Vakantiepark Sunsea Village

Fantastisch..aanrader

Gh Folmer,
2-2-2018
  • Activiteiten6

Topvakantie gehad, goed appartement, ruim, voor met 7 personen, wel auto erbij huren , om naar prachtige stranden in de buurt te gaan . Belgisch echtpaar runde het restaurant , echt, die vrouw kan heerlijk koken , we waren een x laat terug van een dag weg , en ze vondt het geen enkel probleem om voor ons om half 11 savonds nog een heerlijke maaltijd te maken ! En een aanrader Sunsea Village

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vies, donker en oud appartement

Vivian,
17-8-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Laat ik positief beginnen, de ligging is best aardig als je in het bezit bent van een (huur)auto. In een rustige en mooie omgeving. De appartementen zijn qua ruimte ook ok. Maar de hygiene is niet in orde. Wij hadden kakkerlakken in het appartement, overal stof en viezigheid, oude bloedvlekken in de lakens, de tuin was niet onderhouden, de tuinset goor. Na een ander appartement te hebben gekregen in de accommodatie was het ietsje beter. Maar nog ver onder de maat. Dus de eerste dag zelf flink aan de schoonmaak gegaan. Zonde van de tijd en het geld. Wij zeggen: niet doen!

Gereisd met partner in januari 2017

Dit nooit meer

Jos Nollen,
16-7-2017
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

Deze apartementen hebben een grondige opknapbeurt nodig.

Kapot meubilair , slechte schoonmaak , vliegen die uit de afvoer van het bad komen . Alles stonk naar de rook ( je kunt mensen niet verbieden te roken zei eigenaar ) kakkerlakken binnen gezien.

Het was goedkoop maar het was nog te duur betaald

Gereisd met partner in juni 2017

Goed!

Chris
3-10-2016
  • Onderkomen8

De ligging, even buiten Calpe, is geweldig. Rustig en groen.

Wij (net in de 50) waren er in september en we hebben gemerkt dat Sunsea Village een fijne uitvalsbasis is om het achterland te verkennen. Wil je een week aan het zwembad liggen of niet een auto is een must. Je loopt niet even naar Calpe voor de Lidl of het strand.

Kom je vanaf Alicante neem vanaf het spoorviaduct de tweede afslag vlak voor de scherpe bocht naar links naar Calpe. Komend vanaf Calpe: Eerst een stuk voorbij de spoorbrug keren dan terug.

Sunsea Village is ons als uitvalsbasis zo goed bevallen dat we er, ook vanwege het fijne weer, minder erop uit zijn gegaan dan gedacht. Regelmatig bleven we een middag bij het zwembad, waarna we 's avonds in het restaurant goed aten.

De omgeving is absoluut de moeite van het rondtoeren waard. Oude dorpjes, kastelen en kerken.

Voor zover we het nu kunnen zien, gaan we zeker terug!!

Groeten,

Chris

Gereisd met partner in september 2016

Goed toeven

Jim Robles
6-8-2016
  • Activiteiten6

Sunsea Village is een goed basis verblijf om de Costa Blanca te ontdekken. Voldoende leuke stranden binnen beteik van Moraira tot Benidorm. Bezoek aan watervalken van Algar aanbevolen. Appartementen zijn basic ingeticht en ietwat gedateerd. Sanitair is goed, maar mag gemoderniseerd. Zwembad prima en restaurant is uitstekend, aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Afgelegen appartementencomplex, basic maar wel oke

Esther van der Kooi
13-6-2016
  • Onderkomen6

Wat wel goed vonden is de begroeting, de receptie. Alleen moest je een borg betalen van 100euro contant, wat ons niet bekend was. Wij hadden appartement 28. Parkeren voor de deur is prima in orde. Alleen bij aankomst was de badkamer echt smerig, doucheputje vol met zeepresten, die we eerst wel moesten schoonmaken, anders konden we niet eens douchen, dan stond de hele badkamer vol water. En er lagen haren overal in de badkamer van de vorige huurder. Echt vies! Deze haren vonden we ook in de woonkamer en de keuken. Het balkon was overigens ook niet schoon, veel stof. In de keuken is geen afwasborstel en afwasmiddel aanwezig, ook geen schoonmaakdoekje of een theedoek. Bedden zijn wel goed, vrij hard, maar dat is altijd zo. Banken zijn ook goed, en de ventilatie ook. Zwembad geen gebruik van gemaakt. Restaurant 1x; mwah, redelijk okee.

