Villa Maryvilla

16 reviews over Villa Maryvilla in het Nederlands

Meer als fantastisch

dik
6-2-2016

Onbegrijpelijk dat er iets negatiefs te melden is over villa Joanna in Calpe.

Wij huren al 16 jaar huizen in Calpe, echter nog nooit een huis aangetroffen waar de zaken zo in orde waren als bij deze villa. Afgezien van de schitterende ligging troffen wij hier 2 appartementen aan welke uitstekend waren gemeubileerd, alles was voorhanden.Een prachtig zwembad met waanzinnig uitzicht, wat wekelijks 2 maal werdt schoon gemaakt. De negatieve reacties zullen wel voortkomen uit jalousie.

Helaas kunnen wij de villa niet meer huren, gezien de eigenaar deze te koop heeft gezet, en ondanks de crisis de villa in een week was verkocht

Gereisd met vrienden in september 2014

zeer goed

Fam. De Wilde, Belgie
23-8-2011

Voor de eerste keer villaatje gehuurd en met bang hart vertrokken wegens vele negatieve commentaar. reuze meegevallen. Vriendelijk onthaal bij receptie, begeleiding naar villa, bedden opgemaakt, zeer proper, zeer ruim en veel gerief. Zeer goed onderhouden zwembad, super uitzicht. Duits restaurant in de buurt met vriendelijke bediening en super eten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijke vakantievilla op toplocatie.

familie america schimmert
21-10-2010

Na de gelezen negatieve kritieken met angstig gevoel vertrokken.

Echter: Uitstekende ontvangst en begeleiding naar de villa door de

eigenaar ( pas om 24.00 uur s'nachts geland en om half 2 in Calpe )

Verfrissingen bij ontvangst aanwezig in de Villa. Villa op en top schoon.

Van alle negatieve kritieken niets ondervonden. Zwembad 1 x per week

gecontroleerd. Locatie uniek. Voor 6 volwassen en twee kinderen van

2 en 6 jaar een droomvakantie van 14 dagen. De borgsom werd ons binnen de gestelde 14 dagen keurig terug gestort.Dit gaan we zeker herhalen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Uiterlijke Schijn

jdejong
6-4-2010

Ook wij hebben de villa in Maryvilla bezocht, helaas hebben wij negatieve ervaringen. Bij aankomst is de villa niet schoon aangetroffen. Wij hebben hier wel voor betaald. De verhuurder nam onze klacht niet serieus en reageerde ook niet klantvriendelijk. De foto's van de villa zijn mooi, maar in realiteit is alleen het uitzicht mooi te noemen. Het zwembad is vies en bevat scherpe randen van afgebroken zwembadtegels. Niet echt aan te raden voor kinderen. Verder komen de verhuurders vaak ongevraagd langs en gaan dan dingen doen in en om het huis. Privacy heb je dus niet als je deze villa huurt. Al met al een nare ervaring met deze villa en deze verhuurder.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Gevaarlijk!

Oscar Lensen
31-3-2010

Villa Joana Calpe Maryvilla is geen vriendelijke accomodatie. Het gaat hier om een zeer oude villa. Daar is op zich niks mis mee, maar het onderhoud is zeer achterstallig waardoor er behoorlijk wat gebreken zijn. De villa is vies en er zijn diverse punten waar je zowel binnen als buiten te maken hebt met kortsluiting. De buitenverlichting is gedeeltelijk beschikbaar. Er zijn geen gordijnen in 2 van de 3 slaapkamers in de benedenwoning en de rolluiken zijn ook al lang geleden opgehouden met functioneren. De verhuurder(s) zijn uitermate onvriendelijk.

Een mooie locatie en het is zonde dat deze accomodatie alleen door een paar moderne goedkope meubelen gemoderniseerd is. Er zijn inmiddels zoveel structurele gebreken aan de woning dat het de prijs niet meer waard is.

