Camping La Merced

7 reviews over Camping La Merced in het Nederlands

Leuke camping

bart colpaert
14-8-2017

Eenvoudige en eerlijke camping dicht bij het strand van Calpe. Het is een 2 sterrencamping en het bied wat je van een dergelijke camping mag verwachten. Hij is proper, rustig en ruime plaatsen. Je bent er ook welkom met je tent. Sanitair is ietsje verouderd, maar wordt wel goed proper gehouden. Zeker aan te raden als je een camping zoekt in Calpe dicht bij zee

Gereisd Met partner in juli 2017

Kleine, eenvoudige camping

Rinus en Carla
13-3-2013

Camping la Merced is een kleine en eenvoudige Spaanse camping. Vriendelijke eigenaar. De percelen variëren in grootte, een aantal zijn heel ruim! Het sanitair voldoet, helaas wordt het niet goed schoongemaakt. Tijdens ons verblijf liepen er veel zwerfkatten op de camping. Er loopt een doorgaande straat langs de camping. De ligging t.o.v. supermarkten,(Belgische)slager en bakker heel goed. Evenzo t.o.v. strand/ boulevard prima. Calpe is meer dan de moeite waard voor een wat langer verblijf. Fantastisch eten op de boulevard bij Belgisch Restaurante La Regata en goed eten bij La Fosa. Alles bij elkaar hebben wij hier 10 fijne dagen doorgebracht.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed gelegen en een vrije sfeer

j.v.d. linden
11-12-2011

Jasper en Nel v.d. linden. Komen er al 10jaar elke winter ,ideaal als het bij ons vriest,regent of mist,om daar lekker in zon te genieten van het zwitser leven gevoel. Kortom pak de caravan en heb er 3 of 4 dagen sturen voor over.En ga minst er 6 weken vertoeven

Gereisd Met partner in januari 2011

zeer tevredenstellend

gerard coolen
8-7-2010

waren een eerste keer op deze ons al lang bekende camping voor dik 3 weken aanwezg met onze caravan. de grote rust, zeer nette voorzieningen en praktische ligging kan ik iedereen aanbevelen. dagelijks is eigenaar met ass. bezig met verbeteringen en onderhoud. zijn zeer vriendelijke mensen!!

Gereisd Met partner in juli 2010

wij staaan er voor het eerst ,was uitstekend

jos van de brink
4-1-2009

De camping is verder uitstekend als je niet te veel eist. De gemoedelijkheid is er zeker wel en natuurlijk het mooie weer. Bij onze aankomst was de eigenaar niet aanwezig. Er werd door andere gasten aangegeven een plaats te zoeken en de andere dag aan te melden dit hebben wij opgevolg en was verder geen probleem de andere dag met de beheerder alles geregeld. Warme gerechten waren op de camping niet aanwezig maar het kippen restaurant chickendis kunt u alle gerechten ophalen afstand 500 m . Verder is de camping niet uitmuntend maar om te overwinteren is dit een prima camping.

Gereisd Met partner in Sun Jan 04 2009 10:57:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

zeer gezellige camping

Rudi Smulders
4-8-2008

camping met mooie bomen ideaal in zomer in winter kan je op achterste gedeelte staan om zo van de zon te genieten zeer mooi en verzorgd sanitair in winter verwarmd zeer rustige camping met familiale sfeer

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

2007

camping om te overwinteren; alle magazijnen op loopafstand

lemoine
25-9-2007

camping om te overwinteren; alle magazijnen op loopafstand. Verwarmd sanitair.Spreken frans:spaans Veel hoge bomen probleem voor sateliet!!! tijdens zomer, rumoerig door vele Spanjaarden.

Gereisd Familie in september 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Merced in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Merced zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.