Villa Sanlio

Villa
Villa Sanlio

We hebben een aantal aanbieders voor Sanlio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Sanlio in het Nederlands

Super locatie

Bart & Heidi
14-7-2012

Prachtige villa met een schitterend zwembad. Geboekt via reisorganisatie met een schitterende service. Mooie ruime kamers, 2 badkamers, prachtig zwembad met voldoende tuinmeubilair en grote BBQ Kinderen waren er helemaal weg van Zéér rustig gelegen op de berg, maar toch op 5 minuutjes rijden van het zandstrand en centrum

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Enig

Walter
3-9-2011

Correcte beschrijving van dit pand met een uitmuntend Spaans immobiliën kantoor. Kamers en ligging zeer goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• AdresUrbanizacion La Canuta 16 A 03710
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sanlio in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sanlio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.