Hotel Gran Sol Y Mar ****

8,7

123 reviews over Hotel Gran Sol Y Mar in het Nederlands

Niet overtuigd

Lydia, 16-2-2018

Je moet het volgende goed voor ogen houden : de kamers met zeezicht zijn prachtig , met elke dag fijne spulletjes ( zeepjes bodylotion koffie) . Het zwembad is ongeveer zo groot als bij een gehuurde villa, maar telt hier voor 330 kamers en is te bereiken ofwel via Straat( oversteken) ofwel een ongezellig lange ondergrondse gang via hotel. Het hotel is afgestemd op fietsers Alsook het eten, dat was ondanks de 20 gambas elke dag niet te eten. Gelukkig is er een heel grote en ruime supermarket onder het hotel ( via lift) . De drank is met de natte vinger. Gin Tonic : soms zomaar wat gin, soms al gin in het glas.’’ 1 keer zoals het moest ( met maatbekertje en speciale roerlepel. De prijzen zijn wel altijd dezelfde. Wij hebben ervaring met RIU. Daar zijn Geen fijne spulletjes, maar lekker eten en de drank zoals het moet Met een glimlach.

Heerlijk verwend

Cynthia, 14-1-2018

Mooi hotel met een goede klantenservice, erg welkom. Onwijs mooi zwembad met heerlijk uitzicht op zee. Goede WiFi. Wij hebben het appartement genomen voor 6 personen. Kregen ook eenmalig een gratis (heel luxe) ontbijt. Midden in het centrum naast de zee. Kort om... Heerlijk verwend!

Verwennerij

Nanda, 2-1-2018

Oud en nieuw in Calpe gevierd bij Sol y Mar. Mooi en fris hotel met perfecte lokatie. Sowieso hele boulevart erg netjes en nu zeker niet te druk maar toch goed weer.

We hadden een kamer met zeezicht. Absoluut een aanrader. Alles was aanwezig: koffie, bronwater, alle toiletspulletjes en ik was ook erg gecharmeerd van de slaap spray en voetencreme. Je kan zelf een geur kiezen voor de kamer en dan ruikt het net zo fris als de gangen en de lobby.

Nadelen: gangen erg donker, zwembad is kouder als de zee maar wel fijn liggen (nu was het wel heel rustig maar anders was het wel heel krap met z'n allen) en de douche is niet echt fijn maar de douche in het bad wel. Parkeren was wel duur.

Voordeel: ligging top. Frisse kamers en heel compleet. Heerlijk eten direkt in de buurt. Prachtig uitzicht en zeer compleet ontbijtbuffet. Voor een korte vakantie een aanrader

Simone10, 26-11-2017

Wij hebben genoten van een zeer goed verzorgd en uitgerust 3 kamer appartement in een fantastisch hotel aan de boulevard in het oude centrum van Calpe. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het ontbijt is zeer uitgebreid. Echt een aanrader!.

Geweldig, prima locatie en schoon hotel

Johnny, 3-11-2017

Prima ligging. Mooie kamer met zeezicht op 7e verdieping gehad, schoon hotel , heerlijk doucheschuim, shampoo en body wash. elke dag flesjes water op je kamer. ontbijt is geweldig, keuze voor iedereen. vriendelijk personeel.

Alles was gewoon goed geregeld en over nagedacht!

K.J. Koster, 14-9-2017

Afgelopen zomer heel lang aan het zoeken geweest voor een fijne en goed verzorgde zon vakantie. Bij ons stond Spanje daarbij niet bovenaan het lijstje. Gezien de goede revieuws op Zoover de keuze gemaakt om naar Sol Y Mar in Calpe te boeken. We hebben twaalf dagen daar een hele fijne vakantie gehad. Wat is daar dan zo fijn buiten het super klimaat; prachtig modern hotel, gepasioneerd personeel, heel erg schoon, geen kids, mooi zwembad, direkt aan het strand en zee. Prima eten! Alles in overvloed. Rustig publiek, goede WiFi zelfs op het strand, goede airco, voor de rest op details wordt gelet. Zonnebrand creme bij het zwembad, heerlijke doucheschuim wordt iedere dag aangevuld, iedere dag schone badlakens. Ga zo maar door. Het heeft ons besluiten om hier volgend jaar weer naar terug te gaan. Alleen parkeren van de auto in de parkeergarage is erg duur. 500 meter verderop bij de MC Donald kun je gratis parkeren. Tenslotte de grote en niet dure supermarkt onder het hotel is een uitkomst!

Geweldig eten

Robbos, 14-9-2017

Voor halfpension gekozen vanwege alle positieve reacties. Geen woord te veel gezegd, het eten is fantastisch, zowel buffet in ochtend als in avond.

De voordeelkamers liggen aan de binnenkant, met weinig daglicht en dus geen balkon.

Zwembad is te klein voor het aantal gasten, en de badmeesters halen na 20 min de handdoeken van de bedjes als je er niet bent.

Ligging perfect, aan strand en begin boulevard.

Super hotel met super keuken

Peter, 20-8-2017

Prachtige locatie aan het strand. Je wandelt vanaf het hotel zo het strand / boulevard op.

Het eten in het restaurant van het hotel is geweldig. Echte delicatessen worden geserveerd, zelfs kaviaar! Bij het ontbijt kon je zelfs champagne nemen. Het was alsof ik in een sterrenrestaurant at.

De kamers waren ook mooi en zeer hygiënisch. Wij waren zeer tevreden over dit hotel!

Enige wat verbeterd kan worden is de entertainment. En het zwembad is veel kleiner dan het op de foto's leek.

Geweldig hotel voor weekje ertussenuit!

Hermann, 13-7-2017

Ontbijt is schitterend... cava, zalm, vers fruitsap... alles top! Kamers ruim en ontzettend proper. Supervriendelijk personeel ... gewoon tophotel aan iedereen aan te bevelen. Wel adults only!!!

Prima strandvakantie in een No Kids hotel

Anna Marie, 13-7-2017

Het hotel is meer dan uitstekend, kamers zijn erg ruim en schoon. Personeel is heel erg vriendelijk en doet uiterste best om het je naar de zin te maken. Er wordt voor allerlei extra's gezorgd, bijv. gratis zonnecrème bij het zwembad, regelmatig komt men langs om te vragen of alles in orde is en heeft dan een aardigheidje bij zich bijv. bonbons.

Het zwembad is erg klein dus wij zijn steeds naar het geweldige strand gegaan. Het eten is niet zo gevarieerd en de presentatie is matig. Maar over de hele linie een prima 4 * hotel..

Onder het hotel zit een supermarkt waar je van alles kunt krijgen. Wij kochten daar meestal broodjes, fruit en drinken voor de lunch op het strand.

In het plaatsje Calpe zelf is niet zo heel veel te doen. Daarentegen is het strand fantastisch, de zee loopt mooi langzaam af en het strand is heel erg schoon.

Kortom een prima strandvakantie

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Sol Y Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Sol Y Mar in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Sol Y Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Sol Y Mar scoort een 8.67 uit 10 op basis van 126 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: