Hotel Diamante Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Diamante Beach

• 7van haute-hermans14-05-2011

Wij komen toch niet meer terug.

niet veel volk in mei.Eten was niet optimaal.saladebar en desserts waren verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Stekene11-05-2011

Toch enkele minpuntjes

Tiental dagen, met "up" en "downs". Vriendelijk personeel. Kamers voldoende ruim en netjes onderhouden. Ontbijt : geen opmerkingen, maar niks speciaals. Best aan de kok vragen om eitjes, enz. te bakken, anders moet men uit de bakken nemen en die durven al eens minder warm te zijn. Hotel was onderbezet en dit had zijn weerslag op het avondeten, te weinig variatie. Tijdens weekend veel Spanjaarden en dan viel het mee. Zijn enkele keren uit eten gegaan, 't Pompierke en La Regatta zijn zeker aanraders. 1 avondshow tijdens ons verblijf, voor de rest niks. We zijn zeker niet veeleisend maar tijdens ons verblijf was dit geen 4 sterren hotel. Maar misschien was dit een momentopname. Was ook tijdens deze periode te rustig in Calpe, 's avonds zo goed als doods. Valencia bezichtigen is zeker de moeite. Onze conclusie : mooie streek voor een rustige vakantie, maar hotel viel wat tegen op gebied van eten en avondanimatie. Appartementje huren is mss beter optie.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Henry22-04-2011

Nooit meer

Eten geen 4* waard, werd aangepast aan bezetting:weinig volk weinig keuze. Liggin : strand eenzaam en verlaten, Calpe weinig te beleven te bereiken met bus of te voet (enkele kilometers). Personeel: Spaans en Engels(meeste gasten)

Gereisd met partner in maart 2011

• 10M.C.Luhrs06-03-2011

om zeker terug te komen

Wij hebben 28 dagen vakantie gehad ,met prima eten goede service en vriendelijke mensen. Beter kan je het niet hebben

Gereisd met partner in februari 2011

• 6Nancy24-11-2010

eten opwarmen in microgolf.

Wij zijn een weekje naar Diamente Beach geweest in Calpe. Wij gaan 2 maal op een jaar opreis en dit hebben we nog nooit meegemaakt! 's morgens waren de tafels niet helemaal gedekt en 's avonds was het eten koud, de rooreieren van 's morgens kregen we 's avonds terug kortom HET ETEN IS NIET TE ETEN. Toen de touroperator kwam kreeg ik voor antwoord "je moet het eten in de microgolfoven steken in het restaurant." En opletten bij het inshecken in het hotel ze vragen daar je BANKKAART. Als er iets stuk is in je kamer word dit onmiddelijk van je bankrekening gehaalt en dient ook om te betalen voor je drank. Maar wij hebben dat natuurlijk niet gedaan, DUS ZEKER NIET DOEN! Als je naar de sauna wilt heb je weinig kans als klant om er naar toe te gaan en iedereen mag er naar toe van buitenaf ook! Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard qua eten maar wel mooi en proper hotel.

• 8marc en martina23-11-2010

groot modern hotel

groot en modern opgezet hotel, mist toch wel "gezelligheid". Vriendelijk personeel dat probeert aan al uw wensen te voldoen. Lawaaihinder van andere kamers was wel storend. Dit zou gemakkelijk kunnen worden opgelost door de stoelen en meubilair te voorzien van vilten onderstukjes, en tapijt in de gangen te leggen. De kwaliteit van de maaltijden was goed, maar de buffetten hadden meer mogen variëren. Desserten waren ronduit slecht ! Ijsjes waren voorverpakte kinderporties. Storend was dat de sausjes zoals mayonaise, mosterd, ketchup e.d. voorverpakt waren. Leuk was dan weer de cava bij het ontbijt (voor de liefhebbers). Showcoocking stelde weinig voor ! Indoor zwembad en sauna zijn te betalen en is ronduit duur ( 20 € p.p/per 90 min.)

• 9Wachthuisje14-11-2010

Komen zeker terug .

Schitterend hotel . Prijs kwaliteit uitmuntend. We waren er dit jaar voor de tweede maal en we komen er zeker terug .

• 8Buschgens Lisette02-11-2010

Zeer gehorige kamers

Aangenaam koel hotel.Eten is voldoende maar niet erg fijn,wel veel keuze.Hadden 2 mannen als buren,die om 3 uur in de nacht nog eens uitgebreid gingen discuteren op het terras!Jammer.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Pierre Sleeuwaert08-10-2010

Alles OK !

Niks op aan te merken.we sluiten ons aan bij de overgrote meerderheid.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Britt Metdenancxt23-08-2010

Supervakantie!!

Wij verbleven een week in half-pension in hotel Diamante Beach. Op dit hotel is echt niks aan te merken! Supermooie kamers, heel verzorgd, elke dag schoongemaakt, gratis safe. Zeer uitgebreid ontbijt, avondeten heel lekker (italiaanse avond, chocoladefontein met vers fruit...)

Handdoeken leggen op ligbedden aan zwembad niet nodig, deuren van hotel naar zwembad gaan maar open om 10u (plaats genoeg!!). Heel rustig aan zwembad, rond 14u gaan alle Spanjaarden naar de zee of siesta doen, soms zit je gewoon alleen in grote zwembaden.

2 minuten stappen van wandeldijk van Calpe, toffe winkeltjes, bars, restaurantjes.. Vermits we in half pension verbleven, gingen we 'smiddags eten op de wandeldijk. Bar/Restaurant TANGO zeker een aanrader!! Heel goedkoop en superlekkere pasta, pizza...

Aan overkant van grote baan is bushalte naar Oud-Calpe (10min met busje)

Welness van het hotel is ook een echte aanrader, zeer rustig, zwembad, jacuzzi, stoombad.. Op voorhand te reserveren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Hotel Diamante Beach info