Kortom, niet aan te raden wat ons betreft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

beslist de moeite waard

aj vd sande
30-3-2010

wij zijn de maand maart 2010 in Casa Joana,maryvilla ,te Calpe geweest. Luxe en gezellig ingerichte villa,prachtig uitzicht over de baai van Calpe ,de penon de ifach,tot aan moraira! Fijne terrassen,zowel overdekt als bij het grote zwembad.

Rustige straat, het geluid van de zeemeeuwen ,een erg mooie wandeling op loopafstand rondom de Monte Toix.

De huiseigenaar heeft ons gastvrij ontvangen!

Zeker een aanrader.

Fam. van de Sande

Gereisd met partner in maart 2010

NOOIT MEER!!!

martien smekens
11-12-2009

Wij huurden twee weken in september 2007. Een complete ramp!

Dit is het principe van de citroen uitpersen tot de laatste druppel!

De foto's die ik plaatste op deze site zeggen voldoende...

Ook méér lampen die het NIET deden dan wel, rolluiken die ooit wel eens zullen gefunctionneerd hebben (zo een dertig jaar geleden misschien), in de keuken een emmer om de regen die door het plafond druppelde op te vangen, salon stond gewoon onder water bij aankomst enz... NOOIT MEER IN MARYVILLA!!!!!!!!!!!

Het enige positieve is het prachtige uitzicht op de Penon en de kustlijn. Doch in september om 17 Hr geen zon meer (ligt aan de verkeerde kant van de berg).

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Niet doen! Alleen de ligging is mooi....

thelma dykstra
27-10-2009

het leek zo mooi, maar ook wij zullen nooit meer een 'onderkomen' huren van deze mensen. Volle asbakjes bij zwembad, prullemandjes op terrassen niet geleegd, enkele keren kortsluiting gehad (zowel binnen als buiten) waar de verhuurder zeer onvriendelijk op reageerde. De helft van de verlichting was kapot maar vlgs. verhuurder konden we toch genoeg zien?... VIES!! NOOIT MEER!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

van villa naar bouwval vol met serieuse gevaren.

fam hensbroek
28-9-2009

de villa is zeer kindonvriendelijk omdat er zeer veel onveilig dingen zijn

zoals stroom kabels liggen open en bloot (waar stroom op staat) scherpe randen overal (trappen, zwembad, hekken, ed)

kookplaten (grillplaat) maken kortsluiting en het zwembad bleek uit een kwaliteits test van service man zeer slecht te zijn. bad kleding verkleurd. het huis is ook zeer vies en rommelig.

dit alles lijkt allemaal een verzonnen verhaal, maar helaas het is de werkelijkheid

daar om raad ik ieder ook deze "villa"niet aan

daar komt bij dat eigenaar zeer onvriendelijk is.

voor dit geld kan je echt wel wat mooiers krijgen. ik heb er echt spijt van. voor mij 1 keer maar nooit meer!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

martien smekens
14-9-2009

Sluit me volledig aan bij negatieve kritiek van andere reizigers. Villa moet 30 jaar geleden schitterend geweest zijn. Is nu enkel een citroen om tot het aller- alleruiterste uitgeperst te worden door de (nederlandse) eigenaren. Heb advocaat moeten inschakelen om waarborg terug te krijgen. Echtpaar had zich vergist en aan andere huurders teruggestort. Heb 9 maanden op mijn geld moeten wachten!!! Eigenaren bedreigden me zelfs via mail! Regende binnen in de living bij aankomst, rolluiken die niet (meer) neergaan, totaal verroeste tuinmeubelen, kinderbedje stuk, méér spots die niet werkten dan wel, buitenterras waar de muren groen van het vocht staan, kan zo nog uuren doorgaan! Kan alles bewijzen met foto's (zijn reeds geplaatst op die andere bekende vakantiesite). PURE GELDKLOPPERIJ!!!!

Huren nu rechtstreeks in spanje een luxueus penthouse in Calpe: prachtig ingericht, luxe, pal aan het strand en véél goedkoper. Ongelooflijk waar voor je geld.

Eén positief punt: schitterend uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Maryvilla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Maryvilla in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Maryvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.