Aparthotel Esmeralda Suites

Aparthotel Esmeralda Suites

7.8Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Calpe

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 506p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

22 reviews over Aparthotel Esmeralda Suites

• 2019
    9Jose07-05-2019

Prachtig uitzicht, schoon, groot app.

Prachtig uitzicht, alles op loopafstand! Heerlijk app, het zuster hotel is erg dichtbij waar je ook gratis gebruik kan maken van het binnenzwembad, wel badmuts verplicht. Het app heeft een groot balkon met een tafel, stoelen en 2 ligbedden. keuken prima met keukengerei oa broodrooster, magnetron, staafmixer. Vanuit app ben je binnen 2 min , bij boulevard, zee, winkels en grote supermarkt. De kamers zijn wel gehorig en de bedden mwah .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7leten dina19-02-2019

goed gelegen , rustig

mooie locatie , fijn te overwinteren

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Anne Ruth14-02-2019

Het was een echte aanrader! Het was er schoon, bedden niet echt fijn. Verder de pasjes voor de deur waren ook vervelend, maar we hebben een heerlijk verblijf gehad met een prachtig uitzicht over de zee!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Carine Palmaers10-12-2018

zeer mooi appartement, met heel mooi terras.

zeer centraal gelegen bij supermarkt, winkeltjes, strand en restaurants. Vanuit appartement kan je hele mooie wandelingen maken.

Gereisd met partner in november 2018

• 6louise19-08-2018

geen 2e keer meer

appartement ligt op een prima locatie, overal dichtbij, supermarkt, strand boulevard. Appartement zelf laat wel te wensen over. Vieze stoelen bij de tafel, gewoon net niet schoon genoeg. Maar het toppunt was het bed, totaal geen vering alsof je op een plank ligt, elke dag wakker met rugpijn. Dus nee voor ons geen esmeralda suites meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5Jan20-12-2017

Waarschijnlijk niet meer...

Mooi uitzicht (11e etage), rustige locatie. Verschrikkelijk bed, zitbank zeer slecht, geen fauteuil o.i.d., slechts 1 x in 14 dgn. schoonmaak + schoon linnengoed, zéker geen luxe appartement zoals touroperator beweert, eetstoelen ronduit smerig, servies + bestek voldoende, keuken 4 pits elec. kookplaten, magnetron, 2 enorme pannen en een zielig klein pannetje om water te koken ipv een fatsoenlijke waterkoker anno 2017. Overal in het appartement zwarte haren op de grond.

Gereisd met partner in december 2017

• 10Fam. Baars20-08-2017

Super appartementen complex

Zeer mooi complex met prachtig uitzicht. Wij zaten op de 9de etage. Super zwembad voor de kids en met 6min lopen op het strand. 2 grote supermarkten op loopafstand. Wij hebben eigen auto die je op eigen parkeerterrein kan parkeren. Komen regelmatig in Calp ivm familie die hier woont. Wij gaan zeker terug naar dit complex!!! Perfecte ligging. Wil je niet zo hoog zoals wij of juist wel hoog dan is dat aan te geven bij de receptie dan krijg je een andere kamer (tenzij ze vol zitten natuurlijk) ook aan te geven bij reserveren. Wij zaten in de grootste kamer (2 slaapkamers) ook super handig eigen wasmachine.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Housen Michel21-05-2017

Is zijn geld waard

Gelegen op enkele honderden meters van het strand in rustige straat/buurt. Alles aanwezig, ruim terras met zit- en ligstoelen. Logeerde op 2de verdiep, steeds schaduw op terras. Was ok voor mij persoonlijk. Eten (in halfpension ) 200 meter verder in het hoofdgebouw . Lekker maar iets te weinig variatie. Voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Fam. ten Broek18-06-2016

Fantastisch!

Wij verbleven met onze zoon van 20 in Calpe, in een 3 kamer appartement van Esmeralda suites. De periode is van 1 juni tot 15 juni 2016. Het is ons goed bevallen. Allereerst complimenten voor de service vanuit het hotel Esmeralda voor de gasten die in de appartementen suites verbleven. Wij hadden bij aankomst een appartement op de 4e etage gekregen en wilden graag hoger zitten vanwege het mooie uitzicht. De service was geweldig, de volgende dag mochten we al naar de 13e verdieping. Alles wat je doorgaf aan de receptie werd direct opgepakt en dezelfde dag behandeld. Het appartement is ruim en schoon, heeft een nette huiskamer met TV, 3 persoons- zitbank en een ruime eettafel, 2 slaapkamers, 2 badkamers, een groot balkon en een klein balkon waar ook de wasmachine en droogrek staat. De wasmachine is eenvoudig in gebruik en alles droogt vrij snel op de kleine balkon. De keuken is van alles voorzien. De airco is in iedere kamer en je kon de temperatuur heel goed regelen. Het appartement wordt 1 keer in de week van schoon beddengoed en handdoeken voorzien. Dus het is raadzaam om extra handdoeken mee te nemen. Het appartement heeft 2 zwembaden. Het hotel heeft 1 groot zwembad en een apart kinderbad, waar je ook gebruik van mag maken. Er is ook een fitnessruimte, waar je tegen betaling kan fitnessen. Er zijn 2 grote supermarkten op ongeveer 200 meter loopafstand. Daar kan je werkelijk alles krijgen en niet duur. Het strand en de boulevard is ongeveer 200 meter vanuit het appartement. Het is een mooi strand met helder water. Er zijn leuke terrasjes en eettentjes aan de boulevard, waar je tegen een leuke prijs uit eten kan gaan en wat kan drinken. Voor het hotel stopt de bus waar je mee naar verschillende plaatsen kan rijden voor niet zo veel geld. Een enkele ritje naar "the old town" is bijvoorbeeld maar € 1,45. Er stopt ook een toeristentreintje voor het hotel, is ook erg leuk om een keer te doen. Wij hebben genoten van ons verblijf en komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 10myrthe20-08-2015

Fantastisch!!!

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad! Mooie ruime appartementen, netjes, schoon en personeel is heel vriendelijk. Zwembad is ook netjes. Word elke dag schoongemaakt. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages