Sorteren

Reviews over Campoamor

topbestemming!

Wies
    16-5-2015
    Heerlijke stranden, prachtig blauw water en op korte afstand van de kust mooie mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

Prima

Gerard
    6-5-2014
    Leuke omgeving om dagtripjes te doen. Ook (juist ?) buiten het seizoen een prima bestemming.

Heerlijke rustgevende plek !

Roy Dijs
    4-2-2014

Eigenlijk vind in je deze regio alles wat een mens nodig heeft.

Rust - Ruimte - Zeer gezond klimaat - Nergens in de wereld zoveel fitte 100 jarigen dan hier. Wetenschappelijk onderzocht. ( Wellicht zwavel in de lucht en voedsel) Fijne intieme strandjes. Restaurants ? Plenty en kost niets.

Boodschappen? Kost 30/40 % minder dan in NL Golfers ? Eldorado een vd mooiste banen van Spanje. De Koninklijke Campoamor.

rustige plek

Kenny
    21-1-2014
    Rustige gemeente met enkele knappe golfterreinen in de omgeving. Voor de golfers onder ons zeker aan te raden. Rustig misschien natuurlijk wel omdat ik in januari geweest ben (buiten seizoen). Weinig om uit te gaan, daarvoor moet ja al naar Torrevieja of Pilar, wat niet zo heel veraf ligt. Groot shopping center in de buurt (La Zenia), 7/7 open. Wel leuk is een bakkerij/tearoom (LeCafet) uitgebaat door mensen uit het Antwerpse, met alle Belgische broodjes, koffiekoeken, tot zelfs echte worstenbroden met gehakt en "smoskes" toe. Zelfs verloren maandag hebben we er kunnen vieren. wat zeker een aanrader is om naartoe te gaan tijdens het verblijf is de historische stad Cartagena, leuk zowel voor eten, cultuur als shopping. Dat is een echte topper!
Campoamor scoort een 8,8 uit 10, op basis van 23 reviews