Hotel RH Ifach

9,3

10 reviews over Hotel RH Ifach in het Nederlands

Fam van den berg
16-10-2018

Wat een geweldig hotel.Alles goed: Kamer,eten (wij hadden alleen ontbijt)medewerkers,zwembad,ligging. Echt geweldig .Nog even het benoemen waard;mijn man werd op zn verjaardag nog verrast met een héérlijke fles Champagne .Een dikke 10 voor dit hotel en we komen zéker nog eens terug

Gereisd Met partner in september 2018

prima

Roel Jansen
23-9-2018

Prima hotel , aardig personeel, schoon en goeie locatie

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ga niet terug

De Hon Marcel
28-4-2014

Het hotel is wel ruim en rustig. Daar valt niets op aan te merken. Wij waren niet tevreden over het eten. De keuze was beperkt. Vooral het warme gedeelte. Weinig vlees en de vis was ook soms niet lekker. Wij zijn nochtans vlug tevreden, maar deze keer niet. In Calpe is er niets te beleven en we hadden alle dagen een felle wind, wat zeer vervelend was. Ik verkies Benidorm en vooral het hotel Madeira Center (zeer goed van eten). De volgende keer terug Benidorm.

Gereisd Met partner in Mon Apr 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel !

vercauteren
30-7-2012

Hotel ifach is een goed hotel. Het is een proper hotel met ruime kamers. Het eten is lekker en gevarieerd. De ligging is zeer goed. Overal heb je ook mooie uitzichten.Je hebt ook een groot zwembad met voldoende ligzetels. Vroeg opstaan om handdoeken te leggen is niet nodig. De handdoekensevice is goed georganiseerd. Het restaurant heeft wel een reftergevoel maar 'smorgens kan je wel lekker buiten eten. De animatie is niet goed. Er wordt enkel spaans gesproken , geen engels , frans .. Ik zou het hotel aanraden aan kopels zonder kinderen.Er is ook geen kinderzwembad. De jacuzzi en het binnenzwembad waren niet zo proper . Voor de dames : neem je haardroger mee. We hebben een fijne vakantie gehad en komen misschien wel terug !

Gereisd Met partner in januari 2012

Gezellige week ander de rug.

Schepens ~Dejaeger
5-7-2012

Net terug van een weekje Calpe.Zeer mooi hotel,grote kamer(zeker badkamer),lekker eten,keuze genoeg(Belgische kok),vriendelijk personeel aan de receptie.Enkele minpunten,.Voor de rest is dit hotel een goede uitstapbasis voor een mooie wandeling naar het oude Calpe of de beklimming van de rots Ifach of met de auto naar de watervallen van Algar of het schilderachtige dorpje Guadelest.Zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2012

mooi en gezellig hotel

roelie fidder
26-2-2010

SH Ifach * Is een mooi hotel met vriendelijk personeel en mooie kamers. Elke avond mooi muziek optredens bij de bar Dicht bij het strand en mooie boulevard

Gereisd Met partner in december 2008

2008

Net terug van een weekje Paasvakantie

guy,nadine,david
6-4-2008

Net terug van een weekje Paasvakantie.Zeer mooi hotel,grote kamer(zeker badkamer),lekker eten,keuze genoeg(Belgische kok),vriendelijk personeel aan de receptie.Enkele minpunten,all-in begint pas vanaf 13h.en zeer beperkt ook de kinder animatie enkel in het spaans.Voor de rest is dit hotel een goede uitstapbasis voor een mooie wandeling naar het oude Calpe of de beklimming van de rots Ifach of met de auto naar de watervallen van Algar of het schilderachtige dorpje Guadelest.Zeker een aanrader

Gereisd Familie in maart 2008
2007

niet echt slecht maar ook niet goed ,veel engelsen het is

Tonny
18-8-2007

niet echt slecht maar ook niet goed ,veel engelsen het eten is duur en slecht,alleen wanneer er spanjaarden komen rijkelijk ,,,in de lounch niet gezellig en niet kindvriendelijk geen sfeer,,,,,

Gereisd Alleenreizend in augustus 2007
2006

Wij kozen voor een all inn, heel goed

Serneels Missiaen Middelkerke
18-2-2006

Wij kozen voor een all inn, heel goed.Iedere dag kregen we ook een lunchpakket mee op onze dagtocht met gehuurde auto. Kamers prachtig, het eten was ook lekker. Niets op aan te merken. Geslaagde vakantie in het mooie rustige Calpe.

Gereisd Anders in Sat Feb 18 2006 13:21:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

goed en proper hotel met prachtige kamers ben er reeds 3 u

poppe jean
12-8-2005

goed en proper hotel met prachtige kamers ben er reeds 3 maal geweest. prijs vind ik nogal aan de hoge kant voor wat u maar krijgt in half pension. het dinner eten zou wel iets beter mogen zijn voor wat er betaald moet worden ! veel boekingen door engelse die er in all-in zijn en waarvoor het eten niet zo belangrijk is maar wel de drank ! (maar is nog altijd het beste hotel in calpe)indien u parkingplaats wenst moet er wel 9 euro per dag voor betaald worden .mijn beoordeling goed enkel het eten daar moet nog aan gewerkt worden,heeft te maken met de vele engelse oudere gasten gemiddelde leeftijd 70 à 80 jaar en ouder

Gereisd Anders in augustus 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Ifach in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Ifach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.