Wij hadden gelukkig een huurauto, want als je die niet hebt, kom je niet ver. Het ligt 3km bergop van het centrum af.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima!

Patrick
22-5-2016
  • Activiteiten4

Rustig park in een buitenwijk van Calpe. Mooie ligging tussen 2 bergen met prachtig uitzicht. Appartement voldeed prima, was compleet en redelijk schoon. Bedden waren top. Centrale plaats is het zwembad waar het goed toeven is. Netjes, keurig aangekleed (palmen, goed gevulde bloembakken, ligbedden en parasols). Ook wanneer er meerdere mensen bij het zwembad zijn blijft het aangenaam (rustig publiek). Restaurant hebben we geen gebruik van gemaakt, wel van de bar maar de prijzen zijn niet bepaald Spaans. Beheerdersechtpaar en de receptionist zijn uiterst behulpzaam.

Calpe is een stad met een oud en nieuw gedeelte. Alles is aanwezig. Omgeving is bijzonder mooi met talrijke leuke plaatsjes en schitterende natuur!

Minpuntjes waren er ook. Wij hadden een benedenwoning die zeer gehorig was. Als bovenburen na toiletbezoek doortrokken dachten we even dat ze bij ons in de badkamer waren en we konden hen duidelijk horen lopen en praten. Ook ontbrak er een informatiepakketje met info over het park, de omgeving en tel.nummer/adressen in geval van nood.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige plek

Mariska
3-5-2016
  • Activiteiten8

Wanneer je graag wakker wordt met een mooi uitzicht op de bergen, weg van de grootste drukte, dan is dit een geweldige plek. Prachtig gelegen tussen 2 rotsen vind je hier ietwat eenvoudige appartementen die toch van alle gemakjen voorzien zijn. De beheerders zijn erg aardig en serveren heerlijk eten in hun restaurant. De appartementen hebben 2 ruime balkons, waardoor je altijd wel ergens in de zon kunt zitten.

Gereisd anders in april 2016

Een aanrader!

Anneke
20-2-2016
  • Onderkomen8

Dit appartementen complex was voor ons een schot in de roos. Ruim opgezet . Appartement zelf ook ruim en schoon en fijne bedden!

De ligging van het appartement is dusdanig dat je wel een auto nodig hebt om bij een dorpskern te kunnen komen. (voor winkels etc.)

Calpe en zijn omgeving is adembenemend mooi.

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk ontspannend

Jorick
29-9-2015
  • Activiteiten8

Een leuk kleinschalig hotel dat net buiten het centrum van Calpe ligt.

De faciliteiten zijn er prima. Verwacht geen 5* hotel maar een heerlijk schoon zwembad met genoeg ligbedden (die je niet mag reserveren door een handdoek gelukkig), een restaurant met goede kwaliteit eten en verzorgde huisjes maakten onze vakantie hier erg fijn. Het Belgische echtpaar die de dagelijkse zaken regelt is erg vriendelijk en doen er alles voor om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken.

Ook voor ons zoontje van 2 was het genieten door de aanwezigheid van het zwembad en de speeltuin daar vlak naast.

Al met al een lekkere vakantie gehad en uitgerust weer thuis gekomen.

Let wel op dat je niet op de tomtom afgaat als je hier heen rijdt, want dan zit je aan de verkeerde kant van de wijk!4

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunsea Village in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunsea Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.