoolder,
    22-7-2014

het appartement Los Molinos van de fam. Gielleit is een echte aanrader.

Dichtbij zee, mooie golfbanen en goede restaurantjes in de omgeving. Vanaf het terras zie je de zee in de verte en is het lekker luieren op de aanwezige ligbedden. Als je van winkelen houdt zijn er in de omgeving diverse winkelcentra zoals Dos Mares, La Zenia.

Campoamor scoort een 8,1 uit 10, op basis van 24 reviews