Appartement Spanish Garden Calpe

9 reviews over Appartement Spanish Garden Calpe in het Nederlands

In één woord geweldig

Rob en Cees
11-5-2017

Spanish Garden Calpe heeft een geweldige ligging net buiten het centrum van Calpe in een heerlijk rustige wijk.

Ongestoord kun je genieten van de tuin, het riante zwembad, de meerdere plaatsen om heerlijk te zitten in de tuin, de volières met vogels of gewoon op de overkapte veranda. we hebben heerlijk genoten van het weer. Het was een ideale tijd voor iemand die niet zo goed tegen de zon kan ivm verbranden! Lia en Debby, dank jullie wel!

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 14-5-2017

Wij hebben ook genoten van jullie!! Hartelijk dank voor jullie review.

Groetjes Lia en Debby

Fantastsch

Joke en Jurjen
8-5-2017

Dit was de tweede winter en als het aan ons ligt volgen er meer.

de belangrijkste reden daarvoor zijn Lia en Debby, het zijn inmiddels onze dierbare vrienden.

Voor ons was alles goed, we hebben genoten en gaan dat de komende winter weer doen.

Succes met Spanish garden.

Tot ziens.

Groetjes Lia en Debby, Medeeigenaren, 14-5-2017
Dank je wel voor jullie mooie review en tot snel!!

Het was echt fantastisch

Twan Hellemons
7-10-2016

We hadden veel eigen ruimte. Het was erg schoon en de gastvrouw, Lia, was er voor je. Ik vond het erg huiselijk en had je vragen dan deed ze haar uiterste best om je te helpen.

Jammer dat we niet eerder wisten dat we om 2 losse dekbedden konden vragen.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 9-11-2016
Beste Twan en Nancy, dank jullie wel voor de beoordeling en jullie gezelligheid! Bij Spanish Garden Calpe is bijna alles mogelijk en vragen staat daarom meer dan vrij. :) Groetjes Lia en Debby

Echt een lueke vakantie zeker aan te raden

Dennis Hermes
17-8-2016

Ik vond het luek met het strand en de omgeving met het redelijk groot zwembad en de dieren kunnen best leuk zijn je zit daar ook in een rustige omgeving heerlijk.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 9-11-2016
Hi Dennis, dank je wel voor de review! Super leuk! Raya en Julio missen je wel hoor, maar dat komt in augustus wel weer goed! Ook de groetjes aan pa en ma van ons, Lia en Debby

Top vakantie

Fam. Hermes
16-5-2016

Wederom een geweldige vakantie gehad in Spanisch Garden. Perfecte ligging in een woonwijk net buiten de hoogbouw en toch centraal. Het appartement is schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. In de tuin ligt een mooi ruim zwembad en zijn er vele plaatsen om heerlijk te vertoeven. Het is kindvriendelijk en de eigenaren zijn erg gastvrij.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 19-7-2016
Bedankt voor jullie review en jullie gezelligheid!

Geweldig!

Cindy
19-11-2015

In september heb ik samen met een vriendin met veel plezier in Spanish Garden Calpe gelogeerd.

Appartement Oleander is een mooi gerenoveerd, schoon en ruim appartement. Het appartement heeft een overdekt terras en ligt direct aan de tuin en het zwembad.

In de tuin en aan het zwembad is ook voldoende gelegenheid om lekker in de zon of schaduw te liggen en daarna een heerlijke duik te nemen in het zwembad.

De eigenaren van de villa zijn ook erg gastvrij en behulpzaam! Verder ligt het appartement in een rustige omgeving, maar toch dicht bij o.a. de gezellige boulevard van Calpe.

Dankjewel voor de heerlijke en gezellige tijd!

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 19-7-2016
Dank je wel en jij ook bedankt voor je gezelligheid en goede review!

Geweldig

Marion Kloet
17-10-2015

Ik ben in september samen met mijn dochter in Appartement Spanisch Garden in Calpe geweest.

we hebben hier genoten van zon, zee, de gezellige omgeving en het geweldige appartement Orleander. Het appartement was van alle gemakken voorzien en heerlijk ruim met een grote woonkamer met halfopen keuken, twee slaapkamers en een badkamer plus toilet.

Bij het appartement bevindt zich de tuin met terras en bij het appartement ligt ook nog een overdekt terras. Van daaruit kun je direct op het zwembad kijken.

'S morgens, na het joggen konden we hier heerlijk een duik nemen voordat we in de tuin gingen ontbijten.Het zwembad is geheel gerenoveerd, ruim van omvang en voorzien van voldoende ligbedden en parassols. Bij het zwembad ligt ook nog een overdekte patio, waar je kunt zitten wanneer je niet direct in de zon wilt zijn.

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie, de rust, de gezellige boulevard met zijn zeer goed betaalbare eetgelegenheden en terrasje. Deze zijn een echte aanbeveling.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 19-10-2015
Heel erg bedankt voor de goede beoordeling! Zonnige groeten.

Zeer geslaagde vakantie

Fam. Hermes
30-9-2015

Wij beschikte over een ruim, schoon appartement met een grote goed uitgeruste keuken met vaatwasser en magnetron. De zithoeken bij patio, tuin en zwembad zorgde ervoor dat we op elk moment van de dag konden genieten van het heerlijke weer. De villa ligt net achter de boulevard in een mooie rustige woonwijk. Ideaal zo is alles toch dichtbij maar heb je geen last van de drukte en hoog bouw langs de boulevard. Wij hebben met veel plezier gebruik gemaakt van het mooie grote zwembad bij de villa. Ook was het erg leuk om uitstapjes te maken naar het oude centrum van Calpe, Guadalest en Algar. Wij kijken met veel plezier terug naar dit geslaagde verblijf.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 19-10-2015
Dank jullie wel voor jullie verblijf in Spanish Garden Calpe en jullie beoordeling! Zonnige groeten.

Bert Bons
26-9-2015

Onze vakantie in het appartement van Spanisch Garden in Calpe is geweldig geweest. Het ruime volledig gerenoveerde en kraakheldere appartement ligt op de begane grond met een eigen tuin met 2 terrassen en zicht op het zwembad. Een echte luxe.

Het was heerlijk genieten van zowel zon, zee, betaalbare horeca-gelegenheden en de omgeving.

De gastvrouw/-heer zijn zeer klantvriendelijk, gastvrij en behulpzaam waar het kan. Vanwege het fijne verblijf is onze vakantie omgevlogen en zeker reden om terug te gaan.

We hebben dan ook weer geboekt voor volgend jaar.

Spanish Garden Calpe Team, Medeeigenaren, 19-10-2015
Bedankt voor jullie beoordeling, wij vonden jullie ook fantastisch! Tot volgend jaar. Zonnige groeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Spanish Garden Calpe in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Spanish Garden Calpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Spanish Garden Calpe scoort een 9.9 uit 10 op basis van 9 reviews.