Appartement Turmalina

Appartement Turmalina
9,2

5 reviews over Appartement Turmalina in het Nederlands

2007

dit jaar voor de 5e keer in calpe en het blijft super. turmalina is een van de oudere app. maar wel met een mooie ruime ligging,goed zwembad alle balcons met zeezicht en zon, direkt aan de wandelboulevard en strand. we komen zeker weer terug, ook natuurlijk voor de vele heerlijke (vis) restaurantjes. Vin de Calp en MiBa (duits) en de chinees NiHao zijn ook aanraders

in een cirkel van plus minus 65 km rondom calpe vind men de mooiste locaties die men zich voor kan stellen

2006

voor ons een van de mooiste en beste locatie op deze en de

G C van Dooren
31-12-2006

voor ons een van de mooiste en beste locatie op deze aardbol en hebben de hele wereld gezien

Vakanties.nl

ben in veel plaatsen geweest maar dit is voor ons de beste

de maere
19-6-2006

ben in veel plaatsen geweest maar dit is voor ons de beste locatie.mooi zicht en veel mogelijkheden

2003

Voorjaar 2003 'n zeer goede ervaring

R. Vermeeren
    5-9-2003

Voorjaar 2003

'n zeer goede ervaring.

Hebben weer geboekt voor februari-maart 2004.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turmalina in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turmalina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.