Aparthotel Esmeralda Suites

Hotel aan zeeWeer vandaag17°7°
Aparthotel Esmeralda Suites
7,6

Laatste review

zeer centraal gelegen bij supermarkt, winkeltjes, strand en restaurants.

Vanuit appartement kan je hele mooie wandelingen maken.

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Peuterbad
Speeltuin

20 reviews over Aparthotel Esmeralda Suites in het Nederlands

zeer mooi appartement, met heel mooi terras.

Carine Palmaers,
10-12-2018

zeer centraal gelegen bij supermarkt, winkeltjes, strand en restaurants.

Vanuit appartement kan je hele mooie wandelingen maken.

geen 2e keer meer

louise,
19-8-2018

appartement ligt op een prima locatie, overal dichtbij, supermarkt, strand boulevard.

Appartement zelf laat wel te wensen over. Vieze stoelen bij de tafel, gewoon net niet schoon genoeg. Maar het toppunt was het bed, totaal geen vering alsof je op een plank ligt, elke dag wakker met rugpijn. Dus nee voor ons geen esmeralda suites meer

Waarschijnlijk niet meer...

Jan,
20-12-2017

Mooi uitzicht (11e etage), rustige locatie. Verschrikkelijk bed, zitbank zeer slecht, geen fauteuil o.i.d., slechts 1 x in 14 dgn. schoonmaak + schoon linnengoed, zéker geen luxe appartement zoals touroperator beweert, eetstoelen ronduit smerig, servies + bestek voldoende, keuken 4 pits elec. kookplaten, magnetron, 2 enorme pannen en een zielig klein pannetje om water te koken ipv een fatsoenlijke waterkoker anno 2017. Overal in het appartement zwarte haren op de grond.

Super appartementen complex

Fam. Baars,
20-8-2017

Zeer mooi complex met prachtig uitzicht. Wij zaten op de 9de etage.

Super zwembad voor de kids en met 6min lopen op het strand. 2 grote supermarkten op loopafstand.

Wij hebben eigen auto die je op eigen parkeerterrein kan parkeren.

Komen regelmatig in Calp ivm familie die hier woont. Wij gaan zeker terug naar dit complex!!! Perfecte ligging. Wil je niet zo hoog zoals wij of juist wel hoog dan is dat aan te geven bij de receptie dan krijg je een andere kamer (tenzij ze vol zitten natuurlijk) ook aan te geven bij reserveren.

Wij zaten in de grootste kamer (2 slaapkamers) ook super handig eigen wasmachine.

Is zijn geld waard

Housen Michel,
21-5-2017

Gelegen op enkele honderden meters van het strand in rustige straat/buurt. Alles aanwezig, ruim terras met zit- en ligstoelen. Logeerde op 2de verdiep, steeds schaduw op terras. Was ok voor mij persoonlijk. Eten (in halfpension ) 200 meter verder in het hoofdgebouw .

Lekker maar iets te weinig variatie.

Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

Fam. ten Broek
18-6-2016

Wij verbleven met onze zoon van 20 in Calpe, in een 3 kamer appartement van Esmeralda suites. De periode is van 1 juni tot 15 juni 2016. Het is ons goed bevallen. Allereerst complimenten voor de service vanuit het hotel Esmeralda voor de gasten die in de appartementen suites verbleven. Wij hadden bij aankomst een appartement op de 4e etage gekregen en wilden graag hoger zitten vanwege het mooie uitzicht. De service was geweldig, de volgende dag mochten we al naar de 13e verdieping. Alles wat je doorgaf aan de receptie werd direct opgepakt en dezelfde dag behandeld. Het appartement is ruim en schoon, heeft een nette huiskamer met TV, 3 persoons- zitbank en een ruime eettafel, 2 slaapkamers, 2 badkamers, een groot balkon en een klein balkon waar ook de wasmachine en droogrek staat. De wasmachine is eenvoudig in gebruik en alles droogt vrij snel op de kleine balkon. De keuken is van alles voorzien. De airco is in iedere kamer en je kon de temperatuur heel goed regelen. Het appartement wordt 1 keer in de week van schoon beddengoed en handdoeken voorzien. Dus het is raadzaam om extra handdoeken mee te nemen. Het appartement heeft 2 zwembaden. Het hotel heeft 1 groot zwembad en een apart kinderbad, waar je ook gebruik van mag maken. Er is ook een fitnessruimte, waar je tegen betaling kan fitnessen. Er zijn 2 grote supermarkten op ongeveer 200 meter loopafstand. Daar kan je werkelijk alles krijgen en niet duur. Het strand en de boulevard is ongeveer 200 meter vanuit het appartement. Het is een mooi strand met helder water. Er zijn leuke terrasjes en eettentjes aan de boulevard, waar je tegen een leuke prijs uit eten kan gaan en wat kan drinken. Voor het hotel stopt de bus waar je mee naar verschillende plaatsen kan rijden voor niet zo veel geld. Een enkele ritje naar "the old town" is bijvoorbeeld maar € 1,45. Er stopt ook een toeristentreintje voor het hotel, is ook erg leuk om een keer te doen. Wij hebben genoten van ons verblijf en komen zeker een keer terug.

Fantastisch!!!

myrthe
20-8-2015

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad!

Mooie ruime appartementen, netjes, schoon en personeel is heel vriendelijk.

Zwembad is ook netjes. Word elke dag schoongemaakt.

Wij gaan zeker terug!

Echt een heerlijke accommodatie. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Nergens krijg je zo veel luxe op zo'n goede locatie in Calpe.

Ruime kamers. Bedden zijn top. De 'hoofdslaapkamer' heeft z'n eigen badkamer. De andere badkamer heeft een heerlijk bad. Wij hadden het 3-kamers appartement op de 15e verdieping. Uitzicht is fantastisch.

Heerlijk ruim balkon waarop je prima kan ontbijten. Het briesje op het balkon is aangenaam (rond de 30 graden in Calpe in juni).

Het strand en de boulevard is 2 minuten lopen. Er is ook een treintje (is te spotten vanaf het balkon, leuk voor de kids). Die gaat naar het centrum, de haven en weer terug. Uit stappen waar je wilt.

Verder heeft de accommodatie een rustige ligging en zijn er (onbetaalde) parkeerplaatsen genoeg er omheen. Zwembaden zijn prima.

De receptie bevind zich in het andere Hotel van Esmeralda, 50 meter van Suites. Suites is daarom lekker rustig.

Al met al, wil je een heerlijk rustige strandvakantie, dan is dit zeker een aanrader!

Andere voorstelling bij "Suites"

kitty
8-3-2015

Sleutel ophalen bij hotel Esmeralda,ongeveer 300 mtr.lopen naar Suites over hobbelige weg. Bij binnenkomst schrikken, alles lag vol met brood en koekjeskruimels, hele smerige eetkamerstoelen vol met vlekken, kledingkast-lades vol met lange haren, koelkast vol vingersvlekken, afzuigkap nog nooit schoongemaakt, oven vol etensresten en stonk naar oud vet, hele vieze pannen, beklag ingediend, zou alsnog worden schoongemaakt, maar gebeurde Niet, dus op het laatst zelf maar gedaan, ga natuurlijk niet, mijn schone kleren in vieze kast leggen. 3 dgn later kreeg ik nieuwe en ged goede gebruikte pannen. Er staat een bank in waar je niet op kunt zitten, met een piepkleine tv, de bedden waren oké. In de badkamer zaten steeds kleine beestjes, alles zelf schoongemaakt met chloor, dan waren ze weer voor pr.dgn.weg. Absoluut niets om te overwinteren en voor ons beslist geen 2e keer. Het enige positieve is, je hebt een prachtig uitzicht en een mooi balkon,er is wasmachine.aanw.dat is dan ook alles!

Mooi, goedgelegen appartement

Jean-Pierre Hendrickx
30-10-2014

Een mooi, ruim, goedgelegen, appartement.

Supermarkt is dichtbij, evenals Hotel Esmeralda.

Enige minpunt zijn de kleine, liften waar het wel eens file kan zijn. Restaurantjes in overvloed. 1 x per week wordt het beddengoed en handdoeken vervangen. Airco in orde.

Het was onze tweede keer hier, een aanrader voor wie het hotel te druk vind. Wel mogen gasten van de zusterhotels gebruik maken van het zwembad.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Esmeralda Suites in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Esmeralda Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.