Appartement Vistabella

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Vistabella voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Vistabella in het Nederlands

calpe op zijn mooist

brikkie
7-10-2012

Prachtig appartement op een uitstekende locatie; pal aan het strand en op 5 minuten loopafstand van het centrum. Alles wat je maar bedenken kunt is aanwezig, van shampoo tot een espressomachine. Het appartement is niet heel groot, vooral de tweede badkamer is wat krap bemeten maar ruim voldoende voor 2 personen. Onze 2 volwassen kinderen kwamen een weekje en dat ging prima. Enigste minpuntje: de matrassen op de "kinderkamer" waren dusdanig hard dat we ter plekke 2 nieuwe matrasjes hebben moeten kopen. De beheerder liet ons weten dat deze eenpersoons bedden voor de volgende zomer worden vervangen door een beter tweepersoonsbed. De beheerder was zeer vriendelijk en hulpvaardig en bij aankomst kregen wij een uitgebreide rondleiding en een zeer welkom gevoel. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, kortom een echte aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vistabella in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vistabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.