Appartement Hipocampo

Appartement
Appartement Hipocampo
6,2

17 reviews over Appartement Hipocampo in het Nederlands

Wij komen hier niet meer terug.

Tien
20-5-2018

In de avond aangekomen via touroperater. We werden afgezet bij Hotel Esmeralda, geen notie waar Hipocampos was. Uiteindelijk gevonden, sta je voor een dichte deur. Mensen uit Belgie die langs kwamen om naar binnen te gaan vertelden ons waar je de sleutel kon halen. Slechte zaak. Appartement was erg verouderd, er zijn er die mooi en opgeknapt zijn, moet je echter wel geluk hebben daar te zitten. Helaas geen zon op het balkon. Geen receptie, voor vragen moet je naar het sleuteladres, wat gelukkig niet ver lopen is als je eenmaal weet waar het is.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtige ligging

Wilma
3-2-2018

Hoe hoger hoe mooier het uitzicht en meer kans op zon. Fantastisch groot balkon met 2 ligstoelen .Direkt aan zee . Meubels zijn wat gedateerd , slechte stoelen maar er zijn ook gerenoveerde appartementen met betere meubels. Zelf zat ik in een oud app. maar de ligging , uitzicht en zon maakt dat het waard. Anders om ander app. vragen , daar doen ze niet moeilijk over. Wasmachine , oven , magnetron , grote tv met BVN en goede wifi maakt dit voor mij tot een prima keuze. De schoonmaak is wat minder. Vooral serviesgoed , bestek ed was niet schoon . Wel van alles voldoende aanwezig en wat er niet is ( in mijn geval waterkoker ) kun je bijvragen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vreselijk versleten vuil appartement

bollens
17-7-2017

met veel lawaai van de buren, de pubs oo de promenande en vrachtwagens die komen de pubs bevoorraden zoWel 6uur smorgens als 12uur snachts. Gescheurde zittingen van de stoelen ook aan het triestige saai zwembad waar je allen maar baantjes mag zwemmen. Tweede benidorm, geen top 10 van restaurants in de buurt, Hippocampos was voor ons een nachtmerrie zonder slaap in een te kleine versleten luidruchtige zogezegde 4sterren complex... eerder een hostel. Waardeloos! Niets voor tieners.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Ruim appartement

Ellen
16-5-2016

Eigenlijk hadden we (een 2-kamer appartement in Turmalina Unitursa geboekt, maar omdat we 2 a 3 uur te vroeg waren kregen we een upgrade (?) naar een 3-kamer appartement in Hypocampus. Lekker ruim met 2 slaapkamers, 2 badkamers, een groot balkon bij de huiskamer met zij-uitzicht op zee en bij de keuken een klein balkon met wasmachine. (1 van de slaapkamers had ook een (piepklein) balkon). Bedden zijn erg hard. Keukenuitrusting is voldoende. (Bij Restaurant La Fossa op ong. 250 meter afstand kan je heerlijk eten)

Gereisd Met partner in april 2016

Heel ruim 3 kamerappartement!

Diana
10-12-2014

Ik ben hier in maart 2013 met mijn moeder een week geweest. Het appartement zelf heel fijn! Extreem ruim, ieder een eigen slaapkamer en eigen badkamer. En ruim balkon. Jammer genoeg hadden we maar 1 ligbed. We hebben extra warme dekens gevraagd en dat was geen probleem. De receptie is in maart wel in een ander appartementencomplex maar dat is maar een een heel klein stukje lopen. Stelt echt niks voor. We hadden uitzicht op zee (we zaten in toren 3) en dat is wel lekker, zo dichtbij. Wifi op het appartement doet het best goed. Op het strand totaal niet (free wifi van calpe?) De bedden waren prima om op te slapen. Geen extreem luxe bed maar ook geen houten plank. Inrichting was nogal jaren 90, maar daar valt doorheen te kijken met de lage prijs die je voor hipocampos betaald. Het binnen zwembad is open in maart (was wel even zoeken!!) maar is klein. Hoewel ik met mijn gezin een stuk luxer op vakantie ga, vind ik Hipocampos voor deze prijs best een aanrader.

Gereisd Anders in maart 2013

tegenvaller

sabrina
29-7-2013

Net terug van 3 wkn Hipocampos..Bij binnenkomst app was het even schrikken huiskamer erg klein leek op een studio ( 6 pers app) maar waren met zijn vieren, 6 personen kun je daar echt niet kwijt.Wij hadden een heel klein hoekbalkon idd met zee zicht,maar om de zee te kunnen zien moest je in de hoek van het balkon staan.Touroperator gebruikt mooie foto,s op internet en in de reisbrochure maar hun beschikken niet over die app die ze tonen.Ze konden ons geen ander app aanbieden omdat alles vol zat,ook was het een beetje onze eigen schuld ( zei de lieftallige dame) omdat wij laat geboekt hadden,dan krijg je dus ook het slechtste app.Ook zijn de app erg gehorig.. voor kinderen niets te doen.In het zwembad mag je niets geen bommetje niet springen en geen speelgoed ..leuk om alleen baantjes te trekken..Ligging is wel TOP maar voor ons geen Hipocampos meer.

Gereisd Familie in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi appartement

johan.goemaere1
22-5-2013

rechtstreeks geboekt, niet via touroperator. Prima prijs, - alles inbegrepen. maand april: alles ok, probleempje met frigo gemeld en wat later opgelost. Linnenservice inbegrepen en ontvangst en correspondentie in het nederlands. Gaan we zeker terug.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging en uitzicht voor strandliefhebbers

heer den Boer
17-10-2012

Keukengerei kan beter evenals bekleding meubilair wat versleten

Gereisd Met partner in januari 2012

prachtig appartement, uitzicht op zee

naam naam
29-12-2011

ruim, schoon, kortom een fantastisch appartement De beoordeling kan ik niet verder toelichten.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Prima lokatie

Gerda en Cor
20-2-2011

Mooi compleet appartement met groot hoek balkon voorzien van ligbedden en een eethoek. Kamer, goed ingericht in kleuren die prima bij elkaar passen. Slaapkamer is ruim met twee 1 persoonsbedden voorzien van dekbedden en een grote kast. Badkamer is ruim en voorzien van alle sanitair. Wisseling van handdoeken en bedlinnen vindt wekelijks plaats. Appartement ligt in een doodlopende straat naar de boulevard met een supermarkt, winkeltjes en wat leuke restaurantjes, waar je vooral vis tegen een betaalbare prijs kunt eten, op loopafstand. De service van de beheerder was uitstekend. Op zaterdagmorgen was onze koelkast defect geraakt. Dit om 10.30 u gemeld en nog voor 12 uur stond er een nieuwe. Klasse!

Gereisd Met partner in januari 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hipocampo in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hipocampo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.