Appartement Residencial Paradero de Ifach

2 reviews over Appartement Residencial Paradero de Ifach in het Nederlands

Inmejorable situacion

valeria
11-6-2011

apartamentos modernos , bien equipados , con fantasticas vistas y todos los servicios.

Dispone de club social , piscina y entrada directa a playa cantal roig

Mooiste ligging in Calpe!

martien smekens
18-9-2009

Dit appartementscomplex bestaat uit SOTOVENTO en BARLOVENTO en werd gebouwd in 2002 en is heel modern ingericht. BARLOVENTO is SCHITTEREND gelegen zogezegd met de voeten in zee. (SOTOVENTO ligt er rechttegenover, aan de overkant van de straat. Wij huurden in BARLOVENTO een 3-slpk appt op de tiende verdieping. Wat een uitzicht!!!!! Appartement is eerder beperkt in grootte (ondanks 3slpk) en eigenlijk geschikt voor vier personen (wel twee badkamers). Vrij prijzig (wij betaalden in Sep 2008 ongeveer 1600 € voor drie weken), maar de ligging maakt alles goed.Inbegrepen was ondergrondse staanplaats, privézwembad met ligzetels, rechtstreekse toegang naar het strand, alle verbruik EGW, handdoeken en lakens. Zie foto's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residencial Paradero de Ifach in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residencial Paradero de Ifach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residencial Paradero de Ifach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.