We hebben een aantal aanbieders voor Calpe voor je op een rij gezet:

Reviews over Calpe

Grandioze locatie

Topkneus
    9-4-2019

Leuke plaats met voldoende vertier, met name ook de “moren en christenen” optochten zijn zeker een aanrader. Ruime stranden en vriendelijk volk. Wij zaten in een gehuurde woning via touroperator in de wijk garduix, rustige omgeving, auto wel gewenst. Dit jaar weer naar Calpe, weliswaar andere wijk, maar zal zeker 100% bevallen.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima plek voor veel variatie

conny
    20-3-2019

Vorig jaar waren wij hier slechts 2 nachten en besloten toen nog eens terug te komen. Vorig jaar alleen de natuur bij Calpe gedaan, dit jaar zijn we de hele boulevard langs gelopen naar het oude centrum van de stad en hebben daar de rondwandeling gevolgd. Tot slot nog bij de moderne gebouwen van architect Ricardo Bofill gelopen voor we de boulevard weer terug afgelopen zijn tot bij ons hotel Galetamar. Ook nu weer lekker gegeten bij verschillende restaurantjes aan of net achter de zonnige boulevard. Verder vanuit Calpe noch een paar dagexcursies gemaakt naar mooie plaatsjes in de buurt. Conclusie: een prima plek voor zowel natuur, strand en cultuur.

Gereisd Met partner in maart 2019

Aanrader!

Petra
    3-12-2018

Hele leuke badplaats die niet zo overbevolkt is van de toeristen. Mooie stranden en mooie boulevard die mooi is aangelegt zodat je daar heerlijk langs de zee kan wandelen. Leuk winkelcentrum met lekkere restaurantjes. Een aanrader dus!!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

komen we zeker nog een keer terug!

Maria
    27-9-2018

Prachtig stukje Spanje, met merendeel gemixt publiek. ouderen maar ook jongere stellen met of zonder kinderen. En vooral ook Spanjaarden. Rustig, netjes en vooral zeer mooie omgeving met heerlijke heldere zee. Verrassend, dan ook nog een suite in Super Suitopia. Kon niet veel beter !! fantastisch genoten!

Gereisd Met partner in september 2018

Aangenaam verrast, niet verwacht

Belinda
    20-8-2018

Zowel het oude als het nieuwe Calpe heeft ons aangenaam verrast. Prima busvervoer van oud naar nieuw. De rots van Calpe is zeker een aanrader, zeer goed begaanbaar tot aan de tunnel in het midden van de rots, daarna voor de iets betere wandelaar. Zeker ook het wandelpad naast de rots meenemen . Mooie wandelweg naast het strand van nieuw Calpe (start aan klein strandje aan hotel Esmeralda ) richting Benissa. Mooie winkels, niet enkel van die goedkope souvenierwinkels, die allemaal hetzelfde verkopen. Beetje verschieten bij de eerste blik op het strand, vol, voller , volst. Ideaal na 19 uur , of tussen 14 uur en 16 uur als de Spanjaarden Siesta nemen. Zeker nog eens teruggaan om meer te ontdekken.

Calpe scoort een 7,9 uit 10, op basis van 380 reviews