Appartement Esmeralda

45 reviews over Appartement Esmeralda in het Nederlands

Fantasties

J.f. Van Driest
20-4-2019

Uitstekend appartement met alles erop en aan

Gereisd Met partner in februari 2019

Grote appartementen aan de boulevard

Henny en Gerda
14-3-2019

Dit review gaat over appartement Esmeralda in Calpe. Dus niet over hotel Esmeralda of appartementen Esmeralda -suites. In de winter zijn de zwembaden buiten te koud en worden niet gebruikt. Wel werd er in zee gezwommen. Het fijnste van het 3- kamerappartement was wel de 2 grote balkons, ‘ s ochtends de zon op het ene en ‘s middags op het andere balkon, alles met zij-zeezicht. Goede balkonmeubels. Prima keuken, voor 4 of 6 personen te weinig serviesgoed en bestek. Slechte slaap/zitbank in de kamer en erg smerig. De bedden waren wel te doen. Wij hadden 2 badkamers ook met toilet. De douche was prima. De appartementen zijn van partikulieren, en zullen verschillend zijn. Kleine supermarkt onder het app. En aan de overkant van de weg 2 grote supermarkten. Ook de bushalte voor de deur en voldoende liften. Kortom een heerlijk vakantieverblijf met een paar gebreken.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

Marion
30-10-2018

Dit is een heerlijk appartement. Alles compleet, modern, schoon en airco én een mooi groot terras. Als je het appartement uitloopt ben je binnen 7 minuten op het strand.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie

Wouter
23-9-2017

Je kunt hier niet op stap. Voor de rest een prima plaats. Het appartement heeft een mooi uitzicht, mits je hoger in de toren verblijft.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Mieke Van Hyfte
16-5-2017

Mooi hotel, vlak aan zee en winkels !

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Wij huren dit appartement niet nog een keer.

Margriet en twee dochters
3-1-2017

Appartement Esmeralda tegen gevallen. We delen graag onze ervaringen met dit appartement. De ligging van dit appartement is gunstig. Het is dichtbij strand, horeca en supermarkten. Het appartement maakt deel uit van een hotelcomplex waar meerdere hotels naast elkaar staan. In het hotel zelf en in de andere hotels is er tijdens de zomervakantie iedere avond buiten harde live-muziek. Dat geeft veel geluidsoverlast. Je kunt niet op het balkon zitten, want je hoort twee verschillende soorten muziek door elkaar galmen en dat is erg storend. We kwamen in het appartement gebreken tegen, die we direct de volgende dag netjes hebben gemeld: Bonkende waterleiding; Verstopte doucheputjes; Balkondeur kon niet op slot 2 kapotte kleine strandstoelen; Koelkast kapot (diepvriesvak-klep en flessenbak) De plaatselijke beheerster was erg vriendelijk, maar we hebben wel een vakantie dag verloren omdat de reparateur ons een dag heeft laten wachten! Die heeft alleen de verstopte doucheputjes ontstopt. We hebben bij de eigenaresse naderhand een klacht en een claim ingediend voor de verloren vakantiedag. Zij reageerde bijzonder onaardig. Niet klantvriendelijk! Waar zeurden we over: dat wachten op de reparateur was onze eigen schuld;de koelkast was niet kapot; de stoeltjes waren een extra’tje (maar staan wel op de inventarislijst, dus horen te worden vervangen!) er waren toch nog grote ligbedden (die heel zwaar waren om naar het strand te sjouwen); de bonkende waterleiding kon ze niks aan doen en de balkondeur was ook niks mee aan de hand. Kortom, geen begrip, onsportief, legde het bij ons en gaf geen compensatie voor reparatie dag.

Conclusie: wij huren dit appartement niet nog eens. september 2016

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Niet nog een keer

Sacha
17-8-2016

Wij verbleven in appartement 413d 13e verdieping. Wanneer je het appartement binnekwam ruik je een muffe geur. Alles is erg oud en ingericht voor wat oudere krimpende mensen. Als je kleiner ben dam 1.60m dan is alles prima maar voor de langere mensen is het wat minder. Douche kop staat veel te laat bedden te klein in de douche kabine kan je je kont niet keren. Niet overal was heel netjes schoongemaakt. Er wordt tijdens je verblijf niet schoongemaakt wel staat er een veger en blik en dweil. Ook was er gelukkig een wasmachine in ons appartement want 1x per week handdoeken is erg weinig. We hadden wel 2 balkons met zeezicht best ruim. Alleen de rest van het appartement was erg klein. Er stonden ook wel pannen maar die waren niet bepaald bruikbaar om te kokeb. Je zit wel gelijk aan het strand. Dus als je eigenlijk heel de dag weg bent is het prima maar wanneer het weer tegenvalt en je binnen moet zitten is het wel te klein

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prima appartement met schitterende ligging.

25-6-2016

Ons appartement had een prachtig uitzicht op het strand. Alles was compleet, niets mis mee. Ook is er WIFI en een nederlands-belgische tvzender. De inrichting een beetje oubollig, maar wat wil je ook voor zo'n prijs.

Gereisd Met partner in mei 2016

waardeloos smerig hok

r. hilkens
9-6-2016

het enige wat goed is het zwembad. Verder een vies smerig hok.

nooit meer

katrien
17-10-2015

Het appartement waar ik logeerde was echt vuil en vies !

Het kookgedeelte was onbruikbaar vuil, er was geen enkele degelijke kookpan, en de frigo stonk als de pest. Het gasfornuis was onbruikbaar en zelfs gevaarlijk ! Het bad en de lavabo heb ik met ontsmettingsproduct gereinigd, wegens de schimmel. De matras was echt vies ! brrrrrrrr

Spijtige ervaring, en ik was niet alleen met die mening gedurende mijn verblijf !

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esmeralda in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.