Appartement Turmalina

9,2

5 reviews over Appartement Turmalina in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

dit jaar voor de 5e keer in calpe en het blijft super. turmalina is een van de oudere app. maar wel met een mooie ruime ligging,goed zwembad alle balcons met zeezicht en zon, direkt aan de wandelboulevard en strand. we komen zeker weer terug, ook natuurlijk voor de vele heerlijke (vis) restaurantjes. Vin de Calp en MiBa (duits) en de chinees NiHao zijn ook aanraders

in een cirkel van plus minus 65 km rondom calpe vind men de mooiste locaties die men zich voor kan stellen
2006

voor ons een van de mooiste en beste locatie op deze aardbol en hebben de hele wereld gezien

We hebben een aantal aanbieders voor Turmalina voor je op een rij gezet:

ben in veel plaatsen geweest maar dit is voor ons de beste locatie.mooi zicht en veel mogelijkheden
    2003

Voorjaar 2003 'n zeer goede ervaring

R. Vermeeren
    5-9-2003

Voorjaar 2003

'n zeer goede ervaring.

Hebben weer geboekt voor februari-maart 2004.

We hebben een aantal aanbieders voor Turmalina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turmalina in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turmalina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turmalina scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.