Hotel Diamante Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Diamante Beach

• 0eddy02-11-2011

Geen 4 sterren waard.

De kamers zijn mooi en proper, vriendelijk personeel en behulpzaam. Het restaurant is zeker geen 4 sterren waard, heel weinig warm eten en veel hetzelfde en ook bijna geen warme groenten. Wij zijn dan ook soms buitenhuis gaan eten. Veel meer keuze en goedkoop ook. Dus voor de prijs moet je het niet laten.

• 7Pleysier Jules01-11-2011

nooit meer

Hotel is prachtig van buitenuit met een erorme inkomhall, kamers verzorgd, personeel vriendelijk en spreken meestal ook engels. Het overgrote deel van de gasten zijn engelsen (!!!?). Eetzaal veel te klein voor het aantal gasten met zoeken naar een vrije tafel tot gevolg. Het eten is een heel groot minpunt, koud, niet verzorgd, onvakkundig gemaakt en gepresenteerd. Wij zijn al 4x in hotel Esmeralda geweest (van dezelfde groep) en waren er steeds tevredeen over het eten. De vorige beoordeelaars die 10 gaven voor eten hebben waarschijnlijk ander eten gekregen.

• 7Marc27-10-2011

aardig, maar geen 4 sterren

Wij, gezin met 2 jonge kinderen, hadden een apartement in Imperial Park (7 zwembaden!!) geboekt. Dit ging eerder dicht, en kregen toen 2 kamers met tussendeur aangeboden in Diamante Beach. Met als extraatje vol- ipv half pension. Op zich is er niets mis met dit hotel, maar wij vinden het toeristenfabrieken. De kamers waren prima, de service, het schoonmaken en het personeel ook. Maar, zoals wij het noemen, vier sterren kouwe kak. In plaats van gezellig, is het chique. Voor het geld wat wij betaald hebben, mogen we er geen onvertogen woord over zeggen, maar had ik de eigenlijke prijs, het 3 voudige, moeten betalen dan waren dit de kanttekeningen: zwembad koud, eten matig, zeer gehorig, basis personeel(obers poetsers etc) maar eentalig, geen noemenswaardige faciliteiten voor kinderen, een enkel NL tv kanaal. Echter ook plussen: zeer moderne kamers, met uitstekende ligging (rustige buitenwijk op 200 mtr van het strand) en uitzicht . Gratis wi-fi/internet, kluisje, airco.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 7Roger19-10-2011

mooi hotel.....simpel eten

hotel word redelijk onderhouden. safe was gratis, alleen kon ik ze uit de kast halen wat ik ook gedaan heb. Op de receptie konden ze er niet mee lachen, ik ook niet. Diner was gewoonlijk de overschot van de lunch. De dagen met veel spanjaarden, was er veel en uitgebreid eten. Eenmaal en waarschijnlijk nooit meer. Slecht is het niet.

• 7Vlamingen op reis09-08-2011

Té druk in hoogseizoen

Derde dag van verblijf in Diamante Beach, Calpe. De eerste indruk is dat van een chicque hotel, mooi gebouw, uitstekende en propere kamers. Drie zwembaden, alles heel netjes. Het personeel is vriendelijk, de meerderheid van de klanten Spaans. Enig minpunt totnogtoe is het restaurant, allesbehalve vier sterren waard. Té klein en hierdoor staan er zowel bij ontbijt (rond 10u) als dinner (21u) lange rijen in de gangen te wachten op een vrij tafeltje. Ook het aanbod voedsel is niet naar de maat van een doorsnee (Vlaams) gezin, twee volwassenen met één kleuter. Drank aan tafel enkel betalend, wat min voor zo'n hotel. Bij desserts geen ijsjes, jammer voor kleine kinderen. Pluspunten voor facilities: kinderclub, internet in hall en op kamers, satelliet-tv. De omgeving is vrij druk (zaten aan achterkant gebouw), met ook twee supermarkten op wandelafstand. De naburige zeedijk leuk om te wandelen, strand volgepakt. Al bij al (voorlopig) een meevaller, al had ik iets meer verwacht van de keuken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Karl03-08-2011

Goed ****Hotel

• modern en proper hotel , goede airco die ook werkt bij afwezigheid ,lekker eten met veel afwisseling , zeer vriendelijk personeel , drankprijzen €1,6 voor bier of frisdrank in bar,restaurant én minibar,strand op 200 meter.
    • eerder prijzig in hoogseizoen, druk aan liften tijdens etenstijden , geen zon meer aan zwembad na 18u. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 10godefridis27-07-2011

De derde keer dat we in dit hotel komen en is ons elke keer uitstekend bevallen. Toch is er elk jaar iets kleins verbetert. want veel verbeteren kan dit hotel niet meer. Vriendelijk, mooie parking, gewoon ongeloofelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10HUBEAU Pascal12-07-2011

Schitterend hotel.

Prachtig hotel! Wij verbleven er de eerste week van juli 2011 voor zeven dagen. Geen enkele dag hetzelfde moeten eten. Eten was zeer goed.We verbleven in kamer 805.Achterzijde van hotel dus niet zwembadzijde(rustig) . De kamer was een hoekkamer dus wij hadden een schitterend zicht op de rots, oude stad en op de bergen. Vlaamse aan receptie hotel. Enige minpunt hotel : te weinig en slechte parasols aan zwembad. Veel Spanjaarden. Geen Duitsers of Engelsen. Vanaf 14:00 zit je alleen aan zwembad want iedereen weg voor siësta. Drank bij eten niet duur : 1,55 euro voor halve liter spuitwater, 9 euro voor liter overheerlijke sangria. Veel kinderen in restaurant. Hotel is AANRADER! Heel wat ervaring inzake hotels door vroegere job als steward.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8Ivan en Carina28-06-2011

Calpe voor iets rustiger vakantie

Goed hotel,dicht aan het strand,mooie zwembaden,ook ideaal voor kinderen. Modern ,goed eten en kamers zoals het hoort. Voor ons vooral de tweede week wat te veel spaanse gezinnen met kinderen,daar ook het appartement Amber beach toegang heeft tot het hotel. Strand was mooi en niet de drukte van Benidorm,men kan ver wandelen langs de promenade tot in het centrum,waar toch niet echt zo veel te zien is.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Gino & Mieke15-05-2011

gewoon OK

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Het eten is niet voor een 4* hotel...niet slecht, maar ook niet OK. Tijdens ons verblijf was er een meeting tijdens het weekend, het hotel was er dan volzet, en dan komen de tekorten boven... 4 liften voor 15 verdiepingen en meer dan 200 kamers... 1 restaurant, als grote eetzaal... Het kan beter....

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Diamante Beach info